עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 40

אשכול: המלצה למחליף לgsr 750

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    הדיוק של אסף זומר, מוכן לקרב (אם הייתי מקבל אישור הייתי לוקח עכשיו)

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    כלים אירופאים בקצרה: אקזוטיים, יקרים יותר, מאבדים יותר מהערך שלהם, יקרים יותר לטיפול, נדירים יותר בחלפים, אבל אי אפשר שלא להתאהב בהם!

    סופר דיוק 990 יש כמה בשוק ו50 אלף שקל זה לא בעיה למצוא אחד. (זומר מוכר את שלו במחיר כזה פלוס מינוס)

    מי שעובר מיפני 4 ציל' אמין ומשעמם (הכל יחסי כן?) יתאהב, אבל יפחד מהתחזוקה.
    חלופה יפנית ראויה? אין. (mt9 זה כלי תקציב שמלבד מנוע חזק נופל בכל שאר המכלולים)

    אדיר, שקלת cb1000r? מחירים נגישים, אמינות יפנית, לא חסר כוח ומומנט.
    איך קליל וcb נכנס ביחד באותו משפט?
    הcb מאוד דומה בתחושה לgsr רק שהסיבי חזק יותר,עדיין 4 בשורה טיפוסי,ואם מחפש משהו שונה אז אם כבר הmt

  3. #18
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    תפסיקו לדחוף את הmt הזה בכל דיון, אפקט העדר!
    כלי תקציב, מנוע חזק וזהו, שאר המכלולים בינוניים, לא ברמה של האירופאים.

  4. #19
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    תפסיקו לדחוף את הmt הזה בכל דיון, אפקט העדר!
    כלי תקציב, מנוע חזק וזהו, שאר המכלולים בינוניים, לא ברמה של האירופאים.
    ועדיין זה כלי כייפי, בתקציב מאוד נוח, שנתון חדש, סחיר מאוד, נותן מענה על מה שהרבה מאוד רוכבים מחפשים...אז למה לא בעצם?
    ממש לא עניין של עדר...עניין של התאמה להרבה מאוד רוכבים. לדעתי אופנוע מעולה להכנס איתו לעולם הכלים עתירי המומנט (מה שאני לא יכול להגיד על ה-gsr..)
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    עשיתי רכיבת מבחן כל הsmc לא ככ התחברתי האמת,כן האופנוע ישמש ל15 קמ ביום אבל לפעמיים יש גיחות לתא/מודעין ונסיעות בכביש מהיר,מה שלא ככ נח עם סופר מוטו האמת.
    הmt מאוד קרץ לי בהתחלה אבל באיזה שהוא שלה הפסקתי לאהוב אותו,וגם אם אקנה אותו צריך לפחות עוד 3000+- בשביל הבולמי תקציב שלו כדי שלא יאבד את עצמו.
    הסופר דיוק והsmr לא נראלי ככ מתחברים לכלי קל,וגם האמת שאני לא ככ מתחבר לצורה שלהם.
    הs1000r מעניין אבל לא בתקציב בכלל.
    Z1000 כבד כמו פיל.
    הסופר דיוק 1290 מאוד מעניין וקורץ אבל יש אחד ביד 2 במחיר של פי 2 וחצי כמעט מהתקציב שלי
    הcb1000r גם נחמד אבל בעיה שאין כלים שמורים ביד 2,כולם עם 40 ומשהו אלף קמ ולא באלי עם קמ כזה.
    ההיפר 821 גם לא ככ התקציב אבל מאוד מעניין במיוחד הsp שלא ככ בתקציב.
    עכשיו עם הgsr התחלתי להגיע ל14.5 קמ לליטר 😳

  6. #21
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    באמת? 40 אלף קילומטר על מנוע ליטר 4 צילנדר יפני מלחיץ אותך? תהיה רגוע, הוא עושה את זה בריבוע לפני שהוא מצייץ.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    את הסיבי שלי קניתי עם 76 אלף ק"מ בשעון.
    בדיקת קומפרסיה הראתה שיש דליפה של 8 אחוז בכל בוכנה, וושום בוכנה לא ירד מ210psi.
    מעבר לזה הדבר היחיד שהבוחן סימן זה רפידות גמורות וכידון מעט עקום.
    אין לך מה לפחד אם זה מה שמונע ממך.
    אבל שוב השדרוג שתקבל מהgsr הוא עוד כוח.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    לא מלחיץ אותי הקמ,פשוט מעדיף עם כמה שפחות

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    תפסיקו לדחוף את הmt הזה בכל דיון, אפקט העדר!
    כלי תקציב, מנוע חזק וזהו, שאר המכלולים בינוניים, לא ברמה של האירופאים.
    אפקט העדר עובד נהדר כשאתה צריך חלפים או חלקי aftermarket.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי adir1234 צפיה בהודעה
    לא מלחיץ אותי הקמ,פשוט מעדיף עם כמה שפחות
    40000 ק"מ ל-cb1000 זה פחות או יותר מתי שהמנוע מגיע למיטבו. חדש...

  11. #26
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אפקט העדר עובד נהדר כשאתה צריך חלפים או חלקי aftermarket.
    לא כשהעדר נמצא במטרו.

    וכשאתה הולך לשלם מקיף.
    וכשאתה עוזב את האופנוע לבד ללילה על אף המיגונים.

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    באמת? 40 אלף קילומטר על מנוע ליטר 4 צילנדר יפני מלחיץ אותך? תהיה רגוע, הוא עושה את זה בריבוע לפני שהוא מצייץ.
    דווקא לא הייתי קובע נחרצות ככה מנסיון שלי של פתיחה של כמה 4 בשורה יפניים וכולם סביב ה100-130 אלף המצב מנוע מאוד לא טוב ברמה שאין טעם לשפץ ופשוט וזול יותר לחפש מנוע מפירוק.

    כל עוד המנוע עובד הכל טוב אבל אם יש תקלה בקילומטראזים האלה עדיף להחליף מנוע
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דווקא לא הייתי קובע נחרצות ככה מנסיון שלי של פתיחה של כמה 4 בשורה יפניים וכולם סביב ה100-130 אלף המצב מנוע מאוד לא טוב ברמה שאין טעם לשפץ ופשוט וזול יותר לחפש מנוע מפירוק.

    כל עוד המנוע עובד הכל טוב אבל אם יש תקלה בקילומטראזים האלה עדיף להחליף מנוע
    ארבעה בשורה יפנים זה מכליל את אופנועי הספורט יחד עם הנייקדים עם המנוע המתון יותר. האמנם כך?

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    ארבעה בשורה יפנים זה מכליל את אופנועי הספורט יחד עם הנייקדים עם המנוע המתון יותר. האמנם כך?
    פייזר 600
    והונדה cbr600f

    שזה די מתונים והמצב שלהם לא מזהיר. אז ללכת לקיצוניים יותר זה קל וחומר
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    Samt ספר לחבר היקר כמה יש לך על השעון כבר...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO