ציטוט נכתב במקור על ידי r86 צפיה בהודעה
ברוב המנועים שאני מכיר הדברים שנשחקים בדר״כ הם הרינגים והשסתומים ולא המייסבים של הקראנק או הצילנדרים.
פתחתי לא מזמן מנוע מודרני יפני 4 בשורה עם 180k,אחרי פירוק לגורמים הדבר היחיד שהיה צריך החלפה היה הרינגים,
לא צילינדרים ולא בוכנות אותו דבר גם לגבי sv650 עם 110k,שני המנועים נפתחו לאחר שחלה ירידה בהספק ובבדיקת קומפרסיה שניהם נמצאו מתחת למינימום.
כנ״ל לגבי רוב המנועים שיפנים שנתקלתי בהם מלבד קוואסאקי ששם משאבת שמן שובקת מתי שבא לה (4צילנדר)
אני ישמח לדעת מה המידות של הצלינדר שמדדתה ומה המידות של הבוכנות שמדדתה במנוע של ה4 בשורה ואיזה מנוע זה

והsv שעשה רק 110 אלף וחלה אצלו ירידה זה די ממוזר המנועים האלה ספציפית מאוווד אמינים ועם בלאי נמוך מאוד!