אין פה שחור ולבן, כל מקרה לגופו, לפעמים הכביש דליל ובגלל שאין הרבה מידע לעבד אז תרגיש בנוח לרוץ ב-20 קמ"ש מעל ולהרגיש טוב עם זה.
לפעמים הכביש יהיה כ"כ מוצף ברכבים ובעוד דו"ג שלא יהיה שווה לקחת את הריזיקה ותעדיף לרוץ עם המהירות של התנועה ואולי עוד נגיעה.
והראציונל הוא בדיוק כמו שנאמר בהודעה הקודמת, אם תסע מהר מדי, לא תצליח לעבד את כל המידע מהדרך - מפגעים, נהגים עבריינים וכו', ופשוט תגדיל את הסיכוי שלך משמעותית לביקור בבית לוינשטיין במקרה הטוב או פרסום השם שלך בקבוצות הרוכבים עם "מה יהיה הסוף? עוד אחד לסטטיסטיקה.."
אז אם שאלת את זה, משמע שאתה לא סגור כ"כ על הדינמיקה בכביש, תהיה זהיר יותר, תצבור ניסיון, תבין את הסביבה (יכול להסתכל על רוכבים מנוסים שנמצאים באותה הדרך ולראות איך הם מתמרנים, לא מפקפק ביכולות שלך להבין מי רוכב מיומן ומי סתם מתגרה במזל שלו)
מה כן? שים לב שזהיר זה לא איטי, תצפה מראש לשינויים בתנועה שנמצאים בהמשך, בדגש על אם הנתיב מתחיל להיות איטי - ותשנה מיקום בהתאם.
להגיע למצב של מהירות אפסית בנתיב מסויים על דו"ג זו חתיכת נקודת תורפה בטיחותית, בעיקר כשאף אחד לא שם עליך בנתיב שאתה מתכוון להשתלב אליו, יותר מדי אגו מהנהג שמתקרב וחוסר תשומת לב מצידך ותקבל גילוח.. אז רצוי שתשאף לפחות להשאר במהירות של שאר כלי הרכב בשביל לא להגיע למצב שאתה נתון לחסדם של נהגי הפחיות בקטע של השתלבות.