אז כמה דברים:
הWR125X הוא אופנוע חמוד, אבל לי אישית יש סלידה ממנו. למה? ככה! פשוט לא מתחבר למכונה.
Dr125SM (אין שום Z) הוא אופנוע נהדר, האופנוע הראשון שלי, עשיתי עליו שנתיים עם מעל 25 אלף ק"מ. אבל חד משמעית חלש וכבד.
XT125X הוא האבא הקדום של הWRX, פחות טוב, פחות חדש....אבל גם פחות יקר.
לפי מיטב ידיעתי, אין הונדה XR125 עם סט סופרמוטו חוקי.
יש כמובן את הבטא, שפשוט לא הצליח בשוק ולכן לא רואים אותו.
תיזהר מהקאווסאקי KLX125 d-tracker, פשוט עגלה מתה.
על פי מה שאתה מתאר, אופנועי דו"פ פשוט לא יתאימו לך, אז זה מוריד הרבה מהמשוואה (EXC מוסב או אפריליה SX125)
נשאר לך שני אופנועים שאני מאוד מאוד אוהב:
הוסקוורנה, מהדור האדום (ישן), SM125S
מנוע כמו של הWR125X, אבל פחות חנוק, מכלול יותר טוב, אופנוע יותר קל.
הכול יותר טוב, פשוט יותר יקר כי קיימות פחות יחידות בשוק.
אופנוע נוסף שאני מאוד אוהב זה HM CRM-F125 Derapage RR
יותר מוכר בארץ תחת השם: CRE-F BajaRR (פשוט זאת גירסת השטח ומה שאני כתבתי זאת הסופרמוטו)
הHM הוא עם אותו מנוע כמו הSM125S (ולכן גם אותו מנוע כמו הWR125X) אבל פה לא רק שהוא עוד פחות חנוק.
הוא גם עם קאמשאפט חם ועוד כמה שיפורים.
גם פה הוא יותר קל ויותר איכותי
רכבתי עליו מספר לא קטן של פעמים וכול פעם נהנתי מחדש.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
קודם כל תודה רבה על העזרה.
בנוגע להוסקוורנה וה hm לא מפורסמים כלים כאילו למכירה ביד 2 כרגע.
בנוגע לבטא - נציג מטעמם שהיה אמור לחזור אלי ולתאם נסיעת מבחן עדיין לא חזר, אנסה לתאם עימם בשבוע הקרוב פעם נוספת.
בכ״מ אני חושש מאוד לרכוב כלי ללא שוק - במידה וארצה למכור אותו בעוד שנה/שנתיים יהיה לי בעייתי מאוד.
בנוגע ל wr125 - האם יהיה כדאי בסופו של דבר ללכת על גרסאת ה r וזהו?
הכלי ישמש אותי יום-יום לנסיעות לעבודה, בילויים וכד׳ בתחומי העיר (כ - 60 ק״מ ליום) ופעם/פעמיים בשבוע לנסיעות מת״א לשכנותיה הקרובות.
מה דעתך?
משיחה עם נציג מטרו בשוקן כרגע לא קיימים wr125r זמינים לנסיעות מבחן ואף לא למכירה, כנ״ל במחלקת הטרייד-אין שלהם בהרצל.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
ככל הנראה ארד מה wr125r, הכלים שראיתי ביד 2 שהם במצב טוב עולים באזור ה 22-24 אלף ש״ח מה שהופך אותם ליקרים ולא ממש משתלמים ביחס לתמורה לדעתי.
ביררתי גם בנוגע ל ajp pr3/4 משיחה עם נציג ב hm moto מסתבר שהם לא נמכרים יותר, לא קיימים אצלם גם כלים יד 2 וגם ביד 2 דגם ה 125 לא ממש נמכר.
ביצעתי היום נסיעת מבחן על ה beta rr125, הכלי הרגיש ממש טוב ונוח, המנוע לא הרגיש חזק במיוחד אבל האיץ יפה מאוד וככלי לעיר ומעט בינעירוני אני מאמין שהוא מספיק חזק עבורי.
המנוע על פי הסוכן מבוסס על המנוע של ה dr125 של סוזוקי ולכן אמור להיות אמין מאוד, מקורר אוויר.
והטיפולים נעשים כל 5 אלף קטן וכל 10000 גדול - המחירים 500 ו 1000 בהתאמה.
הכלי המיועד הינו מודל 2014 ששימש ככלי הדגמה, הוא עם 1400 ק״מ על השעון, המחיר כ 17000 אלף ש״ח מקווה שבפחות.
אשמח לדעתכם.
תודה.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.