אני מפיל כאן פצצה שבזמנו הפלתי בפול גז מאז השוק התקדם ורוב המקומות יש פתרונות אבל !
בצמיגי הספורט תיור לכל דגם יש 2 תתי דגמים לפחות(טוב נו כמעט לכל דגם)!
יש תת דגם שנועד לכלים ספורטיים קלי משקל
ויש דגם שנועד למשקלים גבוהים יותר ואורך חיים גבוהה.
לדוגמא נלך על מישלין
pilot road 4 שאצלי עשה 14 אלף ק"מ
והפילוט רואד 4 gt שמתאים לכלי שלי עשה 27 אלף ועוד היה לו בשר
כנל במצלר יש m שזה הדגם שנגמר מהר לכלים הקלים יותר
ויש o שזה הדגם עם האורך חיים
זה ככה הדרך אגב , בגדול הטעות הנפוצה בארץ זה לשים לכולם את הדגם הפשוט יותר כמו z8m כשבפועל הדגם הזה מתאים רק למי שרוכב על כלי ספורטיבי
ויש את ה z8o שזה הדגם שמתאים לרוב המוחלט של הכלים
עכשיו בקשר לקונטי דיברתי על ה
road attack 2 אבל יש לו גם שם תתי דגמים
יש רגיל
יש evo
יש gt
ה evo נועד לטמפרטורות עבודה נמוכות יותר ובעל יותר חריצים לניקוז מים - זה מעולה למי שרוצה מקסימום אחיזה על רטוב אבל על יבש ובספורטיבי בשרב יכול להגיע למגבלות הצמיג מבחינת חום יתר
ה gt זה הדגם שבנוי למשקלים גבוהים\מומנט גבוהה\אורך חיים גבוהה אם אתה מרכיב הרבה מאוד ויש לך הרבה זיווד או כלי כבד זה הצמיג עבורך
אתה כל כך צודק !
בכל העולם המגמה היא לעבר הספורט תיור או הספורט השפוי! בארץ הנהירה היא לצמיג מסלול עם תקינת כביש ואז מתלוננים שהבולמים לא טובים או האופנוע לא טוב או הצמיג חרא כי אין אחיזה! בפועל הם פשוט לא מצליחים לחמם אותו לטמפרטורת עבודה בכלל.
ודווקא צמיג ספורט תיור יתן יותר אחיזה ביחס לספורטי לרוכב המצוי מהסיבה שבעיר אין את היכולת לייצר מספיק עומס על צמיג ספורטיבי כדי שיגיע לטמפרטורת עבודה בכלל