תוצאות 1 עד 15 מ 60

אשכול: שרשור חוות דעת על צמיגים

תצוגה בשכבות

  1. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי zvika צפיה בהודעה
    כן, m.

    יש לי לא מעט נסיעות ארוכות ומהירות בקו ישר (כביש 6 למשל) וזה פשוט אנס לי את הצמיג במרכזו הגם שיכל לסחוב עוד 3k בצדדים ולכן אני עושה נסיון לאחר קריאת כמה ריוויוז טובים.

    זה לא חוכמה לשים צמיגי מסלול ולרכוב עם האופנוע לעבודה שזה חלק מהשימושים שלי. הבעיה הגדולה מתחילה עם זה שרוצים מקסימום אחיזה ומקסימום אורך חיים וזה דבר והיפוכו, אז עושים פשרות.. פעם מתפשרים על אחיזה ופעם מתפשרים על אורך חיים..

    על איזה דגם ספציפי קונטי אתה מדבר?
    אני מפיל כאן פצצה שבזמנו הפלתי בפול גז מאז השוק התקדם ורוב המקומות יש פתרונות אבל !

    בצמיגי הספורט תיור לכל דגם יש 2 תתי דגמים לפחות(טוב נו כמעט לכל דגם)!
    יש תת דגם שנועד לכלים ספורטיים קלי משקל
    ויש דגם שנועד למשקלים גבוהים יותר ואורך חיים גבוהה.

    לדוגמא נלך על מישלין
    pilot road 4 שאצלי עשה 14 אלף ק"מ
    והפילוט רואד 4 gt שמתאים לכלי שלי עשה 27 אלף ועוד היה לו בשר

    כנל במצלר יש m שזה הדגם שנגמר מהר לכלים הקלים יותר
    ויש o שזה הדגם עם האורך חיים

    זה ככה הדרך אגב , בגדול הטעות הנפוצה בארץ זה לשים לכולם את הדגם הפשוט יותר כמו z8m כשבפועל הדגם הזה מתאים רק למי שרוכב על כלי ספורטיבי
    ויש את ה z8o שזה הדגם שמתאים לרוב המוחלט של הכלים

    עכשיו בקשר לקונטי דיברתי על ה
    road attack 2 אבל יש לו גם שם תתי דגמים
    יש רגיל
    יש evo
    יש gt
    ה evo נועד לטמפרטורות עבודה נמוכות יותר ובעל יותר חריצים לניקוז מים - זה מעולה למי שרוצה מקסימום אחיזה על רטוב אבל על יבש ובספורטיבי בשרב יכול להגיע למגבלות הצמיג מבחינת חום יתר

    ה gt זה הדגם שבנוי למשקלים גבוהים\מומנט גבוהה\אורך חיים גבוהה אם אתה מרכיב הרבה מאוד ויש לך הרבה זיווד או כלי כבד זה הצמיג עבורך



    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    האם מישהו אי פעם רכש צמיגים בהתאם ליעודו האמיתי של סגנון רכיבתו ?
    אני נתקל בלא מעט רוכבים (בעיקר ספורט ונייקדים) שרוכשים צמיגי קצה שבכלל לא נכונים עבורם או יותר נכון סגנון רכיבתם.
    שגומרים צמיג במרכז שבצד עדיין יש 90% לשייף זה אומר שסגנון הרכיבה הוא תיור (קו ישר)
    אופנוע כמו שלך צביקה נועד לבלות בעיקר על הצדדים (מה לעשות ככה זה היפר מוטו) וכאן מתחילה הבעיה.
    רוב צמיגי הסופר ספורט נועדו להיות שמישים בטמפרטורות רכיבה גבוהות על מנת ליצור "הדבקה" ראויה.
    היום לא מעט צמיגי תיור נותנים אחיזה מצויינת גם על הצד אבל בעיקר אורך חיים במרכז.
    ברידגסטון 023 לטעמי צמיג מצויין אחיזה טובה מאד אפילו לצד אורך חיים מכובד.
    AVON STORM הדגם הקודם היה מעולה אני מאמין שגם זה
    אלו מנסיון אישי שממש עשו עבודה יפה מבחינת אחיזה ואורך חיים.

    אתה כל כך צודק !
    בכל העולם המגמה היא לעבר הספורט תיור או הספורט השפוי! בארץ הנהירה היא לצמיג מסלול עם תקינת כביש ואז מתלוננים שהבולמים לא טובים או האופנוע לא טוב או הצמיג חרא כי אין אחיזה! בפועל הם פשוט לא מצליחים לחמם אותו לטמפרטורת עבודה בכלל.

    ודווקא צמיג ספורט תיור יתן יותר אחיזה ביחס לספורטי לרוכב המצוי מהסיבה שבעיר אין את היכולת לייצר מספיק עומס על צמיג ספורטיבי כדי שיגיע לטמפרטורת עבודה בכלל
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 19-01-2016 בשעה 21:07.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. שרשור ישבנים | +18
    על ידי איתמרגלס בפורום אוף טופיק
    תגובות: 118
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 06:07
  2. שרשור החלפת ניקים
    על ידי השושנים בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 62
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 20:39
  3. שרשור החלפת ניקים
    על ידי השושנים בפורום אוף טופיק
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 12-07-2015, 06:04
  4. שרשור השפרצות
    על ידי URIEL בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 13:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO