בסוכנות דווקא לא מדברים על אלפי כלים שנמכרו, אלא מציגים את האמת - כמה יחידות בודדות, כך שהסיכוי שלך לראות אחד על הכביש...
באמת אין עדיין יבוא סדור ויש כרגע רשימת המתנה
מניח שהם בודקים את השטח ואיפשהו לתוך האביב זמני ההמתנה יתקצרו
בסוכנות דווקא לא מדברים על אלפי כלים שנמכרו, אלא מציגים את האמת - כמה יחידות בודדות, כך שהסיכוי שלך לראות אחד על הכביש...
באמת אין עדיין יבוא סדור ויש כרגע רשימת המתנה
מניח שהם בודקים את השטח ואיפשהו לתוך האביב זמני ההמתנה יתקצרו
למה אתה צריך חוות דעת ספציפית ממי שקנה את החדשים?
החדשים שנמכרים זהים לישנים שנמכרו בהמוניהם ויש עליהם המון פוסטים בכל הפורומים.
ה-650 שלי אמור להגיע מחר. הגיע לפני כחודש משלוח גישוש של 15 דרוזים s ו-15 650, כולם נמכרו. מדברים על משלוחים סדירים כולל דרוזים sm בחודשיים שלושה הקרובים.
מנסיון עבר עם הדגם, מהירות השיוט היא סביב ה120 קמ"ש, אפשר קצת יותר, עם "הגירינג" המקורי.
ביום קריר עם רוח גבית - תראה טיפטיפה יותר מ170 קמ"ש על השעון (על פי דיווחים מאלג'זירה), אבל הכנף הקדמית הגבוהה מפריעה מאוד לחגיגה (אפשר לקצר ו/או לחזק עם שיפו יעודי לכנף , אבל זה ממש לא הקטע של הכלי .
אישית רכבתי איתו מאילת לגלבוע דרך השטח, כולל מעברי מים, הרבה בוץ, מעלות חביבות ומורדות שהשאירו לי את הלב למעלה כשאני והכלי למטה.
יש יכולת שטח בסיסית וסבירה.
אני מחזיר פוסט ישן בשביל לא לפתוח שרשור חדש בנושא-
הבנתי לפי כתבות על הדרוזי שחזר לארץ שבהמשך אמור להגיע גם הדגם sm
משהו יודע מה קורה עם זה? ואם הדגם יגיע השנה?
באבניר מדברים על זה שה-sm "יגיע תוך מספר חודשים".
אין עדכון נוסף.
לא ממש, כי זה לא רק הגלגלים והבלמים אלא גם - או בעיקר - המתלים.
המתלים של ה-sm מבוססים על אלו של ה-rmz (מזלג הפוך קארטרידג' סגור מלפנים והזרוע עם הבולם האחורי מאחור), והם הרבה יותר טובים לסופרמוטו מאשר אלו של ה-s. אלו של ה-s אגב, לא נחותים - הם מעולים לייעוד שלהם, והם רכים משמעותית משל ה-sm.