וואו, שעיר. מי היה מאמין.
אתה בלי הf, אני בלי האנפילד.
דברים משתנים עם הזמן.
צפצף כשתעבור בצפון עם הdr, אני אכין לכם קפה![]()
פירסמתי היום את הf למכירה (כאן באתר), זהו, סחבק
מחפש dr650.
הf הנאמן אצלי כבר 7 שנים (מודל 97) ומעולם לא בגד בי.
הייתי בטוח שלעולם לא יימכר כי אין היום אופנועים כאלה, אופנוע
שנותן כל כך הרבה תמורת כל כך מעט.
הרצון היה להשאיר אותו ולקנות איזה dr350 לשטח. רציתי
להכנס לאיזה פרוייקט שיפוץ ולשפר איזה dr בשביל הכיף.
אבל עם 3 ילדים קטנים אין כרגע כסף להרפתקה כזו, אז אני
מכוון לdr650 כאופנוע יחיד. חייב יותר שטח, ופה הf מגביל
אותי (יותר נכון אני אותו).
אז פירסמתי אותו כרגע רק כאן בפורום המכירה.
אני יודע שזה יישמע יהיר, אבל אני רוצה שמישהו
מהגולשים כאן (יותר נכון מכוון לגולשי פולגז) יהנה ממנו.
אני באמת חושב שהאופנוע הזה נדיר (כי אני חולה בראש) ושאני
עושה טובה שמפרסם אותו רק כאן (ושוב, מודע לזה שאני נשמע פלצן).
אז זהו, ייקח כמה שייקח, ברגע שיימכר אני נכנס לפרוייקט dr650
אדוונצ'ר. מיכל מדברי ומשקף, מנשאים לציוד ועוד ככל שיאפשר
הכיס (הלא עמוק). אדוונצ'ר אמיתי ולא מלוקק שיאפשר טיולי שטח
אמיתיים, עם אוהל ושק שינה...
נפרדנו כך...
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
וואו, שעיר. מי היה מאמין.
אתה בלי הf, אני בלי האנפילד.
דברים משתנים עם הזמן.
צפצף כשתעבור בצפון עם הdr, אני אכין לכם קפה![]()
אינעל דינק, רק בשביל להוציא אותך מהנפטלין שווה למכור אותו
ובאפריל אני ברמה, מבטיח להזמין אותך לקפה בחניון יהודיה![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
שמת לב למדבקות "פולגז" על הגרמני/איטלקי האדום?
ואם אני לא טועה אנחנו עדיין סוג של שכנים, אז
תמיד יש אופציה לקפה/בירה.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
ואני אומר זה לא הזמן להתגרש.
רק עלות הכתובה וחתימה על חדשה יעלו לך כמו אופנוע חדש.
"אדוונצ'ר אמיתי ולא מלוקק" יש לך כבר בידיים. בעצם חצי אדוונצ'ר כי זה שליקקת אותו זו רק אשמתך.
וכותב את זה גרוש חתיך מהכלה בתמונה -
![]()
אני מסכים איתך חלקית:
אני בטוח שרוכב טוב יכול לעשות נפלאות עם הf בשטח, אבל
אני מחשיב את עצמי לרוכב בינוני ביותר, אז אני חייב כלי שיהיה
לי קל יותר לשלוט בו בשטח.
אופנוע אדוונצ'ר חייב להיות כזה שמסוגל
לספוג נפילות בשטח בלי לפרק לך את הארנק
על כל נפילה.
ומנסיון, כמעט כל נפילה שטותית הצריכה אותי בהזמנת
פלסטיקה חדשה (ויקרה).
מרווח הגחון שלו אינו מספק והוא כבד.
190 ק"ג כולל דלק, מול פחות מ-170 (כולל דלק) לדי אר, וזה משמעותי.
בכביש ובשבילים רכים הוא פגז, אבל אני רוצה יכולת
שטח אמיתית.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
היא רוכבת על הזה של רותי
או זילבי
או ההפך
וואלק אני נכשלתי בלימודי מגדר.
אז מה שושני אתה עדיין מגייס ארים ניזילנדים לפורס?
כאחד שמכיר את האופנוע ואת בעליו המוטרף-פדנט, בהחלט כואב הלב להפרד מכלי כ"כ מושקע..
בהצלחה לרוכש המאושר שישחק אותה לכשיקנה את זה.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אני לא אתן ידי למכירה המטורפת הזו, כשפוחת השרשור עוד יבכה דמעות על הכלי שהלך ולא ישוב! - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
היי אתה עם הבהמה היפנית, אם היית נותן רמז שאתה
קופץ לבחור הנאה הזה, הייתי מצליח לחרוג מהעצלנות שלי
ותכלס, אחרי 7 שנים יחד הצלחתי להפתיע גם את עצמי...
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
גם אני לא ידעתי שאגיע לחתיך.
החזרתי עגלה צרפתייה לסוכנות ולקחתי עגלה אחרת לא פחות דפוקה.
בין לבין הלכתי לראות ספגטי...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!