תודה רבה על המענה המהיר !

ג'ק, יש משהו בדבריך, אין לי שעון חום מכני, אלא קיימת נורית ש"אמורה" להידלק כשהמנוע מתחמם.
מה שהביא אותי לחשוב שהמנוע מתחמם, זה שהייתי שומע ממש רתיחה של המים בתוך הרדיאטור או המיכל עיבויי (אחד משניהם לא הצלחתי לזהות את מקור הרתיחה), מבלי שהנורית חום מנוע תידלק. זה גרם לי לחשוש שמא אני עלול לגרום נזק.

Tribalmistyc2- בדיוק מה ששכחתי לרשום !
לא הייתי בטוח לגבי אופן ניקוז בועות האוויר, לכן אפרט במדוייק את פעולותיי:

1. אין מים כלל בכל המערכת.
2.מנוע פועל (כי זכור לי מהעבר שהמילויי תמיד כשהמנוע פועל), ומוסיף מים בהדרגה לרדיאטור עד שמלא לחלוטין.
3.ממלא מיכל עיבויי עד הפס MAX.
4.מעל הטרמוסטט, ישנה צינורית המחוברת לצ'ופצ'יק קטן.(מנוע עדיין פועל)
פתחתי אותה, ובספר הרכב צויין שצריך לחכות שיצאו משם כל בועות האוויר עד אשר תצא זרימת מים בלבד.
5. פתחתי צינורית זו, ויצא לי קיטור!! שום מים לא יצאו משם. אלא אוויר ממש ממש חםם.