נערך לאחרונה על ידי קסד; 09-01-2016 בשעה 15:06.
מה "נתון בידיים שלך"?האופציה השנייה היא להתחיל מחדש טוב יותר, לא קל, לא נעים, מתסכל, הזמן שבזבזנו, החומר שאבד,
חוסר הביטחון שזה לא יקרה עוד פעם.
אבל סבתא ננה תמיד אמרה לי "החיים זה לא חברת ביטוח" והמשאב האנושי הוא עיקר העניין כאן. האמת
חלק גדול מחברי המוטוריים, נמצאו מעל מסכי פולגז ז"ל, ידידות וחברות שעמדו במבחני הזמן והמציאות.
היתרון היחסי שאני רואה כרגע, שניתן להתחיל מחדש טוב יותר, עם ניסיון מעשי שצברנו, כשהפעם זה באמת
נתון בידיים שלנו, כן דווקא החולשות שציינת הופכות לטובתנו, יותר חופש פעולה יכולת סינון טובה יותר, לקיחת חלק
פעיל יותר ועיצוב האתר החדש לפי מה שאנחנו רוצים וצריכים.
ההון האנושי פה, זה שהם מרפרפים בסתר בתקוה שאף אחד לא ידע, סבבה. אבל הם פה, בין אם שותקים ובין אם
מבלחים לרגע ונעלמים. יהיו כאלה שלא ירימו את הכפפה עכשיו, יהיו אלה שיצטרפו יותר מאוחר כשהשינוי יורגש,
ויהיו כאלה שיעזרו לעשות את השינוי הנדרש.
אף אחד בעולם (נכון לעכשיו) לא יוכל להחזיר את מה שאבד, אבל אפשר לעשות את זה שוב, אבל זה דורש מאמץ
נכונות, בגרות וגדולה נפשית, זה קשה ומרגיש דפוק אבל זה הדבר הנכון לעשות. לפחות ככה אני חושב! - רן
השרתים אצלך? או שמא, אתה יכול למנוע הורדה נוספת של השאלטר, ברגע שמישהו יראה לנכון לעשות את זה, כי ככה בא לו?
לגבי ה"להחזיר את מה שאבד" - שום דבר לא אבד, או לפחות כך אני מניח. הכל נמצא על איזשהו שרת כבוי. ואותם אנשים שכיבו את השרת, הם אלה שהרימו את הפרוייקט החדש, והם אלה שאמרו "פולגז מת" - כאילו שזה קרה מעצמו, ואין להם שום קשר לזה.
אין לי "בגרות וגדולה נפשית" למלחמה בתחנות רוח, ואני מרגיש שהזמן שלי יקר מדי, כדי לבזבז אותו על פרוייקט שנתון לגחמות של אנשים, שכבר הוכיחו שאין להם שום בעיה לשרוף ברגע אחד את מה שנוצר ע"י מאות אנשים אחרים במשך יותר מעשור. את משבר האמון הזה, אי אפשר לטייח במילים יפות.
חוץ מזה - הנה, חברינו קסד (שלא נראה לי, שטרח אי פעם אחת לכתוב מדריך ראוי, או תשובה טובה, מדוייקת, ומפורטת בפורום לרוכב המתחיל) - טוען שהכל נמצא בגוגל:
אז תחפשו בגוגל, ותפנו לגוגל את המתחילים ששואלים על רכיבה נכונה, בחירת מיגון, והתאמת אופנוע לצרכים - כי רוב מי שנמצא כאן, לא ייתן מענה ראוי, ומרפרוף של פעם בשבוע-שבועיים, אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מרמת התשובות שניתנות כאן.אני אישית לא מבין על מה המהומה. "אוצרות שנגנזו" וכאלה. היום אין שאלה שגוגל לא עונה עליה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יש לי חבר שאמר לי פעם אני לא קונה אופנוע bmw כי אם מתקלקל ה-abs זה עסק נורא יקר לתיקון
ובכלל בגלל רמת המורכבות שלהם, הפיצ'רים ועודף הטכנולוגיה, הם מועדים לפורענות.
אתה תופס?
בגלל ההסתברות שמשהו עלול להתקלקל, הוא מונע מעצמו את החוויה של אופנוע דוגמת ה-bmw.
כאילו, כשאתה גולש באתרי פורנו, ידוע שאלה אתרים מלאי וירוסים ולא בטוחים, אבל זה לא עוצר אותך
כי התענוג עולה על הסיכון?
כן, יש מצב שמישהו יוריד שאלטר, יש מצב שהענן של בזק יתנדף, אנחנו יושבים על השבר הסורי אפריקני
אבל בנינו את מגדלי הולילנד כאילו אין מחר ורעידות אדמה. כאלה אנחנו אוהבי סיכון.
אגב הפורום של מועדון החמש פעיל כבר עשרות שנים, ושרד שדרוגים, תהפוכות, ומהפכות אז מה?
כאופנוענים כולנו יודעים שמרפי באמת קיים, שהברק מכה פעמיים באותו מקום, ואם יש מסמר על הכביש הצמיג
החדש שלי כבר ימצא אותו, אז לא לרכב?
אתה תחליט אם אתה דובי לא לא או דובון אכפת לי...
אגב זה ממש בסדר לא להצטרף, לשבת על הגדר ולא לעשות כלום. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רן, אתה לא מבין את דבריי, כי אתה לא מעוניין להבין אותם. כמו דון קורלאון, שכשאמרו לו "לא" - החריש עד שאמרו לו "כן". מי שכן מבין, כבר שקל מחדש את כדאיות ההשקעה שלו, והתוצאה נמצאת לפניך.
אחרת, היית חוסך את כל הדיבור על מרפי, כי לא מרפי השמיד את פולגז. גם לא ברק ולא השבר הסורי-אפריקאי שהזכרת.
אם כי - אולי אני זה שלא מבין נכון? אולי אתה בעצם מציע לחזור לא כדי לסקור אופנועים וציוד, לדון בסוגיות טכניות, לתת הכוונה למתחילים, עם השקעה שלפעמים מגיע ליותר משעה, אם מדובר בפוסט מובחר - אלא כדי לנהל "חיי חברה" תוססים בפורום, בדיקה שעתית של שרשורי "התחדשתי" ושרשורי "x עשה לי y היום בכביש" - מעין תחליף פייסבוק לאופנוענים? אם כן, אז זה לא מעניין אותי, פשוט כי זה לא מעניין.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
את שאול ביבר מהפלמח אתם מכירים ?
הוא כתב שיר על הבחור השוויצר מתל מונד
וגם לא אהב את השיר על ילדיי "73" שהבטיחו להם מדינה עם יונה ועליי של זית
פולגז מת יחי wheelz המלך החדש ,יחי יחי יחי
למה לא לבקש כתבות עומק , ומצד שני חיי חבר ה תוססים.
מגוון כותבים גדול יותר. לאן נעלם פרדר ? ולמה אל פרזידנטה ןרענן לא יכולים לכתוב גם שם , וגם פה.?
חוזה המדינה?
והפורום זה כבר תעלומה , מי נכנס , מי יושב על הגדר.
אם כרובי מבקר , לרתום אותו לכתוב בקשה.
מספיק עם החשבונות הקטנטנים.
יש מצע רך , ויש ביצים קשות מאוד , שלפעמים גם כואבות.
ואסיים בפתגם מתאים ----" כול כאלב ביגייומו " [ לכל כלבה יגיע גם יומה }
בוקר.
רן חברי היקר,
אני מבין מאד לליבך, אך בנוסף למקרה המצער של ירידת פולגז מהאוויר על כל מה שכרוך בכך ישנה מגמה כזו בפורומים כאלו באופן כללי בארץ ובעולם ללא קשר לפולגז.
אני מבין את הרומנטיזציה של פולגז, גם אני לקחתי קשה מאד את נפילתו ואת כל התכנים הרבים שירדו איתו לטמיון. ידע רב צברתי משם - לילות ארוכים של נבירה וקריאה.
א-ב-ל.. כל זה מעט משכיח מאיתנו שגם בתקופה האחרונה של פולגז הוא כבר לא היה כמו בימיו המפוארים. רוב היוזרים ה"וותיקים", כבר לא היו שם מזה זמן ולכן עם כל ההזדהות העמוקה שיש לי עם מה ש KKatkov כתב, זו לא הסיבה לכך חברי פולגז הוותיקים נעדרים מכאן. הם נעדרו כבר משם גם כן.
עולם המדיה עבר שינויים וצריך להפנים את זה ולהשלים עם זה למרות שזה קשה. אני אומר את זה כחבר בעוד פורומים, בעוד נושאים ובעוד תחביבים.
הירידה של פולגז מהאוויר הייתה רק הקש הנוסף..
לצד כל הנ"ל, אני באופן אישי מרבה לבקר כאן, בד"כ כצופה.
אני עדיין מקבל כאן אינפורמציה עדכנית כמו למשל החדשות על חברת הבולמים מרזוקי שהיתה כמעט ז"ל ונרכשה כעת.
הידיעה עלתה כאן כמעט במקביל לאתרים בחו"ל וזה אומר שמישהו כאן עם האצבע על הדופק ודואג לכך.
אצלי האתר הוא לא רק מערכת הפורומים, אלא עמוד הבית שלו עם הידיעות, החדשות והכתבות.
זה קל מאד ליפול למלכודת הקלישאות ולבכות את לכתו של פולגז (שאני כמו כולם מיצר על כך מאד) ולא לראות את מה שכן יש כאן.
האתר הזה הוא יותר מקטע אחד כזה או אחר של אלסיבוני-בלי-מיגון.
אני בכל אופן נותן לו קרדיט, נושם עמוק, ומנסה ליהנות ממה שיש.
אתה גם יכול לקחת אחריות אישית ולייצר תכנים. לפתוח דיונים בעלי ענין, סקרים, שו"ת וכו'.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אני מציע שלכל מי שיש לו מה להציע באיכות ולא בכמות שיעשה את זה, אני מציע לחדש פעילות של מביני עניין וחומר.
אני מציע גם להתעורר בפן החברתי שהוא חלק לא מבוטל מהפן המקצועי.
אני מציע להפוך את האתר לבית לא רק של זבי החוטם ושאול ביבר.
זה סוג התגובה שהיום אתה מקבל על פוסט שנכתב מתוך רצון לקדם, אתה מבין את הקטע?
ממש כך!
נכון צביקה יש אמת מרובה בכל מה שכתבת, אבל נוצר כאן מצב של הביצה והתרנגולת, מה קדם למה?
החברה הרציניים והיודעים הפסיקו לכתוב, ואז נהיה משעמם וחסר תוכן, או נהיה חסר תוכן והחברה עזבו?
בקיצור בכדי לשבור את המעגל צריך שכולם או רובם יחזרו לכתוב ולהוסיף תוכן אמתי, ואז מטבע הדברים
המעגל יתרחב ואוצר הידע שאבד יתחיל להתווסף מחדש. ללא בטחונות, ללא תמורה ומתוך רצון ואהבה אמתית.
אגב אולי הלקח נלמד ונתחיל לגבות אוצרות יקרים? - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
האם יש אנשים שלא כותבים רק מחשש ששוב יאבד כל החומר?
אם כן, יש צורך למצוא פתרון שיבטיח שיותר לא יאבד החומר. בתקווה שזה יעשה בשיתוף עם הבעלים הנוכחי מתוך הבנה שאחרת לא יהיו פה תכנים איכותיים של משתמשים.
יש מגוון רחב של פתרונות אפשריים, השאלה אם זה יפתור את בעיית התוכן והאם יהיה שיתוף פעולה.
בפאן של הפורום הטכני, משקיענים, רוכב מתחיל והדיונים המעניינים + חומר חשוב בפורום הכללי:
אני מעריך שלא סביר, אבל יש משהו אחר יותר סביר: יש אנשים שכבר כתבו מלא, והם מוכנים לכתוב, אבל לא שוב את הכל. הם מוכנים לחפש ולהפנות לדיונים מעניינים שהיו פעם ולשרשורים עם ההסברים הרלוונטיים שהם ואחרים כבר כתבו, אבל הם לא מוכנים לשכתב את השרשורים האלה ולהשתתף שוב בדיונים האלה. עייפים מדי \ עסוקים מדי בחיים.
זאת גם התשובה לאוהבי גוגל: כן, יש הרבה מידע באנגלית, אבל בעברית כל חיפוש של כל תקלה הוביל - נכון - לשרשור בפולגז. אין את זה יותר, כל המאגר הלך לפח. לי, למשל, רק עם הזמן נהיה ברור עד כמה זה באמת הזיק ומה היקף הנזק. לא, הגוגל לא עוזר, כי מה שהזין אותו לא קיים יותר. כמובן, אפשר פשוט לעבור לקרוא פורומים בחו"ל, ועדיף אפילו ישירות לפורום של דגם האופנוע הספציפי, אבל אפילו זה לא תמיד ייתן את כל התשובות. נושאי מכס, עליהם היו אוספים של שרשורים אגורים עם ריכוז הסברים. נושאי רישיון בפורום לרוכב מתחיל. "קישורים חשובים ויעילים" בפורום הטכני. ועוד מלא דברים ששכחתי.
השושנים אני מבין שלא אהבת את התגובה שלי על שאול ביבר,
ראית או שמעת את שאול ביבר בראיון בטלוויזיה ?
בכל אופן מבלי לפגוע בך או בוותיקים שגולשים פה מתקופת פול גז
התגובות שלך הזכירו לי את הראיון איתו ,שאול מתקופת הפלמ"ח
ואתה מתקופת פולגז, מקווה שלא התכוונת שאני זב חוטם ,בכל זאת אנו לא ממש מכירים !
המשך ערב נעים אהוד
אני לא מאמין שכול מה שהיה בפול גז נמחק, הרי לא מדובר בפגיעה, זדונית אלא הורדה יזומה של האתר והשרתים.
זאת רק תיאוריה, אבל ייתכן והחומר מגובה אבל סיכסוך משפטי מונע גישה אליו?