ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
מה שלא כל כך מעניין את הקורא הוא התהליך שבו נוצרת אותה מעטפת ואותו חומר מעניין. גם כאן ועכשיו יש יותר מגולש אחד שבטוח שווילז זה מכונה להדפסת כסף. בפולגז, היו ערמות של גולשים כאלה. אבל חברים, המציאות היא אחרת. מעטפת ברמה גבוהה וחומר איכותי דורש השקעה כספית ניכרת או לחילופין, הרבה אנשים שיפעלו בהתנדבות וללא תמורה כספית.
במבחן של הג'יקסר 750 שבו השתתפתי הושקעו ביום המבחן עצמו 3 ימי עבודה של אנשים שזמנם יקר מאד, אחד הונדה טרנסאלפ שגמע 450 ק"מ ודלק לשני אופנועים. עליהם צריך להוסיף כתיבה, עבודת צילום ועריכה. אני מניח שהעלות האמתית של מבחן כזה נעה 8000 ל 10000 ש"ח.
במבחן ה abs הגדול שבו השתתפתי הושקעו כ 20 ימי עבודה ואף יותר במבחן עצמו, רכב ונגרר שהרוו את האספלט ועוד כ 5 ימים בניתוח נתונים, כתיבה ועריכה. ואני מעריך את העלות בין 40000 ל 50000 ש"ח.

הייתי שם. נתתי מזמני, ממרצי ואף מכספי. במידת מה, אני עושה זאת גם כאן היום. מבנה שהשלד שלו התנדבותי מבוסס על תחלופה של אנשים ונזקק לדם חדש באופן תמידי. זה לא קורה יותר.

איללכא...ואיני רואה את זה קורה שוב
ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
בקיצור אין לך תשובות לשאלות כמו כיצד תימחרת יום שלך בעשרות אלפי שקלים, והאם הם יצאו מכיסך, ולטובת מי.
אז אתה יוצא בהתקפה אישית של הכפשות. שזה בסדר.
כי אני לא מתחבא מאחרי מקלדת. אני מסנן את מי אני רוצה לפגוש.
ויוצא שאתה מכפיש סתם ניק. טרול אם תרצה.

קדימה. אמור את המילה האחרונה.
את המילה האחרונה אומר בעוד שלושים או ארבעים שנים. עד אז,
אתה מוזמן לקרוא את ההודעה שלי שוב. כל התשובות לשאלותיך נמצאות שם. אבל התשובה העיקרית, שעוברת כחוט השני בכל התגובות שלי, היא שמרבית הפעילות בוצעה בהתנדבות. כך היה בפולגז וכך כנראה יהיה גם בווילז. כי אין תקומה אחרת לאתרים מהסוג הזה ומאמר המערכת של ג'יפולוג לרגל 15 שנות פעילותם תומך בכך.

איללכא...ומילותיי האחרונות הן, שהוכפשתי על ידך בצורה בוטה ולאורך הודעות רבות. שזה בסדר, זהו הפורום.