התגובות פה מזכירות לי את הבדיחה, "למה בישראל לא מקיימים יחסי מין ברחוב?"

ציניות בצד, אני בטוח שאפשר שיהיה פה דיון פורה, אבל לא נראה לי שזאת מטרת השרשור. מדובר בדיון מעניין במובן הרחב של ניהול עסק, ערוצי הכנסה וכדומה.

העניין באתר אופנועים שהוא חי בסביבה עוינת ולא לכולם ברור עד כמה, אם זה שוק האופנועים הקטן, העיוותים הנוראיים שיש בתחום הפרסום בישראל או הקושי של העיתונות בכלל ועיתונות הרכב בפרט. כל אלו הופכים ניהול מדיה אינטרנטית בתחום האופנועים למשימה לא פשוטה בעליל, בטח אם רוצים לקיים עסק שמצליח לקיים את עצמו (לא מדבר פה עוד על משכורות או דיווידנדים).

השניקל שלי הם שמכירת תוכן באינטרנט אולי עובדת טוב בחו"ל (גם בספק), אך לא מצליחה להתרומם בארץ. גם לא הקמת מועדון הנחות, שנוסה בעבר בפול גז.