שלום חברים,
אחרי הרבה חושבים עם עצמי, אחרי שהייתי על סף קניית 125 והתעשתתי, אני לפני קניית אופנוע 250 סמ"ק, כרגע בשלב בחינת האופציות.
להלן הרקע והקריטריונים:
* אופנוע שינייד אותי בסופ"שים - בעיר (הררית משהו – חיפה) ובבינעירוני (טיולים ברחבי הארץ וניוד קצר של כ-20 דק). על כן שיוט נינוח על 110-120 חצילים זה חשוב.
* כיוצא בזאת – זהו אופנוע תחביב. אני רוצה שהאופנוע יהיה אמין ככל האפשר, ולא ייצור לי כאב ראש עד שאני חוזר הביתה לסופי שבוע. אטפל בעצמי.
* הסיבות ל250 סמ"ק – ביטוח (רכיבות בסופשים בלבד, חבל לשלם ביטוח יקר), תקציב, צריכת דלק.
* תקציב סביב ה-15 אש"ח לאופנוע בלבד. העדפה חזקה לכלי אחרי ירידת הערך הגדולה.
* אין העדפה לסוג מסוים של אופנוע – אוהב נייקד, אוהב קאסטום, אוהב פול פיירינג (אבל לא אוהב את מחירי הפלסטיקה), אוהב את הפרקטיות והנוחות של הדו"ש תיור (לא שיש כאלו בסמ"ק שאני רוצה).
להלן האופציות הקיימות ביד שניה כיום, ע"פ סדר א"ב:
* דיאלים daystar - בן שנה-שנתיים, יקר יחסית לתקציב. סינגל, 23 כ"ס.
* דיאלים vjf - בן שנה-שנתיים, נכנס יפה בתקציב. סינגל, 23 כ"ס.
* הונדה cbr - בן 4-5 שנים, יקר יחסית לתקציב. סינגל, 27 כ"ס.
* יוסאנג gt - בן 3-4 שנים, יקר יחסית לתקציב. וי-טווין, 29 כ"ס. (הr לא בתקציב)
* יוסאנג gd - בן 2-3 שנים, יקר יחסית לתקציב. סינגל, 28 כ"ס. (הr לא בתקציב)
* סאניאנג וולף - בן 3-4 שנים, נכנס בתקציב. סינגל, 24 כ"ס.
* סוזוקי אינזומה - בן 2-3 שנים, יקר יחסית לתקציב. טווין, 24 כ"ס.
* ק.ט.מ דיוק - בן 2-3 שנים, נכנס בקושי בתקציב. סינגל, 26 כ"ס.
* קוואסקי בייבי נינג'ה - בן 4-8 שנים, נכנס בקושי בתקציב. טווין, 30-32 (?) כ"ס.
שתי אופציות ביזאריות במקצת:
* קליבלנד הייסט – בן 2-3 שנים, נכנס בקלות בתקציב. סינגל, 16 כ"ס. נראה פנטסטי בעיניי. בלי בולם אחורי. כמה הוא כשיר למשימות בינעירוני ועירוני במהירות שיוט סבירה ובלי לשבור לי את הגב?
* לונסין – בן שנה, נכנס בתקציב במידה ונמצא כיד שניה. סינגל, 16 כ"ס. נראה כיפי, פשוט, זול. האם יתאים לצרכים?
אשמח להתייחסותכם ועצותיכם. כמו כן, אם יש אופציות מעניינות ששכחתי - תפאדלו.