עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 37

אשכול: קטנוע סטאנט

צפייה משולבת

  1. #1

    קטנוע סטאנט

    אהלן.
    אני רוצה לקנות קטנוע 125,ועל הדרך להתחיל עם סטאנט.
    אפשר להפוך קטנוע 125 רגיל לקטנוע סטאנט?
    מה צריך בשביל זה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש לי ראנר 50 עם ווילי בר אם תרצה.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יש לי ראנר 50 עם ווילי בר אם תרצה.
    אני רוצה קטנוע שישרת אותי גם לנסיעות,לא פתחתי את האשכול בפורום "קנייה",תתייחס בקשה רק למה שרשמתי.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    מה הופך קטנוע "רגיל" לקטנוע "סטאנטס"?....

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    גילרה 125 עם וריאטור של מלוסי יעלה לך לווילי בלי הרבה מאמץ.
    מעבר לזה לא הייתי משקיע על קטנוע כזה.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    מה הופך קטנוע "רגיל" לקטנוע "סטאנטס"?....

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tartaruga צפיה בהודעה
    גילרה 125 עם וריאטור של מלוסי יעלה לך לווילי בלי הרבה מאמץ.
    מעבר לזה לא הייתי משקיע על קטנוע כזה.
    יש לי A2,שים לב
    להפוך קטנוע 125 רגיל,לדבר כזה:
    אפשרי?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tartaruga צפיה בהודעה
    גילרה 125 עם וריאטור של מלוסי יעלה לך לווילי בלי הרבה מאמץ.
    טייפון 50 ללא שיפורים כלל יעלה לווילי בלי הרבה מאמץ.

    ולפותח השרשור-תלוי לאיזה מצב אתה רוצה להגיע עם השיפורים. לקטנוע שישמש אותך ביום יום, ושתוכל להתאמן בלהרים גלגל לא צריך להשקיע הרבה, לאומת זאת לקטנוע סטאנטס שיהיה מתאים גם לשימוש יום יומי (פחות או יותר) אין גבול לשיפורים.
    תתחיל בקניית 125 חזק וספורטיבי (ומובי לא נחשב כזה,ראנר כן). אחרי זה תתקין ווילי בר, ותתחיל להתאמן. עם הזמן תחפור בפורומים יעודיים, ותבין מה אתה יכול לשפר, אבל שלא יפגע בשימושיות של הקטנוע (ווריאטור, בלמים, בולמים, מיגונים וכו').

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי vaderom צפיה בהודעה
    מובי זה בסיס חרא. ראנר 125 מתאים הרבה יותר. ראנר 125 עם קיט 180 עדיין מתאים לa2 ברשיון...
    קח בחשבון שזה לא עסק זול. גם הבנייה עצמה וגם כל נפילה תוך כדי שאתה מתאמן.
    מתאים לa2,נחמד.
    יש סליידרים לקטנועים אולי?
    ציטוט נכתב במקור על ידי thedevilinside צפיה בהודעה
    טייפון 50 ללא שיפורים כלל יעלה לווילי בלי הרבה מאמץ.

    ולפותח השרשור-תלוי לאיזה מצב אתה רוצה להגיע עם השיפורים. לקטנוע שישמש אותך ביום יום, ושתוכל להתאמן בלהרים גלגל לא צריך להשקיע הרבה, לאומת זאת לקטנוע סטאנטס שיהיה מתאים גם לשימוש יום יומי (פחות או יותר) אין גבול לשיפורים.
    תתחיל בקניית 125 חזק וספורטיבי (ומובי לא נחשב כזה,ראנר כן). אחרי זה תתקין ווילי בר, ותתחיל להתאמן. עם הזמן תחפור בפורומים יעודיים, ותבין מה אתה יכול לשפר, אבל שלא יפגע בשימושיות של הקטנוע (ווריאטור, בלמים, בולמים, מיגונים וכו').
    אם אני הולך על המובי,מה אני יכול לשפר בו?
    ולא מבין למה צריך ווילי בר,כולם לומדים בלי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי rookierider צפיה בהודעה
    מתאים לa2,נחמד.
    יש סליידרים לקטנועים אולי?

    אם אני הולך על המובי,מה אני יכול לשפר בו?
    ולא מבין למה צריך ווילי בר,כולם לומדים בלי.
    לא חובה, עוזר. לא כיף לעוף בווילי.
    לגבי שיפורי מובי.. ווריאטור, רולים, משקולות. תלוי מה אתה רוצה להשיג.
    אבל אמרו לך שלא מתאים, ואתה בשלך.. זה כמו שתשאל איזה רכב לרכוש על מנת להתאמן בדריפטים, והאם פיאט פונטו תתאים. לקבל תשובה שלא, ושכדאי לקנות איזו m3, ואז לשאול שוב מה לשפר בפונטו.
    תמצא איזה בחור בשם סיני שהסתובב בפורום הישן, הוא מומחה לשיפורי קטנועים. תתייעץ איתו, נראה לי תמצאו שפה משותפת.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    גילרה 125 זה לa2.
    בעקרון מה ששלחת פה זה אירוקס 50, הכל אפשרי השאלה כמה אתה מוכן להשקיע.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tartaruga צפיה בהודעה
    גילרה 125 זה לa2.
    בעקרון מה ששלחת פה זה אירוקס 50, הכל אפשרי השאלה כמה אתה מוכן להשקיע.
    דיברתי על גילרה עם קיט 180
    זה ידוע,אבל דיברתי על השיפורים[להחליף כידון,וכל מה שצריך],האם זה אפשרי על קטנוע 125[לדוגמא המובי]?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    מובי זה בסיס חרא. ראנר 125 מתאים הרבה יותר. ראנר 125 עם קיט 180 עדיין מתאים לa2 ברשיון...
    קח בחשבון שזה לא עסק זול. גם הבנייה עצמה וגם כל נפילה תוך כדי שאתה מתאמן.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יותר פשוט וזול להפוך ראנר 125 ל 200 עם חלקים מקוריים בלי קיטים.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    מובי זו הבחירה הגרועה ביותר שאפשר להעלות.
    חפש ימהאה ארוקס או ג'ילרה ראנר 50,70,125,200..
    גם טייפון או טרקר 50 סמ"ק יכולים לעשות מלא שינאניגנס.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    לא חובה, עוזר. לא כיף לעוף בווילי.
    לגבי שיפורי מובי.. ווריאטור, רולים, משקולות. תלוי מה אתה רוצה להשיג.
    אבל אמרו לך שלא מתאים, ואתה בשלך.. זה כמו שתשאל איזה רכב לרכוש על מנת להתאמן בדריפטים, והאם פיאט פונטו תתאים. לקבל תשובה שלא, ושכדאי לקנות איזו m3, ואז לשאול שוב מה לשפר בפונטו.
    תמצא איזה בחור בשם סיני שהסתובב בפורום הישן, הוא מומחה לשיפורי קטנועים. תתייעץ איתו, נראה לי תמצאו שפה משותפת.
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    מובי זו הבחירה הגרועה ביותר שאפשר להעלות.
    חפש ימהאה ארוקס או ג'ילרה ראנר 50,70,125,200..
    גם טייפון או טרקר 50 סמ"ק יכולים לעשות מלא שינאניגנס.
    מה עם טייפון 125?יהיה טוב?
    אני מתלבט בינו לבין המובי.אני צריך קטנוע שייחיה כמה שיותר זמן.
    אם יש הבדל משמעותי ביניהם,אז אני יסתפק במובי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 97
    הודעה אחרונה: 28-12-2015, 17:37
  2. ב.מ.וו g310 סטאנט – טיזר לסדרה חדשה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 21:45
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 16:24
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO