אהלן.
אני רוצה לקנות קטנוע 125,ועל הדרך להתחיל עם סטאנט.
אפשר להפוך קטנוע 125 רגיל לקטנוע סטאנט?
מה צריך בשביל זה?
אהלן.
אני רוצה לקנות קטנוע 125,ועל הדרך להתחיל עם סטאנט.
אפשר להפוך קטנוע 125 רגיל לקטנוע סטאנט?
מה צריך בשביל זה?
מה הופך קטנוע "רגיל" לקטנוע "סטאנטס"?....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
גילרה 125 עם וריאטור של מלוסי יעלה לך לווילי בלי הרבה מאמץ.
מעבר לזה לא הייתי משקיע על קטנוע כזה.
טייפון 50 ללא שיפורים כלל יעלה לווילי בלי הרבה מאמץ.
ולפותח השרשור-תלוי לאיזה מצב אתה רוצה להגיע עם השיפורים. לקטנוע שישמש אותך ביום יום, ושתוכל להתאמן בלהרים גלגל לא צריך להשקיע הרבה, לאומת זאת לקטנוע סטאנטס שיהיה מתאים גם לשימוש יום יומי (פחות או יותר) אין גבול לשיפורים.
תתחיל בקניית 125 חזק וספורטיבי (ומובי לא נחשב כזה,ראנר כן). אחרי זה תתקין ווילי בר, ותתחיל להתאמן. עם הזמן תחפור בפורומים יעודיים, ותבין מה אתה יכול לשפר, אבל שלא יפגע בשימושיות של הקטנוע (ווריאטור, בלמים, בולמים, מיגונים וכו').
לא חובה, עוזר. לא כיף לעוף בווילי.
לגבי שיפורי מובי.. ווריאטור, רולים, משקולות. תלוי מה אתה רוצה להשיג.
אבל אמרו לך שלא מתאים, ואתה בשלך.. זה כמו שתשאל איזה רכב לרכוש על מנת להתאמן בדריפטים, והאם פיאט פונטו תתאים. לקבל תשובה שלא, ושכדאי לקנות איזו m3, ואז לשאול שוב מה לשפר בפונטו.
תמצא איזה בחור בשם סיני שהסתובב בפורום הישן, הוא מומחה לשיפורי קטנועים. תתייעץ איתו, נראה לי תמצאו שפה משותפת.
גילרה 125 זה לa2.
בעקרון מה ששלחת פה זה אירוקס 50, הכל אפשרי השאלה כמה אתה מוכן להשקיע.
מובי זה בסיס חרא. ראנר 125 מתאים הרבה יותר. ראנר 125 עם קיט 180 עדיין מתאים לa2 ברשיון...
קח בחשבון שזה לא עסק זול. גם הבנייה עצמה וגם כל נפילה תוך כדי שאתה מתאמן.
יותר פשוט וזול להפוך ראנר 125 ל 200 עם חלקים מקוריים בלי קיטים.
מובי זו הבחירה הגרועה ביותר שאפשר להעלות.
חפש ימהאה ארוקס או ג'ילרה ראנר 50,70,125,200..
גם טייפון או טרקר 50 סמ"ק יכולים לעשות מלא שינאניגנס.