תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: Ktm 125exc לא מניע - מה הסיבות?

  1. #1
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299

    Ktm 125exc לא מניע - מה הסיבות?

    בהמשך לסאגה של הקלאץ' (שנפתרה) האופנוע ממשיך לאתגר אותי.
    אחרי טיול שבו האופנוע גמגם והתקשה להניע, לבסוף שבק חיים ולא הניע כלל.
    ברז דלק סגור, פתוח, עם צ'וק, בלי צ'וק, עם גז, בלי גז, דרדור, קיקים, גרזנים לתוך השלדה... כלום.

    הנתונים:
    יש דלק 98 במיכל תערובת נכונה.
    יש שמן בגיר.
    יש התנגדות לקיק.
    יש ניצוץ.
    יש דלק בקרבורטור.

    ועדיין לא מניע.

    החשדות:
    דלק לא מגיע מהקרב' למנוע (איך אני בודק?)
    ניצוץ לא מספיק חזק (האם יש כזאת אפשרות בכלל?)
    ואולי יש עוד משהו שמונע מהאופנוע להניע?
    שסתום כוח? צמר סלעים?

    כל תרומה תעזור.

    נ.ב. ברור שניתן לקחת למוסך, אבל זה החלק הקל.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    החלפת פלאג? זה הדבר הראשון שעושים בדו"פים, בטח ב125. זה פותר 90% ממקרי ה"לא מניע לי".

    לשאלות שלך:
    - אם הדיזות בקרבורטור סתומות, דלק לא יגיע מהכוסית בקרבורטר למנוע. אם הקרבורטור נקי הסיכוי שיש דלק בקרבורטור ולא מגיע למנוע הוא נמוך מאד, ולא אמור לקרות אם אין איזו קטסטרופה במנוע. מומלץ מדי פעם לפרק קרבורטור ולנקות. גם לשסתום עלים לא תזיק בדיקה וניקוי, למרות שלדעתי המצב הנפוץ הוא שהוא לא אוטם טוב, ולא שהוא לא מעביר תערובת.
    - ניצוץ לא מספיק חזק או לא סדיר נובע או מפלאג שרוף/דפוק/מלא ג'יפה או מבעיה בהצתה. תחליף פלאג.
    - שסתום כח וצמר סלעים לא קשורים להנעה, אבל גם בהם חשוב לטפל מדי פעם (לנקות שסתום כח ולהחליף צמר סלעים).

    כאמור תתחיל בלהחליף לפלאג חדש, ותתקדם משם. באותה הזדמנות תעלה תמונה של הפלאג הישן.

    ולמה לעזאזל אתה משתמש בבנזין 98?

  3. #3
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    תודה על התגובה.
    שכחתי לציין - החלפתי כבר 3 פלגים.
    פירקתי היום את הקרב', עכשיו אני מנקה אותו, במבט ראשוני הקרב' נראה תקין, כיוונתי את הדיזת סרק לפי הספר.
    כמו שאמרתי ניצוץ קיים, לא יודע אם יש השפעה לעוצמה שלו, אבל הפלאג חדש.

    ולגבי ה-98 - אני חייל פשוט, עושה מה שאומרים לי בספר הרכב:



    – Only use premium-grade gasoline ROZ 98 respectively 95
    mixed with high-grade two-stroke engine oil. Other types of gaso-
    line can cause engine failure.

    – ONLY USE PREMIUM-GRADE GASOLINE (125: ROZ 98 / 200: ROZ 95) MIXED WITH HIGH-GRADE TWO-STROKE ENGINE OIL. OTHER TYPES OF
    GASOLINE CAN CAUSE ENGINE FAILURE, AND VOID YOUR WARRANTY.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אתה בודק שדלק נכנס פנימה על ידי שליפה של המצת וזה גם הדבר הראשון שכדאי לעשות במצבים כאלה - לבדוק אם הפלאג רטוב מדלק.
    אם הפלאג יבש דלק לא יוצא מהמיכל,גובה מצוף נמוך מאוד או שסתום מצוף תפוס.
    זה שיש דלק במאייד לא אומר שהמפלס מספיק גבוהה בשביל להיכנס פנימה למנוע - דיזת סרק ממוקמת גבוהה ביחס לשאר.
    אם שני אלה תקינים - המנוע לא מצליח לשאוב דלק בגלל שאין מספיק תת לחץ - קומפרסיה לא טובה.

    אוקטן 98 - זה תלוי בגדול ביחס דחיסה.
    מפת הצתה נבחרת לעבוד עם יחס דחיסה מסוים וזה קשור לאוקטן,אוקטן נמוך עשוי להתפוצץ בתזמון לא נכון ביחס למהלך של הבוכנה מה שמתבטא בהפסד כוח.

  5. #5
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    טוב יש עדכון קטן וקצת מוזר.
    הקרב' נוקה והורכב. לא הניע. נבדק שוב ניצוץ, ואין ניצוץ (למרות שלפני כמה ימים היה!).
    חרשתי קצת על ספר הרכב, אבל קצת לא ברור כיוון שיש שם דגמים שונים (ארה"ב\אירופה, או מנגנוני הנעה שונים).
    המדריך של ג'ק עשוי לעזור, ואנסה אותו מחר.

    האם יש דגשים בנוגע לבדיקת הסיבה שאין ניצוץ?
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    טוב יש עדכון קטן וקצת מוזר.
    הקרב' נוקה והורכב. לא הניע. נבדק שוב ניצוץ, ואין ניצוץ (למרות שלפני כמה ימים היה!).
    חרשתי קצת על ספר הרכב, אבל קצת לא ברור כיוון שיש שם דגמים שונים (ארה"ב\אירופה, או מנגנוני הנעה שונים).
    המדריך של ג'ק עשוי לעזור, ואנסה אותו מחר.

    האם יש דגשים בנוגע לבדיקת הסיבה שאין ניצוץ?
    תחליף cdi עם cdi של חבר, זה די פשוט ויכול להיות שזו הבעיה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי tribalmistyc2 צפיה בהודעה

    אוקטן 98 - זה תלוי בגדול ביחס דחיסה.
    מפת הצתה נבחרת לעבוד עם יחס דחיסה מסוים וזה קשור לאוקטן,אוקטן נמוך עשוי להתפוצץ בתזמון לא נכון ביחס למהלך של הבוכנה מה שמתבטא בהפסד כוח.
    את זה אני יודע, אבל משום מה חשבתי שבדו"פ יחס הדחיסה נמוך יחסית.
    עכשיו אני רואה שיחס הדחיסה ב125 הוא כמעט זהה ל250f, ומאחר שזה מנוע קטן וחם, אולי 98 זה באמת הגיוני.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    את זה אני יודע, אבל משום מה חשבתי שבדו"פ יחס הדחיסה נמוך יחסית.
    עכשיו אני רואה שיחס הדחיסה ב125 הוא כמעט זהה ל250f, ומאחר שזה מנוע קטן וחם, אולי 98 זה באמת הגיוני.
    בדופ מהלך דחיסה קצר ביחס למהלך דחיסה במנוע מרובע בגלל שהצילינדר מחורר לכן זה מפוצה ביחס דחיסה גבוהה וביחוד במנוע תחרותי.

אשכולות דומים

  1. לא מניע - מה עושים
    על ידי Jack_R1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2017, 22:10
  2. קלאץ' לא מפריד - 125exc 2009
    על ידי guyt בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 05:30
  3. תקוע בביאליק רמת גן, לא מניע
    על ידי asaf16 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-10-2015, 13:26
  4. ג'וי מקס 250 לא מניע
    על ידי amirn בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-09-2015, 08:43
  5. אופנועי מערכת: הק.ט.מ 125exc של אביעד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 15:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO