החלפת פלאג? זה הדבר הראשון שעושים בדו"פים, בטח ב125. זה פותר 90% ממקרי ה"לא מניע לי".
לשאלות שלך:
- אם הדיזות בקרבורטור סתומות, דלק לא יגיע מהכוסית בקרבורטר למנוע. אם הקרבורטור נקי הסיכוי שיש דלק בקרבורטור ולא מגיע למנוע הוא נמוך מאד, ולא אמור לקרות אם אין איזו קטסטרופה במנוע. מומלץ מדי פעם לפרק קרבורטור ולנקות. גם לשסתום עלים לא תזיק בדיקה וניקוי, למרות שלדעתי המצב הנפוץ הוא שהוא לא אוטם טוב, ולא שהוא לא מעביר תערובת.
- ניצוץ לא מספיק חזק או לא סדיר נובע או מפלאג שרוף/דפוק/מלא ג'יפה או מבעיה בהצתה. תחליף פלאג.
- שסתום כח וצמר סלעים לא קשורים להנעה, אבל גם בהם חשוב לטפל מדי פעם (לנקות שסתום כח ולהחליף צמר סלעים).
כאמור תתחיל בלהחליף לפלאג חדש, ותתקדם משם. באותה הזדמנות תעלה תמונה של הפלאג הישן.
ולמה לעזאזל אתה משתמש בבנזין 98?