התאוריה הזו היא לא שלי היא של כל שוק באשר הוא והיא נקראית כוחות השוק. כשהמכירות יורדות בסופו של דבר המחירים יורדים אחריהם.
מטרו בתור עסק לכל דבר ועניין כפוף לכוחות השוק האלו אם ירצה ואם לא ירצה.
זה שדגם מסויים נמכר בבודדות השנה לא אומר דבר. מה שכן אומר והרבה זה עליה של 15% במכירות. אחרי עליה כזו בעל הבית רוצה לסחוט את התפוז, להגדיל ולמקסם רווחים (אם זו גישה נכונה/ פיירית או לא זה עניין שלו בלבד) והוא מתחיל לבדוק את השוק של כל כלי שלו ע"י ניתוח ספציפי של כל שוק לכל כלי ספציפי שלו (כמה נמכרו ובאיזה מחיר, איך השוק הגיב לעליית מחירים, האם דרישה ירדה או עלתה ועוד) ובהתאם משחק עם המחירים למעלה ולמטה ומחכה לתגובה מהשוק במשך החודשים הבאים. זה עובד גם להיפך - מטרו הורידה יותר מעשיריה ממחיר הwr250r (בערך 20% הנחה) כי חזר מתחרה חזק לשוק והוא הdrz400. במטרו צפו ירידת מכירות בגלל מחיר גבוה לעומת הדרוזי והקדימו תרופה למכה ע"י הצנחה של המחיר ב10,000 ש"ח. במקרה של הmt, זה לא ככה, כי אין מתחרה ברמה דומה בסכום דומה ואנשים ממשיכים לקנות, אז למה שמישהו יוריד מחירים, או במקרה הזה לא יעלה אותם?
בסופו של דבר כוחות השוק קובעים הכל, ואני מבטיח לך שאם ב4 חודשים ימכרו 5 יחידות של mt-7 במקום 25 שנה שעברה, המחיר ירד ועוד איך. אבל זה לא יקרה, מדובר בצרכנים ישראלים.
נ.ב
אם אתה ממש רוצה MT אתה תמיד יכול לעשות יבוא אישי ולחסוך כמה אלפים.





ציטוט ההודעה בתגובה