דווקא אני חושב שהvfr800 או ספורט תיור אחרים זה בעצם ההכי טוב לכביש, אם תשווה לסופר ספורט בשנים ובטכנולוגיה של הvfr שלך תראה שהספורט למעט משקל וכיוון מתלים קשיח יותר , וטיפה מרווח בין סרנים קטן יותר שנותן קצת יותר מהר להפליק מצד לצד על חשבון יציבות לא באמת נחות מהם.

אגב הזווית שהvfr יכול להגיע אלייה היא הרבה יותר מסופר ספורט 600 מצוי.

אגב סתם כדי שתבין על מה אתה רוכב פותח שרשור , אופני הספורט המודרניים הם לא מכונות מסלול במקור . ה vfr הוא אופנוע moto gp טהור שקיבל מנוע 750 סמק מרובע פעימות במקום ה 500 דופ שהיה לו במקור וירד לכביש עם השנים התפתח אבל עדיין השורשים של ה vfr זה motogp ומה שהvfr מסוגל לעשות עם כיוון ספורטיבי נכון הרבה ספורטים לא מסוגלים.

לספורטים יש רק יתרונות של הפלקות מצד לצד ,ומשקל שאגב גם המשקל לא בהרבה שונה (40 קילו הפרש שאפשר לגשר עליו אם רוצים )