שוב פעם המוסך לא זה שקובע כמה לגבות על העבודה , שים לב שהמוסך קובע מחיר לשעה בלבד עכשיו הכוונה לא באמת לזמן העבודה שהשקיע בפועל אלא לשעתון יצרן!
כמו שיש טבלת טיפולים יש טבלה לכל דגם אופנוע או נגיד למשפחת דגמים (כל יצרן לפי השיקול שלו) ושם מוגדל במדוייק כמה שעות כל עבודה לוקחת . המוסך לוקח את השעתון שלו נניח 240 שקל לשעה ומכפיל פי כמות השעות שרשם היצרן זו העלות.
עכשיו נניח היצרן שהעבודה לוקחת שעה וחצי ומוסך א עשה אותה ב 5 דקות הלקוח עדיין משלם על שעה וחצי , ואם מוסך ב עשה את אותה העבודה ב 20 שעות הלקוח עדיין משלם שעה וחצי.
אתה יכול למצוא טבלאות של שעתון יצרן ברשת בכיף .
עכשיו בוודאי שהמוסך קונה את החלפים זול יותר הוא לא עסק התנדבותי הוא עסק כלכלי הוא מוכר לפי מחירון.
ואני זורם עם החישוב שלך 60 כפול 3 זה 180 שקל , ועוד 100 שקל זה כבר 280 ועוד לפחות שעה עבודה 240 לפני מעמ ואני זורם על המינימום .
זה כבר 520 שקלים ושוב לא משנה שלקח לו בפועל 20 דקות. אם אתה רוצה להיות חכם גדול ולדרוש שידליק לך סטופר ותשלם לפי השעות בפועל אתה בטוח תצא מופסד
זה כמו לבקש מנהג מונית להפעיל מונה
ואם המוסך שם לך מוטול 7100 שעולה 120 לליטר מחירון?
3 ליטר זה כבר 520 שקל