רכשתי קסדת אראי ב2014 בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות והבאתי אותה עימי לארץ המוגבלת הבלתי אפשרית. בחודש מרץ השנה הקסדה נפלה ותריס האוורור התחתון נשבר. הזמנתי חלק חלופי באיביי ועל אף שווידאתי את הדגם עם המוכר, הוא שלח לי חלק לא מתאים לדגם (אם למישהו יש צורך בחלק חלופי לדגמים אחרים של אראי הוא מוזמן לקבל אותו). דרשתי וקיבלתי החזר מלא.
פניתי לאראי בארה"ב והם הסבירו לי שתיקון כזה דורש שהקסדה תגיע למרכז שירות והפנה אותי לספק המקומי, במקרה שלנו, אופנועית. בלית ברירה בסביבות מאי לכל המאוחר יוני, פניצי לאוםנועית והזמנתי את החלק החלופי. מאז ריטואל קבוע, אני מתקשר כל שבועיים חודש, שואל אם הגיע, מתקשרים למחסן, אומרים שלא הגיע, רושמים את מספר הטלפון שלי וכאשר יגיע החלק, ייצרו איתי קשר, מה שכמובן לא קורה וחוזר חלילה, ככה כבר חצי שנה.