לא טוב ליום יום,בכלל.
מכיר הרבה שניסו
כולם נשברו תוך זמן קצר יחסית.
המצב קשה יותר אם אתה לא מטפל לבד
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
חברים יקרים התחלתי לאחרונה להתעניין במכונה הנ"ל, גם לשימוש יומי וגם להתגרזן בסופ"ש.
מחיפוש קצר באינטרנט הבנתי חד משמעית שזה ה-סופרמוטו אבל איתו מגיעות צרות בצרורות כשזה מגיע לאמינות ואחזקה. מישהו שיוכל להרחיב בנושא אני יותר מאשמח![]()
לא טוב ליום יום,בכלל.
מכיר הרבה שניסו
כולם נשברו תוך זמן קצר יחסית.
המצב קשה יותר אם אתה לא מטפל לבד
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
ומעבר להכל נוצרה בעיית חלפים קשה להוסקוורנה ישנה (אדומה) בארץ, מה שאומר שכדי לתחזק אופנוע כזה לאורך זמן אתה צריך להחזיק לך מחסן חלפים קטן לטיפולים ותקלות עתידיות.
אפריליה אתה מתכוון?
צודק הייתי עייף מדי. אני התכוונתי לסדרת הסופרמוטו של ההאסקים האדומים ה510 וכו, אבל גם בsxv זה לא שונה מדי.
בן דוד שלי שמחזיק אחת כזו כבר מספר חודשים יכול לחזק את הטענות שמעליי.
כלי פצצה וסופרמוטו חזק מאוד, אבל לא בנוי ליום-יום בכלל, וצריך לקחת בחשבון עיכובים בהגעת חלפים.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אני מחזיק אפריליה קטנה וזה לא פשוט.
אבל זה לא יקר להחריד כמו שמגזימים פה.
הבדל עצום באחזקה וגם באמינות לעומת v מורכב מאוד כמו בsxv.
דווקא האמינות לטובת הv.
נכון שיש טיימינג ושסתומים אבל בסוף היום צריך לדאוג למרווח תקין של שסתומים,מפלס שמן ומערכת קירור.. בלי קשר לפילטרים וטיפולים קטנים.
בדו"פ אתה חופשי משסתומים אבל דואג תמיד להזנת תערובת תקינה(כולל משאבת שמן ודיזות בקרב') ולתקינותה של מערכת הקירור, כשל באחד מהשניים יעלה במנוע עליון לפחות..
נסעת עם דו"פ בלי שמן, אכלת אותה.
תשמע אני לא מדבר על נתונים יבשים, במנוע הזה יש ככ הרבה חלקים עדינים נעים, ובתור אחד ששיפץ כזה אני אומר לך חד משמעית לא סתם העבודה עליהם יקרה מאוד ולא סתם הם לא פאר האמינות.
מבחינת ביצועים - מנוע לא נורמלי.
אמת, ביצועים באים על חשבון מרווח טיפולים\אורך חיי מנוע.
מי שרוצה אמין וחוצפן wr250x.
מי שרוצה סוס כוחני אמין drz400sm, יש שמועות שיש גם חדשים מהשקית.
מי שרוצה פומה של מסלול מרוצים נטו או מקסימום 1 ק"מ עד המסלול חושב על sxv550..
השאלה אם תבלה במסלול כלכך הרבה.
בעיקר לדעת מבחינת עלויות אחזקה וטיפולים, האם החלקים והטיפולים יקרים יותר מאופנועים אחרים ממוצעים? ומה לגבי התצרוכת דלק? ולמה המחירון יורד בצורה כל כך חדה באופנוע הזה?
דבר נוסף, ראיתי שכולם מפרסמים הרבה מעל המחירון, האם זה מקובל לבקש מעל המחירון בדגם הזה?
אלא אם אתה נהג מרוצים שמחפש אופנוע רק למסלול מירוצים - אין לך מה לעשות איתו, ומנסיון - אם אתה שואל כמה עולה לתחזק את זה אתה לא יכול להרשות את זה.
מה יהיה עם השרשורי sxv האלה כל יומיים? יש איזה אופנוע ביד 2 במחיר שחיטה שמשגע את כולם?
תלך קצת אחורה היו כבר כמה שפתחו את אותה שאלה כמוך.