
נכתב במקור על ידי
Marked_One
שלום לכולם,
לפני כמה ימים ביצעתי לבד טיפול גדול בקטנוע שלי (דאון טאון 300 (2011) 30k ק"מ).
עשיתי את כל התהליך כנדרש :
החלפת רולים, משולשים, רצועה. שיוף סנדלי סחיבה והפעמון וכמובן נקיון מסביב בלחץ אוויר.
את תהליך שחרור הברגים של הוריאטור והסנדלי סחיבה ביצעתי באמצעות מברגה חשמלית (12v) המתחברת לשקע של האוטו ונותנת מכות בסיבוב.
לאחר שסיימתי את הטיפול ולקחתי את הקטנוע לנסיעת מבחן הרגשתי ויברציות בפתיחה, ויברציות שמרגישים לפני שיוף של הסנדלים.
כמו כן יש גם ויברציות כאשר הקטנוע בזמן נסיעה על 6 סל"ד.
רציתי לשמוע את דעתכם ממה זה יכול לנבוע? מה אפשר לבדוק.
-האם צריך לתת זמן לחלקים החדשים "להשתפשף" וזה יעבור (במוסך נהגו לומר שצריך לתת לרצועה לתת קצת זמן עד שהיא תתיישב כמו שצריך).
-ייתכן וביצעתי את השיוף של הסנדלים והפעמון לא כראוי? לקחתי נייר שיוף מאוד עדין (ייתכן עדין יותר מדי) הורדתי מהסנדלים את השכבה המבריקה שמצטברת עד שנהיה מחוספס. הפעמון שייפתי לכל אורכו. פעם היה פה דיון כיוון שיוף המרכבים הללו בתנועות מנוגדות, השאלה אם זה משפיע עד כדי כך שיכול לגרום לויברציות כאלה?
-יש אפשרות שסגרתי את הברגים של הפעמון והוריאטור בחוזקה יתרה? אין לי מפתח מומנט, נתתי כ 2 3 מכות עם המברגה. זהו הטיפול השני שאני עושה לבד לקטנוע ולא זכור לי ויברציות מסוג זה.
אשמח לשמוע דעה מקצועית בנושא.
אני שוקל לפתוח מחדש הכל ולעשות דאבל צ'ק על המכלולים, שאלה מה לוודא הפעם הזאת?
תודה לעונים.