תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38

    ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300

    שלום לכולם,

    לפני כמה ימים ביצעתי לבד טיפול גדול בקטנוע שלי (דאון טאון 300 (2011) 30k ק"מ).

    עשיתי את כל התהליך כנדרש :
    החלפת רולים, משולשים, רצועה. שיוף סנדלי סחיבה והפעמון וכמובן נקיון מסביב בלחץ אוויר.
    את תהליך שחרור הברגים של הוריאטור והסנדלי סחיבה ביצעתי באמצעות מברגה חשמלית (12v) המתחברת לשקע של האוטו ונותנת מכות בסיבוב.

    לאחר שסיימתי את הטיפול ולקחתי את הקטנוע לנסיעת מבחן הרגשתי ויברציות בפתיחה, ויברציות שמרגישים לפני שיוף של הסנדלים.
    כמו כן יש גם ויברציות כאשר הקטנוע בזמן נסיעה על 6 סל"ד.

    רציתי לשמוע את דעתכם ממה זה יכול לנבוע? מה אפשר לבדוק.
    -האם צריך לתת זמן לחלקים החדשים "להשתפשף" וזה יעבור (במוסך נהגו לומר שצריך לתת לרצועה לתת קצת זמן עד שהיא תתיישב כמו שצריך).

    -ייתכן וביצעתי את השיוף של הסנדלים והפעמון לא כראוי? לקחתי נייר שיוף מאוד עדין (ייתכן עדין יותר מדי) הורדתי מהסנדלים את השכבה המבריקה שמצטברת עד שנהיה מחוספס. הפעמון שייפתי לכל אורכו. פעם היה פה דיון כיוון שיוף המרכבים הללו בתנועות מנוגדות, השאלה אם זה משפיע עד כדי כך שיכול לגרום לויברציות כאלה?

    -יש אפשרות שסגרתי את הברגים של הפעמון והוריאטור בחוזקה יתרה? אין לי מפתח מומנט, נתתי כ 2 3 מכות עם המברגה. זהו הטיפול השני שאני עושה לבד לקטנוע ולא זכור לי ויברציות מסוג זה.

    אשמח לשמוע דעה מקצועית בנושא.
    אני שוקל לפתוח מחדש הכל ולעשות דאבל צ'ק על המכלולים, שאלה מה לוודא הפעם הזאת?

    תודה לעונים.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    אם תגלה מה הסיבה אני אשמח לדעת.
    אני בעליו של אחד כזה עם כמעט חצי מהק"מ ששלך עשה. יש ויברציות נוראיות ביציאה מהמקום (קלאץ בוודאות)
    וויברציות לא נוראיות אבל לא נעימות ב6k סלד ומעלה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    מה לגבי הגומיה של הג'ק שאמורה למנוע ויברציות למנוע ? האם לויברציות נלווים רעשים ?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אינדיקציה לסנדלים זה רעידות וקפיצות כשהקלאץ' נפתח - כשמתחילים נסיעה ורעידות במהלך נסיעה לא קשורות לקלאץ ולשיוף רפידות גם אין קשר לסגירה של האומים.
    יכול להיות שהוריאטור נשחק ויכול להיות שמדובר בויברציות מהרגלית כמו שאמר סוס123.
    השתמשת במשקולות ומובילים מקוריים?
    כיוונת את החלק החסום במשקולת עם כיון הנסיעה?
    רצועה מורכבת בכיוון נכון?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    לרצועה יש כיוון?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי UnKnOwN צפיה בהודעה
    לרצועה יש כיוון?
    כן.
    יש חצים ואם לא - בצורה שאפשר לקרוא את הכיתוב

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ראשית, תודה רבה על התגובות.

    שנית - אני אבדוק את עניין הגומייה בג'ק. יצא לי להחליף בשנתיים האחרונות כבר שני ג'קי אמצע לאחר שנשברו לי פעמיים כתוצאה כנראה מהתיישנות החומר או שהרגל שלי חזקה מדי.
    כרגע יש לי על הג'ק אמצע גומייה רופפת ולא הכי מתאימה. קניתי ג'ק מפרוקיה והוא היה שייך לגרסה הישנה שהייתה בדאון טאון (מסתבר שהוציאו שתי גרסאות של הג'ק, עם שינויים קטנים). הלוואי וזה מה שעושה את הויברציות, אבדוק את העניין הזה.

    כמו כן לאחר שנסעתי שבוע ללא שום שינויים ביצעתי את הטיפול הנ"ל בשנית. ניקיתי ביסודיות את כל המכלולים ושייפתי מחדש את הסנדלים בתנועה אחרת ממה שפעם נאמר כאן בפורום (כיוון השיוף מנוגד לכיוון הסיבוב תנועה של הפעמון). השיוף פתר לי את הרעידות בתחילת הנסיעה.

    כרגע אני שוב נוסע בנסיעת מבחן, לעקוב אחר ההתנהגות. עקב הגשם לא יצא לי כ"כ להגיע למהירויות גבוהות על מנת לאבחן את הויברציות.

    *המשוקולת הונחו כולן באותו הכיוון, מה שכן בספר טיפולים כתוב את הדבר הבא :
    The direction of all weight rolls is same.
    The color side is towards to clockwise.

    לא יותר מדי הבנתי מה משמעות "Color Side" המשקולת משתי צידיה נראית אותו דבר למעט צד אחד שיש בו קצת יוצר מעטפת. שאלה אם התכוונו לצד הזה?

    *הרצועה הותקנה עם כיוון החץ של סיבובי המנוע / וריאטור (הכיתוב שעל הרצועה לכיוון אליי).

    *עצרי בסיס (משולשים) חדשים הותקנו, רק היה דבר אחד שהדאיג אותי - בדקתי שהרמפה של המשקולות עולה ויורדת בחופשיות.
    אצלי ברגע שלוחצים אותה עד הסוף יש לה קושי להעלות חזרה מעלה. צריך להפעיל כוח ממשי על מנת להחזיר אותה. השאלה אם זה צריך להיות ככה? או שפשוט בגלל שהמשולשים חדשים אז צריך לתת להם זמן להשתפשף על מנת שהרמפה תעלה בחופשיות בכל מצב.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הצד עם ה"מעטפת" צריך להיות מנוגד לכיוון הסיבוב של הצלחת - הקירות של הכוורות שבצלחת לוחצות עליו וצריך שהוא יהיה מחומר עמיד לשחיקה.
    אם תשים את המשקולות עם הצד החשוף הוא ישחק את הקירות של הצלחת.
    בכל מקרה זה לא עניין שקורה מהר.
    כמו שאמרתי - רעידות בשילוב וריאטור לגלגל,ברוב הגדול של המקרים נובעות מהמצמד - לא ניקית כמו שצריך אחרי השיוף.
    רעידות למעלה - יכולות להיות לזה הרבה סיבות,תתחיל מהגומיה.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    לאחר שבדקתי את העניין, הגומייה היא לא זו שמשנה את הויברציות / רעידות.
    מה שכן שמתי לב שהויברציות קוראות בסל"ד בין 6 ל 7 ולאחר מכן 8+ זה נפסק. רק בטווח הזה של 6 7 זה מתרחש.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    לגבי כיוון המשקולות: נכון, לצד אחד יש יותר מעטפת מכיוון שמלבד התנועה למעלה ומטה בבית המשקולות ישנה גם תנועה צידית בתוך כל תעלת משקולות מעצם סיבוב המנוע.
    הצד עם המעטפת אמור להגן על הרול בצד שדוחף את הרול... מקווה שאני מובן

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    41
    נשמע כמו בושינגים. תבדוק את העיניין

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    השמן מנוע מלא? אם לא תמלא למקסימום.
    בעקרון זה קורה בגלל גלגלת לא מאוזנת - המגנט או הוריאטור הקדמי וגם מהגל ארכובה או מהתושבת מנוע כמו שאמר איתן.
    השמן מלא עד הסוף, באשר לוריאטור אתה אומר שהצלחת לא יושבת יציב על הציר (גליל)? כאשר. בזמנו בקטנוע אחר היה לי וריאטור משופר שגרם לכך בסופו של דבר שהצלחת עם המשקולות לא ישבה טוב על הציר. הכוונה לזה?

    באשר לתושבת הכוונה היא לגומייה הבולמת זעזועים? או לצירים שמחזיקים את כל תושבת המנוע?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הכוונה לכל צלחת בוריאטור \ בקייס של הגנרטור. חלק שעושה אפילו קצת שמיניות יכול לגרום לרעידות או ויברציות חזקות.
    באשר לתושבת גם וגם ואם היא עקומה זה גם יכול לגרום לזה.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי Marked_One צפיה בהודעה
    שלום לכולם,

    לפני כמה ימים ביצעתי לבד טיפול גדול בקטנוע שלי (דאון טאון 300 (2011) 30k ק"מ).

    עשיתי את כל התהליך כנדרש :
    החלפת רולים, משולשים, רצועה. שיוף סנדלי סחיבה והפעמון וכמובן נקיון מסביב בלחץ אוויר.
    את תהליך שחרור הברגים של הוריאטור והסנדלי סחיבה ביצעתי באמצעות מברגה חשמלית (12v) המתחברת לשקע של האוטו ונותנת מכות בסיבוב.

    לאחר שסיימתי את הטיפול ולקחתי את הקטנוע לנסיעת מבחן הרגשתי ויברציות בפתיחה, ויברציות שמרגישים לפני שיוף של הסנדלים.
    כמו כן יש גם ויברציות כאשר הקטנוע בזמן נסיעה על 6 סל"ד.

    רציתי לשמוע את דעתכם ממה זה יכול לנבוע? מה אפשר לבדוק.
    -האם צריך לתת זמן לחלקים החדשים "להשתפשף" וזה יעבור (במוסך נהגו לומר שצריך לתת לרצועה לתת קצת זמן עד שהיא תתיישב כמו שצריך).

    -ייתכן וביצעתי את השיוף של הסנדלים והפעמון לא כראוי? לקחתי נייר שיוף מאוד עדין (ייתכן עדין יותר מדי) הורדתי מהסנדלים את השכבה המבריקה שמצטברת עד שנהיה מחוספס. הפעמון שייפתי לכל אורכו. פעם היה פה דיון כיוון שיוף המרכבים הללו בתנועות מנוגדות, השאלה אם זה משפיע עד כדי כך שיכול לגרום לויברציות כאלה?

    -יש אפשרות שסגרתי את הברגים של הפעמון והוריאטור בחוזקה יתרה? אין לי מפתח מומנט, נתתי כ 2 3 מכות עם המברגה. זהו הטיפול השני שאני עושה לבד לקטנוע ולא זכור לי ויברציות מסוג זה.

    אשמח לשמוע דעה מקצועית בנושא.
    אני שוקל לפתוח מחדש הכל ולעשות דאבל צ'ק על המכלולים, שאלה מה לוודא הפעם הזאת?

    תודה לעונים.
    סיכוי נמוך שתראה את ההודעה אבל שווה לנסות, יש לי בדיוק את אותה הבעיה,
    הויברציות קוראות בסל"ד בין 6 ל 7 ולאחר מכן 8+ זה נפסק. רק בטווח הזה של 6 7 זה מתרחש.
    אצלי זה גם קצת למטה יותר, מתחיל מ 5
    הכול התחיל אחרי טיפול, כ600 קמ אחרי.
    ניקיתי מחדש את הכול, ממש שטפתי את כל המקום של המשקולות, כיונתי אותם נכון, לא יודע מה עוד לעשות.
    אצלי יש גם עוד בעיה(אין לי מושג כמה זה בעייתי) כשהקטנוע עומד על ג'ק והוא מותנע, הגלגל האחורי זז יחסית מהר, הוא אמור לזוז בכלל?
    תודה
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    92
    לי יש דאון טאון 350 וגם לי יש ויברציות ב6 אלף זה הקטנוע אין מה לעשות

אשכולות דומים

  1. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  2. שיפור וריאטור דאון טאון 300
    על ידי alirnben1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 16:50
  3. שאלה | טיפול גדול לדאון-טאון 300?
    על ידי adir1993 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 18:21
  4. נורת מנוע מהבהבת דאון טאון 125
    על ידי maor5959 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-09-2015, 13:49
  5. קימקו דאון טאון 300
    על ידי alirnben1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO