תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: נורת טעינה בדאון טאון 125 2010. דולקת רק כשהאורות הראשיים דולקים.

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7

    נורת טעינה בדאון טאון 125 2010. דולקת רק כשהאורות הראשיים דולקים.

    נורת הטעינה דלקה לסרוגין בימים האחרונים אבל המצבר הניע תמיד לכן לא מיהרתי למוסך. עסוק...
    אתמול הקטנוע הניע רק עם כבלים וכבה במהלך נסיעה.
    לאחר הנעה נוספת נסע והטעין מצוין.
    היום בבוקר הניע כרגיל אלא שנורת הטעינה נדלקה כאשר הדלקתי אורות וכבתה כאשר כיביתי אותם.
    אם זה היה רכב הייתי מבין שיש טעינה לקויה וסביר להניח הלך אלטרנטור.
    מה קורה בקטנוע? אותו דבר? סיפור כואב?

    ברק.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    באופנוע מנגנון ייצור החשמל קצת שונה - אין אלטרנטור, יש גנרטור (סלילים) שמייצר AC ומיישר\מייצב (regulator/rectifier) שמעביר ל-DC ומייצב את המתח.
    בד"כ הוא גם זה שהולך ראשון - מיישר\מייצב זה רכיב שמתחמם.

    לא מכיר את דאונטאון ספציפית, לכן המידע הוא כללי.
    בכל מקרה, התקלה יכולה לקרות מכל שלושת הגורמים - מצבר, מיישר\מייצב וסלילים.
    כדי לבדוק:
    אם המצבר מניע את הכלי בלי בעיות ויכול לסחוב כמה וכמה התנעות - אז זה כנראה לא הוא, אבל בד"כ הוא החשוד הראשון.
    כדי לדעת אם זה מיישר\מייצב או סלילים, מודדים מתח AC על כניסות מיישר\מייצב (בד"כ תלת-פאזי), אם הוא בטווח התקין עפ"י ספר רכב (25-70V בד"כ) - אז הבעיה היא במיישר\מייצב, אם אחת הפאזות נפגעה - אז זאת הבעיה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7

    תודה. המצבר כנראה בסדר. סוחב התנעות חופשי. אבל המיישר הזה באמת נראה לי חשוד...

    יש דרך לזהות מי מכל החלקים המלוכלכים האלו מתחת לתא הקסדות הוא המיישר ומי מהם הסלילים?
    מה המשמעות של תלת פאזי במקרה הזה? שלוש זוגות של כניסות? 1+3?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TSABARIB צפיה בהודעה
    יש דרך לזהות מי מכל החלקים המלוכלכים האלו מתחת לתא הקסדות הוא המיישר ומי מהם הסלילים?
    מה המשמעות של תלת פאזי במקרה הזה? שלוש זוגות של כניסות? 1+3?
    מיישר זה חלק מתכתי כסוף עם צלעות קירור וחיבור בד"כ 5 חוטים.
    המשמעות של תלת פאזי לא חשובה.
    אתה צריך למדוד על מצב AC כמה המחולל (סלילים) מייצר עם מצערת פתוחה מעט (לא בסרק).
    חפש את החיבור שאני מדבר עליו ובצורת back probing או על ידי ניתוק תמדוד מתח בין זוג טרמינלים צהובים (או בצבע אחר זהה) - יש סה"כ 3 תצליב כל פעם זוג.
    אם המתח עולה על מה שרשם ג'ק המחולל תקין.

    בדיקת מצבר - מצבר רטוב? תבדוק שהמפלסים בתאים בגובה תקין אם לא תוסיף.
    טען את המצבר למקסימום וחכה שעה,בדוק מתח לאחר מכן תמתין עוד מספר שעות ובדוק שוב.
    אם יש ירידה משמעותית במתח - נניח מ 12.5 ל 11.9 המצבר הוא הבעיה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    8
    לרוב בדגם הנ"ל הסלילים מאוד איכותיים ומה שנהרס הוא המיישר זרם.

אשכולות דומים

  1. מצבר גמור בקימקו דאון טאון 125 2010
    על ידי TSABARIB בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 22:30
  2. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  3. בעית טעינה joymax 250 2007
    על ידי amit בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 20:29
  4. מתח טעינה נמוך? ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 20:19
  5. נורת מנוע מהבהבת דאון טאון 125
    על ידי maor5959 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-09-2015, 13:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO