מעניין איך הוא מול האדוונצ'ר 990 עליו השלום (שעליו אני חולם , אולי אפשר להחליף חלום...).
אותו הספק פחות או יותר (אם זכרוני לא מטעני), משקל די דומה, מעניין לשמוע מכם שרכבתם על שניהם.
אולי אחרי מבחן מלא לאפריקה החדש, תהיה לכם דעה מגובשת יותר בעניין...
האפריקה טווין פורע את כל הצ'קים שהונדה פיזרה בשנה האחרונה; אדוונצ'ר-תורר עם יכולות שטח גבוהות!
http://wheelz.co.il/?p=101842/
מעניין איך הוא מול האדוונצ'ר 990 עליו השלום (שעליו אני חולם , אולי אפשר להחליף חלום...).
אותו הספק פחות או יותר (אם זכרוני לא מטעני), משקל די דומה, מעניין לשמוע מכם שרכבתם על שניהם.
אולי אחרי מבחן מלא לאפריקה החדש, תהיה לכם דעה מגובשת יותר בעניין...
האדוונצ'ר 990 הישן נמצא בקטגוריה משלו מבחינת יכולות שטח אבל מבחינת נוחות כביש ואחזקה מפסיד כמעט לכולם בקטגוריות האלו.
היום התפרסמו התרשמויות גם בדוגרי וגם בוואלה.
ואפשר כך גם לעשות
השוואה בין שלוש ההתרשמויות...
אני לא כל כך מצליח להתנסח בלי להשמע כאילו אני
מלקלק זה מלח מפופקוראן, אבל
הכתיבה והניתוח שלך זה רמה אחרת.
גם זה צריך להיאמר.
נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 19-01-2016 בשעה 22:12.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תודה רבה
מפני שרק ה-f800gs והאדוונצ'ר 1190r (לא ה-1190 הרגיל אלא ה-r) מגיעים עם "21 מלפנים ובעלי יכולות שטח אמיתיות. שאר האדוונצ'רים מגיעים עם "19, כולל הויסטרום, וחלקם עם "17 כביש, כמו המולטיסטראדה או הוורסיס 1000.
אגב, האדוונצ'ר 1190r הוא היחיד, יחד עם האפריקה, שמגיע עם "18 אחורי. ה-f800gs מגיע עם "17.