השרשורים אוחדו. אבירם - אנא חשוב פעמיים אם יש צורך בשרשור חדש.
דרך אגב לא התכוונתי שתבדקו בשבילי אחד אחד, רק שתעיפו מבט מהיר על הדגמים שפרסמו אנשים ותגידו לי איזה דגם הכי ישתלם מבחינת מחיר וכאלה.
השרשורים אוחדו. אבירם - אנא חשוב פעמיים אם יש צורך בשרשור חדש.
אבירם, בוא נתחיל מההתחלה.
מה התקציב שלך:
לאופנוע:
לציוד: ציוד מינימלי - קסדה,כפפות,מעיל
ביטוח: זה הכי חשוב כי בלי זה אתה יכול לשלם יותר בעתיד.
מה אופן הנסיעות שלך? האם רק בתוך העיר, האם תרצה לצאת לכביש מהיר לפעמים, כמה ק"מ תעשה ביום?
תשב, תענה על כל השאלות האלה בצורה הכנה ביותר ומשם נתקדם.
אוקי
תקציב 2000 שח - אבל כבר יש קסדה וכפפות
אופנוע מחפש משהו של 50 סמק הכי פשוט שיש. ראיתי ב 1000 - 1500 ביד 2 זה כדאי?
מחפש לבטח לשבוע או חודש מקסימום
רק רק רק בתוך העיר.
ק"מ לא בטוח, אבל בסביבות ה 5 שעות נסיעה ביום בממוצע, בתוך העיר
יאללה אחי בבקשה תיתן עצה טובה, וכל שאר החבר'ה בפורום גם מוזמנים.
רוב ה50 סמ"ק הם כלים שבורים שנתונים מאוד ישנים ואם אין לך את הידע הטכני לטפל בהם ובמידה ותיפול על נבלה בתקציב הזה אתה יכול להיות הרבה במוסך, עם הנסיעות שאתה מתאר ממליץ לך לעבור על הלוח ביד 2 או לעשות סיבוב באזור המוסכים בתל אביב (שוקן) ולחפש 125 סמ"ק במחיר נוח, גם אם צריך לעלות את התקציב בעוד 1000-2000 שקל כי אחרת בכנות לא שווה לך להיכנס להרפתקה שבסופה אתה תשאיר את הכלי זרוק באיזה מקום ולא תבוא לאסוף אותו מעולם.
אני למשל קניתי לחברתי לפני כשלושה חודשים vs125 שנת 2010 ב4 אלף שקל עם ק"מ נמוך ועד עכשיו טפו טפו שום בעיה.
ועוד משהו, זה בטיחותי לנסוע במזג אוויר הנוכחי? (מה שהולך בחוץ עכשיו)
עד שיהיה לך אופנוע כבר לא יהיה המזג אוויר הנוכחי.
מזג אוויר חורפי בעייתי (יחסית נדיר):
רוח מאוד חזקה
גשם ראשון (או אחרי שלא ירד הרבה זמן גשם, או אחרי אובך) - כי הכביש חלק
מבול כבד במיוחד
ערפל
ברד, שלג, קרח על הכביש (מתי שהטמפרטורה היא פחות מכמה מעלות)
פחות מ125 סמ"ק זה לדעתי חבל...
להוסיף עוד 1500, כלומר אתה חושב שב3k הוא ימצא 125 שמור?
שני אלמנטים חשובים בנוסף לכל מה שצויין בשרשור.
1. בטיחות אקטיבית. צריך כוח במנוע בשביל לצאת ממצבים מסוכנים, לבצע עקיפות כמו שצריך ובכלל, לנהוג זהיר צריך קצת כוח במנוע. לא יהיה לך את זה ב 50 לדעתי.
2. הכיף. לא מגיע לך גם להנות מהכלי קצת בנהיגה. ה 50 יאמלל אותך כמעט בכל אספקט מהבחינה הזאת.