קצף נגרם ממים,לחות גבוהה,שבבים,ריאקציה כימית לשמן הישן וכמובן מנוזל קירור שהגיע לשם (יש קולר ליחידה?).
רוקן את השמן ותוודא היטב שאין מים במיכל שממנו מזגת.
שלום חברים,
היום עשיתי טיפול גדול לקטנוע הכולל:
החלפת פילטר אויר ( 3 פילטרים), פילטר שמן, שמן מנוע 10w40 מוטול, שמן גיר (80w90)
רצועה ומשקולות היו תקינה לכן לא הוחלפו.
לאחר החלפת שמן גיר, הנעתי את הקטנוע בכדי לתת לגיר לעבוד ולבדוק שוב שמן וראיתי קצף במדיד וגם בתוך המיכל.
שהורדתי שמן גיר לא ראיתי משהו מיוחד (אולי היו כמה שבבים ולא הבחנתי כי עשיתי כמה פעולות במקביל).
אגב השמן מנוע היה בבקבוק מקורי, ואת השמן גיר קניתי ממוסך אופנועים קניתי ליטר בבקבוק של מים מינרלים שהיה יבש לחלוטין. (שמתי כמובן פחות מליטר כ700 מל)
השאלה מה אומר קצף בשמן גיר?
האם מומלץ לא לנסוע או שכבר המצב בלתי הפיך??
אשמח לעזרה בנושא
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 27-06-2015 בשעה 16:30.
קצף נגרם ממים,לחות גבוהה,שבבים,ריאקציה כימית לשמן הישן וכמובן מנוזל קירור שהגיע לשם (יש קולר ליחידה?).
רוקן את השמן ותוודא היטב שאין מים במיכל שממנו מזגת.
אוקי אקנה שמן חדש ואעשה זאת.
תודה רבה
החלפתי שמן שוב עכשיו נראה בסדר
תודה![]()
בן היתר, הקצפה של שמן זה מאפיין של סוג השמן.