אחלה עבודה תצלם גם כשהכול סגור מעניין אותי יש לי גם אופנוע כזה החלפת את השמן לבד או במוסך
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מכיוון שאני יותר קבד מהממוצע אנשים והבנתי שבולם קדמי באםנוע הנ"ל רך מידי החלטתי להקשיח אותו בצורה זולה ביותר,
קודם כל החלפתי שמן לשמן 15W, עזר טיפה,
עדיין הקדימה הרגיש רך ובזמן בלימה ומעבורות הבולם סגור עד הסוף ומרגישים את זה טוב טוב בידיים.
ראיתי באתר gstwins שהבחור התקין ספייסרים ואמרתי לעצמי נסה גם, החלק הקשה היה למצוא צינור פלסטיק יצוק ולבסוף מצאתי והנה כמה תמונות של ההתקנה.
השיפור משמעותי כמובן בכל ההיבטים, בלימה מעבורות פניות וגובה הכידון.
לא ידעתי כמה צריך לשים אז מדדתי סגירת בולם כשאופנוע עומד על משקל עצמי (מיכל מלא) ואת ההפרש פיציתי בהוספת ספייסר,
ככה שסגירת בולם כ 6 ס"מ הוספתי ספייסר של 3.5 שיהיה גם קצת חופש לקפיץ.
למעוניינים נשאר חומר מוזמנים לבוא לקחת.
אחלה עבודה תצלם גם כשהכול סגור מעניין אותי יש לי גם אופנוע כזה החלפת את השמן לבד או במוסך
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בכל לבד
ואין מה לצלם כשהכל סגור.
אם יש לך עוד מהחומר שממנו ייצרת בושינגים אני גם רוצה. יש לי gpz שמחכה לעבור את אותו התהליך
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
כמו שאמרתי, יש, רק לבוא לקחת.
אך החלפתה את השמן בבולמים מעניין אותי יש לך איזה מדריך או משהו כזה לשתף איתנו
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
נו ששון,לא צריך הוראות לזה.
מפרקים את הבולם מהמשולשים,פותחים את הפקק הברגה והופכים.