ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
הייתי בדיוק באותה ההתלבטות כמוך. נסעתי גם על ה-x וגם על ה-f ובסוף הזמנתי אתמול את ה 500x למרות שגם לי הרגיש קצת מגודל.. אבל מאמין שאתרגל ותוך כמה ימים ירגיש טוב. על נסיעה על ה390 ויתרתי בגלל היעדר פרקטיות.. לשים עליו מזוודות (אם בכלל אפשר) יהיה פשע נגד האנושות.
מה שגרם לי לבחור ב-x לעומת ה-f היה תנוחת הישיבה הזקופה יותר והעובדה שמזוודות ישבו עליו טוב יותר.. לטעמי הוא גם יותר יפה. אגב, יש קיט הנמכה ל-x שינמיך את המושב ב3-5 ס"מ וגם בלי הקיט אפשר לרכך את המתלים כדי שהאופנוע ירד יותר נמוך כשיושבים עליו.
אם בכל זאת תלכי על ה-f אז אפשר להוסיף לו משקף נגד רוח.. אני מניח שזה ישפר את ההרגשה בבינעירוני. לגבי הגובה של ה-f, אני 1.70 והרגליים שלי היו כמעט שטוחות על הקרקע.
מזוודות צד נראה לי קצת יקשו על השתחלות, מה גם שזה יוסיף לי משקל לצדדים ויכול להפריע לי לשיווי משקל (אני בעצמי שוקלת כמו מזוודה כזו)
חשבתי ללכת על ארגז.
בכל מקרה העניין של הכיעור בגלל הארזים ממש הדבר האחרון שמעניין אותי.
לגבי קיט הנמכה, חשבתי על זה אבל הבנתי שזה קצת פוגם בתפקוד של האופנוע. ואם כבר, אז אנמיך את הF..

ציטוט נכתב במקור על ידי dush500 צפיה בהודעה
לא לוותר על רכיבת מבחן.

נשמע שה f מתאים יותר לייעוד שתיארת, ואפשר להוסיף לו מיגון רוח וארגזים .
יש הבדל בתנוחת הרכיבה בינו לבין ה x, שאר ההבדלים לדעתי דיי זניחים.
אם ה f מתאים יותר מבחינת הגובה, נשאר לך רק לבדוק אם הוא נח ברכיבות ארוכות.
ברור שלא אוותר!
תנוחת הרכיבה של הF יותר קרובה לX או לR?
אני ממש מעדיפה תנוחה זקופה יותר.

ציטוט נכתב במקור על ידי ATr1X צפיה בהודעה
מה התקציב... אולי נוכל להציע לך גם כלים אחרים
תקציב שמספיק לכלי שצריך. אם זה ההונדה אז 50K.
אני לא מעוניינת באופנוע מוגבל (שקלתי גם את הMT07). בטח שלא דוקאטי (שמבחינת הגובה הם פצצה).
כרגע אני מוכנה לשמוע כל הצעה. התקציב יישקל לאופנוע המתאים