תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: שנתון 2007 : zzr1400 לעומת gtr1400

  1. #1
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399

    שנתון 2007 : zzr1400 לעומת gtr1400

    שלום לכולם ..
    לאחר רכיבה ממושכת על משפחת ה bmw , והפסקה של שנתיים בגלל תאונה, אני שוקל לחזור . לא בטוח שלמשפחת bmw , כי התחלתי לפזול לכיוון שני הכלים בכותרת.
    הרכיבה (היומיומית ) שלי ב 80% מהמקרים בינעירונית. ה zzr מפלצת רבת סוסנים, ואם אני משווה את מחירה ל gtr שאמורה להיות מכונת תיור, הרי שיש הבדלים מהותיים ביותר בין שני הכלים... למה ?
    מדוע ה zzr משנתון זה מגיע לסביבות 45k - 50k , בעוד ה gtr עולה בסביבות כחצי ...

    טיפים מיוחדים לבדיקת שני הכלים יתקבלו בברכה...

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ה gtr הוא ספינת תענוגות גדולה. ומן הסתם הסגמנט הזה בעייתי בארץ הקטנה שלנו. נכון, ה fjr (קצת) יותר מוערך אולי בגלל שהוא יותר גמיש ומימדיו פחות גדולים, והוא באותו הסגמנט.
    ה zzr מצד שני הרבה יותר יותר לכיוון הספורט לכן יש יותר שוק פוטנציאלי לכלי.
    ד"א גם אני שקלתי את שניהם לפני הגרמני, ה zzr הרגיש לי יותר מדי ספורטיבי בתנוחה וזה אפילו רק בלשבת עליו. הרגיש קטן ומזמין לקרביות משהו.
    ה gtr ירד מהפרק כי רק מהתבוננות בו לא היה לי ספק שיהיה לי קשה לצלוח את עומסי כביש-4 ורעננה-כפ"ס ברמה היומית כמעט. ואני רוכב תמיד עם זיווד.
    ה k12s דווקא בא לי בול.
    מבחינת ה gtr אני יודע שהדגם היותר חדש, זה של 2014+ שופר בעיצוב הפיירינג הקדמי בסילוק החום לרוכב (שני מאווררי רדיאטור במקום אחד אם זכור לי) ועדיף מהדגמ/ים הקודמים. לדעתי המחיר גם בהתאם. תבדוק טוב מצב הדרייבשאפט/גל ההינע, היו סיפורים על כישלונות ונקודת תורפה בנושא הזה (חפש בפורומים ובמבחנים באתרים בחו"ל)
    בהצלחה,
    וברוך החוזר להתנייד על 2
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #3
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    ה gtr הוא ספינת תענוגות גדולה. ומן הסתם הסגמנט הזה בעייתי בארץ הקטנה שלנו.
    כמי שהתנהל על ספינת התענוגות הכבדה בארץ למעלה מ 400 ק"ג של תענוג (k1200lt ) זה לא מה שמטריד אותי.
    מצד שני, לא הייתי מודע לבעיית הדרייבשפט תודה שהסבת תשומת ליבי...
    אני כבר מתחיל לחשוב חזרה לכיוון bmw , ולצערי אין לי את התקציב ל 2014 + ....


    אגב ... הכינוי שלך בפול גז היה ZZR1100 ?
    כי אם כן ... צור קשר בפרטי ...
    נערך לאחרונה על ידי miki; 25-01-2016 בשעה 12:24.

  4. #4
    שילוב בין ספורט לטורינג, הייתי הולך (והלכתי בעבר) על היאבוסה היתרון הגדול שלו שזה לא מטרו.

  5. #5
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    תוכל לפרט קצת על החוויה על ההיאבוסה? הן במישור הפרקטי והן בחוויה הכוללת..
    מודה לך מראש על ההשקעה
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  6. #6
    נתחיל מהסוף, רוכב כרגע על mv agusta brutale 1090 ולפני ה mv היה לי דוקאטי דיאבל, היאבוסה זה האופנוע הכי טוב שהיה לי ולדעתי גם הכי טוב שאי פעם יהיה לי.
    האופנוע אצלי הוא לא כלי הרכב העיקרי שלי ובסה"כ אני רוכב כ-6000 ק"מ בשנה.
    לגבי הכוח של היאבוסה אין מה לספר, האופנוע פשוט תחנת כוח אחת גדולה.
    אני ממש לא בחור קטן והאופנוע היה נוח בטירוף וממש לא חשוב כמה מאות ק"מ הייתי רוכב ביום תמיד הייתי חוזר הביתה יחסית רענן, לאופנוע יש ממונט אדיר והיה אפשר לרכב עליו כמעט כמו על אופנוע אוטומט, לא משנה באיזה הילוך ובאיזה מהירות היית פשוט לוחץ על הגז והאופנוע פשוט היה טס קדימה.
    למרות הגודל של האופנוע ממש לא הרגשתי בעיה להתנייד איתו בתנועה של תל אביב, בעיר קצת היה מחמם את הביצים אבל לא משהו רציני.
    האחזקה של האופנוע היתה ממש לא יקרה.
    במהלך טיול קניתי את הדיאבל כקניה ספונטנית ובלי הרבה מחשבה ומאוד התבאסתי למכור את היאבוסה ואמרתי שבטוח יהיה לי שוב היאבוסה למרות שאחרי אופנוע איטלקי היה לי קשה לחזור לאופנוע יפני ולכן נשארתי עם האיטלקים.
    לא סתם יש אנשים שמחליפים היאבוסה אחד אחרי השני, פשוט לדעתי אין עוד אופנוע שנותן כל כך הרבה מכל העולמות ובטח לא במחיר שלו.
    בנוסף, אני כמעט ולא הייתי מרכיב למרות שהוא מאוד נוח גם למורכב ולכן ה- one seat שלו היה מורכב אצלי באופן תמידי, בתוך הone seat ניתן לדחוף הרבה דברים ממש כמו לתיק זנב, אפילו הכיסוי של האופנוע היה נכנס לשם, עם האיחסון שם ובתא מתחת לכיסא, יכולת האחסון שלו היתה דיי מרשימה.
    אם אתה שואל אותי, האופנוע הזה מאוד מאוד מומלץ, תחנת כוח אדירה ונוחה בטרוף.

  7. #7
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    וואי עושה חשק! למרות שעוד מוקדם מדיי לפנטזיות על האופנוע הבא, אבל לעיתים מוצא את עצמי משתעשע עם המחשבות.
    בנוסף לזה שפוסטר של ההיאבוסה היה תלוי בחדרי מאז שהוצג לעולם אי שם ב- 99 (ועודנו), מתברר שהוא מתאים בול לצרכים (5-6 אלף ק"מ בשנה, רובם בינעירוניים). הכיוון בגדול או ב.מ.וו 1200 מסדרת ה- r (מבלי להיכנס לפרטים) או ההיאבוסה. ימים יגידו.
    איך האמינות והאחזקה?
    תודה בכל אופן.
    נערך לאחרונה על ידי diesel; 26-01-2016 בשעה 19:03.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  8. #8
    אמינות יפנית וכמו שאמרתי, אחזקה לא יקרה

אשכולות דומים

  1. למכירה GTR1400 שנת 2014
    על ידי רענן בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-06-2016, 15:13
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 21:49
  3. שאלה בנוגע לבחירת אופנוע ( ידיים או שנתון)
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 07:31
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 23:54
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 20:53

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO