ה gtr הוא ספינת תענוגות גדולה. ומן הסתם הסגמנט הזה בעייתי בארץ הקטנה שלנו. נכון, ה fjr (קצת) יותר מוערך אולי בגלל שהוא יותר גמיש ומימדיו פחות גדולים, והוא באותו הסגמנט.
ה zzr מצד שני הרבה יותר יותר לכיוון הספורט לכן יש יותר שוק פוטנציאלי לכלי.
ד"א גם אני שקלתי את שניהם לפני הגרמני, ה zzr הרגיש לי יותר מדי ספורטיבי בתנוחה וזה אפילו רק בלשבת עליו. הרגיש קטן ומזמין לקרביות משהו.
ה gtr ירד מהפרק כי רק מהתבוננות בו לא היה לי ספק שיהיה לי קשה לצלוח את עומסי כביש-4 ורעננה-כפ"ס ברמה היומית כמעט. ואני רוכב תמיד עם זיווד.
ה k12s דווקא בא לי בול.
מבחינת ה gtr אני יודע שהדגם היותר חדש, זה של 2014+ שופר בעיצוב הפיירינג הקדמי בסילוק החום לרוכב (שני מאווררי רדיאטור במקום אחד אם זכור לי) ועדיף מהדגמ/ים הקודמים. לדעתי המחיר גם בהתאם. תבדוק טוב מצב הדרייבשאפט/גל ההינע, היו סיפורים על כישלונות ונקודת תורפה בנושא הזה (חפש בפורומים ובמבחנים באתרים בחו"ל)
בהצלחה,
וברוך החוזר להתנייד על 2