עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יש תור ואני יותר מבוגר!

    מבטיח לכבד את התור כולל בשערי גן העדן

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ...סעמק.
    אני כמעט מוכן לקחת משכנתא בשביל אחד. כמעט...
    אולי בעוד כמה שנים...גם יהיו משומשים.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    5
    נראה כלי מדהים
    תודה על הפרסום

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    44
    "שאלה טובה.
    לאפריקה יש כמה יתרונות. גם במראה ובפוזה, גם בנוחות ובמכלול התחושות בכביש, אבל אם אתה לא מתכוון בכלל להיכנס לשביל כנראה שעדיף לך אדוונצ'ר עם "19 קדמי כמו הויסטרום כדי לקבל התנהגות כביש טובה יותר, פרונט פחות מעורפל ויותר מתקשר."


    אביעד, שאלה באותו נושא
    גם אני לא כל כך עושה הרבה שטח, והייתי מכוון לקטמ 1050 עד שיצא האפריקה.
    מניסיונך על שני הכלים מה היית ממליץ?

  5. #20
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    זו שאלה שאין עליה תשובה חד-משמעית. שניהם אופנועים מעולים, שניהם מתומחרים פחות או יותר אותו הדבר ושניהם מציעים המון.
    התשובה הברורה מאליו היא שאם יש שטח בתפריט שלך, אפילו מעט, אז האפריקה, בגלל מידות הגלגלים ובגלל חישוקי השפיצים (לעומת היצוקים של הק.ט.מ. עולם הפוך בחיי...).
    אבל אני חושב שבמקרה הזה זה יותר עניין של חיבור לכלי, ואת זה רק נסיעת מבחן על שניהם תפתור.
    אני מנסה לחשוב איזה מהם הייתי בוחר לעצמי ככלי תחבורה, וקשה לי לבחור. יש נטייה קלה לאפריקה בגלל השטח, אבל אם זה לא בתפריט שלך אז זה לא רלוונטי.

  6. #21
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    יש עוד שיקול או שניים בבחירת כלי חדש:
    עלות ותדירות טיפולים,
    ורמת שירות היבואן.
    ואולי גם אמינות, אבל לזה צריך זמן
    וכמות כלים כדי לקבל מושג.

    ההונדה שהוא טווין מקביל אמור (בד"כ)
    להיות יותר זול ויותר אמין ממנוע וי.
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 26-01-2016 בשעה 17:21.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  7. #22
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    אחד הכלים המכוערים ביותר שראיתי

  8. #23
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    אחד הכלים המכוערים ביותר שראיתי
    הוא לא מכוער פשוט האפריקה הישן הרבה יותר יפה.

  9. #24
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    זה יהיה האופנוע הבא. וששש...שהטרנסאלפ לא ישמע כי כבר 4 שנים ומעל 100k קילומטרים הטרנסאלפ מתנהג למופת. מי יודע מה מרווח הטיפולים באפריקה ומהי עלותם? כי נכון לאלף השלישי אופנוע שזקוק לטיפול כל 6000 ק"מ כמו הטנרסאלפ שלי זה חסרון רציני.

    איללכא...וסובבו בגז

  10. #25
    חלום. אני מזיל עליו ריר כבר חודשים. תודה על המבחן!

  11. #26
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    גם כזה אני רוצה
    הרבה מעבר לסקופ שלי.

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    הרבה מעבר לסקופ שלי.
    קסד לחלום מותר זה הדבר היחיד שכרגע לא מקבלים עליו באן

    אגב יש מי שאומר חלומות מתגשמים אז אולי שווה לך לחלום


    יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
    אשוב בקרוב
    ⚡️

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    נראה שהונדה עשו עבודה רצינית מאוד ביחסי ציבור, יש עשרות ביקורות עליו לא רק ממגזינים אלא גם מכמות לא מבוטלת של מוטו-וילוגרים.
    נראה שכולם מהללים.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פגעו בול בבטן הרכה של כולם,בין אם אלה חובבי ההרפתקאות שמצאו עצמם עם אופנועים יקרים להחריד,
    פחות יכולת שטח וארנק מידלדל. חובבי שטח שחיפשו גם פאן בדרך למדבר ובחזרה. רומנטיקנים שזכר
    האפריקה טווין הישן עושה להם נעים בתחתונים, ואפילו חובבי הפוזה ללא קבלות מקבלים נתך נאה
    ולא צריכים להשאיר חור בחשבון הבנק ואישה כועסת בבית.

    אופנוע שפוגע בכל המטרות הצרכים האמתיים והמדומים כאחד ובתוצאה יפה. סחטיין הונדה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    נראה שהונדה עשו עבודה רצינית מאוד ביחסי ציבור, יש עשרות ביקורות עליו לא רק ממגזינים אלא גם מכמות לא מבוטלת של מוטו-וילוגרים.
    נראה שכולם מהללים.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    אין ספק שמחלקת השיווק עבדה מצוין במקרה של האפריקה, אבל בניגוד למקרים אחרים, כמו נניח הימאהה סופר טנרה בזמנו שעורר לא פחות הדים וציפייה, פה הניצחון הגדול היה של מחלקת התכנון והפיתוח שעשו גם הם עבודה מעולה ופשוט הוציאו מכונה מצויינת.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:19
  2. למכירה KTM adventure 990
    על ידי yariv בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 11:03
  3. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55
  4. Forma Adventure Boots מגפי רכיבה
    על ידי vwm בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-01-2016, 15:39
  5. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO