תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: הגיע הזמן להחליף שרשרת?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6

    הגיע הזמן להחליף שרשרת?

    שלום.. הרגע סיימתי נסיעה בוצית וחולית במיוחד והעפתי מבט בשרשרת ושמתי לב שהיא לא ישרה לחלוטין ויש חלקים שנעים בזיגזג (ניתן לראות בתמונה המצורפת ), האם הגיע הזמן להחליף את השרשרת?
    מדובר בcbr250 עם 19 אלף קמ
    נערך לאחרונה על ידי Bluebunny; 26-01-2016 בשעה 15:23.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה מצב ה o-rings איפה שיש את הזיגזג?

    עריכה:
    אתה מצליח ליישר אותה ביד?
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 26-01-2016 בשעה 15:45.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6
    אני יכול לשחק איתן קצת אבל זה נשאר עקום, אי אפשר להביא את זה למצב ישר לחלוטין כמו שאר השרשרת.
    לגבי מצב הo rings, אני לא באמת יודע להגיד מה מצבן, נדמה לי שהן בסדר פחות או יותר.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    54
    לדעתי תנקה אותה טוב ותדאג לכיוון נכון של השרשרת ע"פ הוראות היצרן ואז יהיה ניתן להעריך טוב יותר,
    אם השרשרת טופלה כנדרש היא אמורה להחזיק יותר, אם לא אז יתכן שיש צורך בהחלפה. כמובן שכל זה תלוי גם במצב הגלגשים הנוכחי שלך

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    רכבת עם cbr בדיונות?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6
    יש אתר בנייה קטנטן ממש בכניסה לבית שלי אז זה בלתי נמנע לעבור דרך כל הג'ורה שם..
    האם זה קל ונגיש לכוון את מתיחות השרשרת לבד? אני קצת חושש לבצע את הפעולה לבד. יש למישהו אולי סרטון הדרכה טוב?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    19 אלף קמ' עם הונדה 250 זה המון,ברגע שמתחיל כיפוך בחוליות של השרשרת זה הסימן הכי טוב להגיד שלום לבערך 1500 ולהחליף סט גלגש ושרשרת

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mark צפיה בהודעה
    19 אלף קמ' עם הונדה 250 זה המון,ברגע שמתחיל כיפוך בחוליות של השרשרת זה הסימן הכי טוב להגיד שלום לבערך 1500 ולהחליף סט גלגש ושרשרת
    מה 1500 זה המחיר להחליף סט חחחחח

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לא מחייב החלפה.
    תנקה טוב. לפעמים הלכלוך יחד עם השמן יוצרים חיכוך שלא מאפשר לחוליה לחזור למצב ישר

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    לא מחייב החלפה.
    תנקה טוב. לפעמים הלכלוך יחד עם השמן יוצרים חיכוך שלא מאפשר לחוליה לחזור למצב ישר
    הייתי שמח לראות מצב כזה,גרגיר חול קטן ממש לא אמור לגרום למצב כזה,המתח שיש על השרשרת בזמן רכיבה הוא מטורף,ואותו גרגיר היה עף מזמן כבר

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    הייתי מנסה לנקות קודם אבל השרשרת כן די ותיקה ויתכן שעדיף להחליף וזהו.
    בקשר לניקיון עצמו, אם אתה רוצה להיות בטוח שהשרשרת לא בסדר (אחרי שניקית אותה על הכלי), עדיף שתנקה אותה אחרי שהורדת אותה מהאופנוע. תעשה לה אמבטיה של שמן ותשפשף (לא עם מברשת ברזל שכולה להרוס את הטבעות o-ring). אחרי זה תראה אם הסתדרו הכיפופים והם זזים בקלות. אולי כדאי שתסמן איפה הם היו כדי להיות בטוח.

    במידה והחוליות התיישרו אז אפשר גם לבדוק את השחיקה של השרשרת כשהיא לא על הכלי על ידי בדיקת ההתרחבות שלה.
    בשביל זה אתה צריך את ההגדרות יצרן. מניחים אותה על משטח ישר ולוחצים אותה שתהיה הכי קצרה ומודדים, אחרי זה מותחים אותה ורואים כמה היא התרחבה. אם ההפרש הוא יותר מההגדרות יצרן אז צריך להחליף.

    צריך להבהיר פה שהתארכות של השרשרת היא לא כמו של גומיה, בעצם החוליות שלה נשחקות בעקבות המגע החוזר עם הגלגל"שים והשחיקה הזאת גורמת לה לאבד מתח. כלומר ממש יורד חומר מהפינים בכל חוליה.
    השחיקה היא גם לא אחידה. אפשר לבדוק על הכלי על ידי בדיקת המרווח של השרשרת בנקודה מסויימת, גלגול האופנוע קצת ובדיקה מחדש במקום אחר. אם יש הבדל מאוד גדול בין הנקודות השונות אז יש שחיקה לא אחידה של השרשרת וצריך להחליף אותה (על פי הגדרות יצרן).

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    גם אם 19 אלף ק"מ לא ניקו אותה?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ארנב כחול,תתחיל מזה שתימשוך את החולייה האמצעית באמצע גלגל השיניים האחורי.
    משכת איזה 8 ממ?-זרוק את הסט לים ותביא חדש.
    משכת 4 ממ?-יש לך עוד אלפיים.

  15. #15
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    לפי התמונות נראה שהשרשרת רפוייה מאוד ומלוכלכת מאוד וברור שיש למתוח אותה, במידה והשרשרת שחוקה באופן לא אחיד יש לחליף(3-4 מתיחות עד שזה קורה) , אבל במידה והשרשרת רק רפוייה מעט אך עדיין אחידה ניתן פשוט למתוח אותה (יש לכל אופנוע כמו מן בורג שמסובבים על קצה הזרוע של הגלגל האחורי והוא אחראי על פעולת המתיחה), אגב, יש לנו אותו אופנוע, השרשרת שלי החזיקה 32 אלף ק"מ והחלפתי אותה בעצמי בדיוק לפני כמה ימים לאחר שהיא עברה 3 מתיחות לאורך השנה האחרונה ונגמרה. אל תשכח שניקוי יסודי ושימון השרשרת אחת לתקופה (300-500 ק"מ תלוי בשימוש) זה דבר הכרחי! גם חוליות של שרשרת חדשה יחסית לא ינועו באופן חלק אם הן לא נקיות ומשומנות.
    אגב, במידה ואתה מחליף, אל תקפוץ ישר על סט שלם, אולי מצב גלגלי השיניים טוב (רוב הסיכויים לדעתי) ותחליף רק את השרשרת, סט שלם אמור לצאת לך בערך 800 עם עבודה, אם תעשה לבד, 650 זה מחיר הגיוני.
    אני הזמנתי סט מאוד יוקרתי מחול ב700 ש"ח, מה שהיה עולה לי בארץ 1600 מינימום והחלפתי בעצמי.
    נערך לאחרונה על ידי פRץ; 27-01-2016 בשעה 20:36.
    Evolution Team

אשכולות דומים

  1. הגיע לי מצלמת הקסדה SENA 10C
    על ידי itai בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-10-2017, 10:34
  2. 50 סמק איטי רצח... עוקפים אותי כל הזמן... זה כזה נורא?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 14-02-2016, 08:16
  3. אופנוען מאומן - מתי הזמן האידיאלי?
    על ידי BeePi בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 08:30
  4. הגמל החדש שלי הגיע :)
    על ידי SoraZ בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 16:02
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO