ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה
קצת סדר בסלט לעיל:

1.תצורת מנוע =כמה צילינדרים למנוע ומה היחס ביניהם.

במקרה שלנו לer6 n/f מנוע טווין מקבילי
בעוד שלgsr מנוע 4il -ארבעה צילינדרים בשורה,
כך שתצורות המנוע שונות לחלוטין.
(גרסאות הf והn של הer הן למעשה אותו אופנוע עם ובלי פיירינג)

2.לינאריות מתארת אופי ואינה קשורה לביצועים!
גרף הכח הן של הgsr והן של הer6 לינארי
אלא שהgsr מפיק כמעט כפול כ"ס מהer6!!
(122 מול 63 כ"ס)
המומנט לעומת זאת די זהה בשני האופנועים מכיוון שהוא תלוי בנפח המנוע.

ולגבי מה שכתבת בסוף על איך אנחנו בוחרים אופנוע,
מסכים איתך לחלוטין!
מתפלא על שושנים שבכלל העלה כאן את הויסטרום...
הצעתי אותו ואת הגוצ'י כאופציות נוספות לדרישה הראשונה.

לפעמים חשוב לחשוב קצת אחרת בכדאי לקבל מגוון רחב יותר לבחירה
שעשוי להתאים לדרישות.

כי חמור שאכל כל החיים שלו קש, פשוט לא יודע שהוא אוהב משהו אחר. (סבתא ננה)