אני אמרתי זאת ואף אמרתי זאת מניסיון אישי, ברשותי היה er6f אומנם אבל לחבר טוב היה את דגם הn בפעמים שרכבתי עליו, לא היה שינוי בכלל בתצורת המנוע והתנהגות הנהיגה ומכאן יכולתי לשוות את השימוש המסיבי עם הer6f לgsr, שרכבתי עליו כמה פעמים והרגיש לי אנמי מאוד, אולם המתלים שלו היו הרבה יותר נוחים אבל מבחינת ביצועי המנוע הוא היה לינארי מאוד ולכן באתי ואמרתי שהוא לא מתעלה על הer6 מבחינתי, שכן הוא פונה לפלח שוק של בינונים בדיוק כמו הer6 ובגלל זה לא רואה סיבה, למה פות"ש ישקיע עוד 10 אלף על אופנוע, שככל הנראה הוא לא יבחין בהבדל בניהם בצורה מובהקת ובשתיהן יהיה לו בעיית סחירות לאחר מכן.לא מבין מה אמרו פה שהgsr הוא באותה רמה של er6 ,פשוט קשקוש. ואין הבדל בכוח באופן מורגש בין כל הנייקדים 600-750,היה פה מבחן פעם,שמשווה את כולם,כנל בחול,תקרא תראה,שלא סתם,ותמיד,ההונדה במקום הראשון...(מתגעגע אליו :d)
פות"ש, מבין אותך לגבי הדוקאטי, זה גם מנגינת לבי לקנות אחד ואני עושה זאת בירידה מCBR600RR ההחלטות שלנו שקשורות לאופנועים, הם אף פעם לא מהראש אלא מהרגש ולכן אם חפצך בדוקאטי תלך על זה ותהנה ממנו כמה שאתה יכול, רק רק בחשבון את ההפסד הכספי האפשרי שיהיה יותר גדול וכן את בעיית הסחירות וכמובן ק"מ, שנה, יד.


ציטוט ההודעה בתגובה