לא לגמרי מכיר את המערכת שאתה מזכיר, אבל יש הבדלים שעבורי הם משמעותיים.
1. חיישן קרבה, אפילו אם מתקרבים לאופנוע כדי להרים את הכיסוי או סתם כלב שמרים רגל להשתין עליו, היא מתריעה.
2. שלט אזעקה צריך להיות בנפרד מהמפתח, זה המצב הנכון תמיד. בזו שהזכרת צריך לדרוך ולנטרל בלחיצת כפתור,
בזו שאני מביא כאן, לא צריך אפילו להוצא מהתיק או מהכיס. התקרבת לאופנוע...מנוטרלת, התרחקת...נדרכת.
ולך תוציא אותו כשאתה עם כפפות - מבאס.
3. בזו שהזכרת, אין מצב נטרול במקרה ואבד השלט, או נשכח,נשבר או ללא סוללה.
קרה לי שהמפתח היה בכיס, אבל את התיק שמתי אצל חבר באוטו, הוא נסע ונשארתי עם קסדה ביד ומפתח להניע...
מה אני עושה עכשיו? לזו שהבאתי בסקירה, יש פתרון. לאחרות אין.
4. אחד הדברים שחשובים לי מאוד, זו האפשרות להעביר אותה מאופנוע לאופנוע בלי לחתוך חוטים.
כולנו יודעים שחיבורים טובים נעשים בהלחמות. שומו שמיים אם סתם עושים ליפוף ושמים סרט בידוד.
העובדה שחברה מייצרת צמת חיבורים יעודית עבור כל אופנוע - מעידה משהו על מידת הרצינות שלה וטיב המוצר.
עוד דבר שאני חושב ששכחתי, בכל נטרול או דריכה, המערכת משדרת לשלט את מצב המתח במצבר - לפעמים זה חשוב.
שלח להם אימייל, הם עונים תוך 24 שעות, חוץ משבת וראשון כמובן.
ותודה לכולם על המחמאות
