כנראה התחשמלת מההזנה של הקויל מהגנרטור ולא מהצד של ההצתה.
במקום לפרוק את המתח לשלדה הוא נפרק דרכך,הנקודה היא שלא מדובר במתח מהמצבר שהוגבר בעשרות אלא ב 60 70 וולט.
אם המצבר נמצא קרוב לכידון מה הצורך בממסר?
כי בצורה כזו, גם אם שכחת את המתג פתוח לא תתרוקן הסוללה.
והמתח ישירות מהמצבר כדי שבטוח תקבל 12v ולא מתח רגעי אחר מרכיבים שונים שעלולים לתת לך פיק קצר של מתח יותר גבוה. ועל הדרך, לא תעמיס קו שלא מיועד לתת את הזרם הנוסף שצורך החימום.