עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: דרושות המלצות לאופנוע A1 (ספציפית cb500f)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    29

    דרושות המלצות לאופנוע A1 (ספציפית cb500f)

    שלום,

    אני מעוניינת לעבור מקטנוע לאופנוע, רישיון A1.
    הגדלת רישיון לא באה בחשבון.
    קטנוע גדול לא בא בחשבון.

    בקצרה:
    כבר כמה שנים טובות עם קטנוע.
    במסגרת עבודה חדשה גדל מרחק הנסיעה ל30+ ק"מ לכיוון והרכיבות הפכו לסבל.
    לא בגלל הנוחות, אלא בגלל המגבלות של המנוע.

    אני מחפשת אופנוע 300-500 סמ"ק, לרכיבה בינעירונית בלבד, יום-יום.
    בגלל שהעדפה שלי היא לנייקדים, האופציות הצטמצמו לדיוק 390 וcb500f.
    מקריאת מבחנים הבנתי שהדיוק פחות מתאים לרכיבה כזו, ולכן נראה שההונדה זו האפשרות הכי אידיאלית - תקנו אותי אם פספסתי משהו.
    כמובן שיש גם את הcb500x, אבל כשישבתי עליו הרגיש לי קצת מגודל.

    לצערי לא מצליחה למצוא זמן לרכיבות מבחן, אז אולי בינתיים אשמע מאנשים שמחזיקים את האופנוע.
    איך הוא? מה המינוסים?
    האם היעדר של מיגון רוח בעייתי?
    האם יתאים לרוכבת בגובה 1.65 מ'?

    ובכלל, אם יש המלצות אחרות, אשמח לשמוע.
    תודה.

  2. #2
    הייתי בדיוק באותה ההתלבטות כמוך. נסעתי גם על ה-x וגם על ה-f ובסוף הזמנתי אתמול את ה 500x למרות שגם לי הרגיש קצת מגודל.. אבל מאמין שאתרגל ותוך כמה ימים ירגיש טוב. על נסיעה על ה390 ויתרתי בגלל היעדר פרקטיות.. לשים עליו מזוודות (אם בכלל אפשר) יהיה פשע נגד האנושות.
    מה שגרם לי לבחור ב-x לעומת ה-f היה תנוחת הישיבה הזקופה יותר והעובדה שמזוודות ישבו עליו טוב יותר.. לטעמי הוא גם יותר יפה. אגב, יש קיט הנמכה ל-x שינמיך את המושב ב3-5 ס"מ וגם בלי הקיט אפשר לרכך את המתלים כדי שהאופנוע ירד יותר נמוך כשיושבים עליו.
    אם בכל זאת תלכי על ה-f אז אפשר להוסיף לו משקף נגד רוח.. אני מניח שזה ישפר את ההרגשה בבינעירוני. לגבי הגובה של ה-f, אני 1.70 והרגליים שלי היו כמעט שטוחות על הקרקע.
    נערך לאחרונה על ידי Ser Jorah Mormont; 22-01-2016 בשעה 18:52.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    32
    לא לוותר על רכיבת מבחן.

    נשמע שה f מתאים יותר לייעוד שתיארת, ואפשר להוסיף לו מיגון רוח וארגזים .
    יש הבדל בתנוחת הרכיבה בינו לבין ה x, שאר ההבדלים לדעתי דיי זניחים.
    אם ה f מתאים יותר מבחינת הגובה, נשאר לך רק לבדוק אם הוא נח ברכיבות ארוכות.

  4. #4
    מה התקציב... אולי נוכל להציע לך גם כלים אחרים
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
    הייתי בדיוק באותה ההתלבטות כמוך. נסעתי גם על ה-x וגם על ה-f ובסוף הזמנתי אתמול את ה 500x למרות שגם לי הרגיש קצת מגודל.. אבל מאמין שאתרגל ותוך כמה ימים ירגיש טוב. על נסיעה על ה390 ויתרתי בגלל היעדר פרקטיות.. לשים עליו מזוודות (אם בכלל אפשר) יהיה פשע נגד האנושות.
    מה שגרם לי לבחור ב-x לעומת ה-f היה תנוחת הישיבה הזקופה יותר והעובדה שמזוודות ישבו עליו טוב יותר.. לטעמי הוא גם יותר יפה. אגב, יש קיט הנמכה ל-x שינמיך את המושב ב3-5 ס"מ וגם בלי הקיט אפשר לרכך את המתלים כדי שהאופנוע ירד יותר נמוך כשיושבים עליו.
    אם בכל זאת תלכי על ה-f אז אפשר להוסיף לו משקף נגד רוח.. אני מניח שזה ישפר את ההרגשה בבינעירוני. לגבי הגובה של ה-f, אני 1.70 והרגליים שלי היו כמעט שטוחות על הקרקע.
    מזוודות צד נראה לי קצת יקשו על השתחלות, מה גם שזה יוסיף לי משקל לצדדים ויכול להפריע לי לשיווי משקל (אני בעצמי שוקלת כמו מזוודה כזו)
    חשבתי ללכת על ארגז.
    בכל מקרה העניין של הכיעור בגלל הארזים ממש הדבר האחרון שמעניין אותי.
    לגבי קיט הנמכה, חשבתי על זה אבל הבנתי שזה קצת פוגם בתפקוד של האופנוע. ואם כבר, אז אנמיך את הF..

    ציטוט נכתב במקור על ידי dush500 צפיה בהודעה
    לא לוותר על רכיבת מבחן.

    נשמע שה f מתאים יותר לייעוד שתיארת, ואפשר להוסיף לו מיגון רוח וארגזים .
    יש הבדל בתנוחת הרכיבה בינו לבין ה x, שאר ההבדלים לדעתי דיי זניחים.
    אם ה f מתאים יותר מבחינת הגובה, נשאר לך רק לבדוק אם הוא נח ברכיבות ארוכות.
    ברור שלא אוותר!
    תנוחת הרכיבה של הF יותר קרובה לX או לR?
    אני ממש מעדיפה תנוחה זקופה יותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ATr1X צפיה בהודעה
    מה התקציב... אולי נוכל להציע לך גם כלים אחרים
    תקציב שמספיק לכלי שצריך. אם זה ההונדה אז 50K.
    אני לא מעוניינת באופנוע מוגבל (שקלתי גם את הMT07). בטח שלא דוקאטי (שמבחינת הגובה הם פצצה).
    כרגע אני מוכנה לשמוע כל הצעה. התקציב יישקל לאופנוע המתאים

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הדיוק יהיה אחלה לנסיעות כאלה.
    30 קילומטר לכיוון זה לא הרבה....

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    29
    כנראה שלא הבנת אותי.
    30 ק"מ זה הרבה לכלי שיש לי כרגע.
    הדיוק לא מתאים, לדעתי, בגלל שהוא פחות נוח לכבישים בינעירוניים.
    אופנוע שמתארים אותו כ"חוליגן" וכד', לא בדיוק מה שאני מחפשת. רק רוצה להגיע לעבודה בניחותא

  8. #8
    מזוודות צד נראה לי קצת יקשו על השתחלות, מה גם שזה יוסיף לי משקל לצדדים ויכול להפריע לי לשיווי משקל (אני בעצמי שוקלת כמו מזוודה כזו)
    חשבתי ללכת על ארגז.
    בכל מקרה העניין של הכיעור בגלל הארזים ממש הדבר האחרון שמעניין אותי.
    לגבי קיט הנמכה, חשבתי על זה אבל הבנתי שזה קצת פוגם בתפקוד של האופנוע. ואם כבר, אז אנמיך את הf..
    לא תצטרכי להנמיך את ה-f... את תסתדרי עליו יופי אם את 1.65. לא שמעתי שזה פוגע בתפקוד של האופנוע. לפי מה שהבנתי - ארגז אחורי יפגע קצת ביציבות של האופנוע.

    ברור שלא אוותר!
    תנוחת הרכיבה של הf יותר קרובה לx או לr?
    אני ממש מעדיפה תנוחה זקופה יותר.
    באמצע כזה.. בין ה-x ל-r.

  9. #9
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    Cbr500r, אני מבטיח שלא תתחרטי לרגע! גם שימושי גם נוח וגם מאוד חד, אידיאלי לרכיבות משולבות (עירוני-בין עירוני)

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי chubby hubby צפיה בהודעה
    שלום,

    אני מעוניינת לעבור מקטנוע לאופנוע, רישיון a1.
    הגדלת רישיון לא באה בחשבון.
    קטנוע גדול לא בא בחשבון.

    בקצרה:
    כבר כמה שנים טובות עם קטנוע.
    במסגרת עבודה חדשה גדל מרחק הנסיעה ל30+ ק"מ לכיוון והרכיבות הפכו לסבל.
    לא בגלל הנוחות, אלא בגלל המגבלות של המנוע.

    אני מחפשת אופנוע 300-500 סמ"ק, לרכיבה בינעירונית בלבד, יום-יום.
    בגלל שהעדפה שלי היא לנייקדים, האופציות הצטמצמו לדיוק 390 וcb500f.
    מקריאת מבחנים הבנתי שהדיוק פחות מתאים לרכיבה כזו, ולכן נראה שההונדה זו האפשרות הכי אידיאלית - תקנו אותי אם פספסתי משהו.
    כמובן שיש גם את הcb500x, אבל כשישבתי עליו הרגיש לי קצת מגודל.

    לצערי לא מצליחה למצוא זמן לרכיבות מבחן, אז אולי בינתיים אשמע מאנשים שמחזיקים את האופנוע.
    איך הוא? מה המינוסים?
    האם היעדר של מיגון רוח בעייתי?
    האם יתאים לרוכבת בגובה 1.65 מ'?

    ובכלל, אם יש המלצות אחרות, אשמח לשמוע.
    תודה.
    הcb500x מגודל? חחח, מה תגידי אחרי שתעלי על וי סטרום?

    בכל מקרה, אל תקני בלי נסיעת מבחן, 3 חברים שלי עשו נסיעת מבחן, רק 1 קנה, השאר פשוט לא אהבו את האופנוע מכמה סיבות, אל תביני אותי לא נכון, האופנוע טוב ומוצלח, אך חלק מהרוכבים פשוט לא יתחברו.
    לחלק הוא משעמם, מרגיש קצת לא יציב בעיקר בבינעורוני, אנמי, נוחות טובה ביחס לאופנועי ספורט, אך בכלל לא מתקרבת לנוחות של אופנועי אדוונצ'ר וטורינג אחרים, בCB500X המיגון עם המשקף הנמוך לא מוצלח, אפילו לא מכסה את הכתפיים, תנוחת הישיבה לא באמת זקופה, אלא היא יותר בין אדוונצ'ר של ספורט, היא לא באמת זקופה ונוחה כמו שאופנוע אדווינצ'ר אמור להיות, תיבת ההילוכים שלו די מאכזבת, נוקשאת ולא הכי מדויקת, ויש עוד כמה תכונות די מציקות ומאכזבות לרוכב.

    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי moshmosh; 23-01-2016 בשעה 17:52.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6
    אם בא לך סגנון קלאסי/רטרו אז אני ממליצה בחום על הרויאל אנפילד. קיימים שלושה דגמים שמתאימים לדרגת רישיון A1:
    classic
    bullet
    continetal
    אומנם הם לא הכי מהירים אבל אמינים לחלוטין.
    אני גרה 52 ק"מ ממקום העבודה שלי ועושה את הדרך הלוך וחזור בכיף עם הקונטיננטל.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
    cbr500r, אני מבטיח שלא תתחרטי לרגע! גם שימושי גם נוח וגם מאוד חד, אידיאלי לרכיבות משולבות (עירוני-בין עירוני)

    sent from my lg-d855 using tapatalk
    מאחר ואני מחפשת נייקד, לא ברורה לי ההמלצה שלך לעבור ל"אח" של הנייקד בהונדה, מה גם שהנסיעות שלי יהיו בינעירוני בלבד. תודה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    הcb500x מגודל? חחח, מה תגידי אחרי שתעלי על וי סטרום?

    בכל מקרה, אל תקני בלי נסיעת מבחן, 3 חברים שלי עשו נסיעת מבחן, רק 1 קנה, השאר פשוט לא אהבו את האופנוע מכמה סיבות, אל תביני אותי לא נכון, האופנוע טוב ומוצלח, אך חלק מהרוכבים פשוט לא יתחברו.
    לחלק הוא משעמם, מרגיש קצת לא יציב בעיקר בבינעורוני, אנמי, נוחות טובה ביחס לאופנועי ספורט, אך בכלל לא מתקרבת לנוחות של אופנועי אדוונצ'ר וטורינג אחרים, בcb500x המיגון עם המשקף הנמוך לא מוצלח, אפילו לא מכסה את הכתפיים, תנוחת הישיבה לא באמת זקופה, אלא היא יותר בין אדוונצ'ר של ספורט, היא לא באמת זקופה ונוחה כמו שאופנוע אדווינצ'ר אמור להיות, תיבת ההילוכים שלו די מאכזבת, נוקשאת ולא הכי מדויקת, ויש עוד כמה תכונות די מציקות ומאכזבות לרוכב.

    בהצלחה.
    קודם כל, איך הגענו לוי סטרום? מלבד זה - מגודל אינו הכוונה גדול. המיכל של ה-x הרגיש לי מגושם ו"מגודל". כמו גיבנת לא ברורה. אולי לאנשים גדולים זה פחות מפריע.

    אני אשמח לשמוע על התכונות הנוספות שלדעתך מציקות, זה מאוד יעזור לי.
    חוסר היציבות שתיארת מאוד מטרידה אותי! הוא ישמש רק לנסיעות בבינעירוני.
    לגבי האנמיות, זה פחות מפריע לי מאחר ואני לא מחפשת משהו ספורטיבי, אלא להגיע לעבודה ולחזור בנוחות (יחסית לאופנוע, כן?) ובמהירות סבירה בלי לקרוע את המנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי dina צפיה בהודעה
    אם בא לך סגנון קלאסי/רטרו אז אני ממליצה בחום על הרויאל אנפילד. קיימים שלושה דגמים שמתאימים לדרגת רישיון a1:
    Classic
    bullet
    continetal
    אומנם הם לא הכי מהירים אבל אמינים לחלוטין.
    אני גרה 52 ק"מ ממקום העבודה שלי ועושה את הדרך הלוך וחזור בכיף עם הקונטיננטל.
    תודה דינה, אני פחות מתחברת לאופנועים האלו.

  13. #13
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    סלחי לי, נראה מהתגובות שלך שלא פתחת את הפוסט כדי לקבל דעות והמלצות מאחרים אלא רק לקבל תמיכה בדעה שלך. אגב, התכלית של אופנועי נייקד זה שיהיה נוח וקליל לנסיעות עירוניות, לבין עירוני? פחות. ממש פחות. בהצלחה לך

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
    סלחי לי, נראה מהתגובות שלך שלא פתחת את הפוסט כדי לקבל דעות והמלצות מאחרים אלא רק לקבל תמיכה בדעה שלך. אגב, התכלית של אופנועי נייקד זה שיהיה נוח וקליל לנסיעות עירוניות, לבין עירוני? פחות. ממש פחות. בהצלחה לך

    sent from my lg-d855 using tapatalk
    הכותרת ותוכן ההודעה הראשונה לא היו מספיק ברורים?
    כן, אני מחפשת לשמוע חוו"ד על cb500f.
    איזכרתי, למקרה שיש אופנוע שלא חשבתי עליו שעונה על הדרישות שלי, שאשמח לשמוע עליו גם (ואכן, הומלצו אופנועים נוספים).
    אני מאוד לא מתחברת לcb500r - תנוחת הרכיבה שלו היא יותר "ספורטיבית" ולי אישית פחות נוח לשבת עליהם.
    אחרי כל זה, לא הבנתי מדוע בכל זאת המלצת עליו, בלי לפרט דבר חוץ משזה מתאים לרכיבות משולבות - רכיבות שכלל לא אעשה.

    אם אתה חושב שאני טועה, הייתי שמחה שתפרט קצת יותר למה הוא מתאים לצרכים שלי.
    כרגע, ובהיעדר כל מידע נוסף, אין לי יותר מדי מה לעשות עם ההמלצה שלך....
    תודה.

  15. #15
    כאמור, ה cb500f נחשב לאופנוע טוב ואמין.. כל מה שנותר לך הוא לעשות נסיעת מבחן (כולל יציאה לכביש המהיר) ולהחליט אם נוח לך.

אשכולות דומים

  1. המלצות בבחירת אופנוע ראשון R3 / CBR500R/ CB500F
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 15:40
  2. CBR500R, CB500F החדשים עוד מעט כאן
    על ידי airwolf בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 13:16
  3. התקנת סליידרים CB500F
    על ידי AmirNadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-04-2016, 11:01
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 10:00
  5. המלצות למעבר לאופנוע מקטנוע
    על ידי pakapaka בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 16:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO