תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: רעשים וחופש בגלגל אחורי ניו דינק 2010

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת חופש בגלגול?
    כאילו הגלגל מסתובב על הציר שלו

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    כאילו הגלגל מסתובב על הציר שלו

    Sent from my A0001 using Tapatalk
    וזה דבר רע? או שאני מפספס פה משהו...
    הגלגל אמור להסתובב בחופשיות סביב הציר שלו, זו המטרה. אמור להיות שם כמה שיותר חופש.
    לגבי ההתנגדות מהוריאטור, גם זה לא ברור לי -
    כשהקטנוע כבוי והגלגל האחורי באוויר, הוא אמור להסתובב חופשי מבלי שהוריאטור יזוז, מאחר והקלאץ' מנותק.

    עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
    האם זו הכוונה?
    במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
    האם זו הכוונה?
    במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.
    כן גם אני הבנתי את זה מתוך דבריו, כנראה ישנו חופש קטן בגלגלי השיניים עד שמתחילים לקבל התנגדות מהגיר זה באמת מורגש כשמסובבים את הגלגל האחורי עם היד,
    לי זה קורה בעיקר כשאני רוצה לקשור את הקטנוע ומסובב את הגלגל ידנית כדי לא להעביר את השרשרת איפה שיש את הוונטיל.
    נראה לי שזה בסדר גמור אבל כדאי באמת שמבינים ממני יגיבו מתוך ידע ..

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    כן גם אני הבנתי את זה מתוך דבריו, כנראה ישנו חופש קטן בגלגלי השיניים עד שמתחילים לקבל התנגדות מהגיר זה באמת מורגש כשמסובבים את הגלגל האחורי עם היד,
    לי זה קורה בעיקר כשאני רוצה לקשור את הקטנוע ומסובב את הגלגל ידנית כדי לא להעביר את השרשרת איפה שיש את הוונטיל.
    נראה לי שזה בסדר גמור אבל כדאי באמת שמבינים ממני יגיבו מתוך ידע ..
    אכן זו הכוונה. ממה שאני מבין לא צריך להיות חופש

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    אכן זו הכוונה. ממה שאני מבין לא צריך להיות חופש

    Sent from my A0001 using Tapatalk
    ליתר דיוק, לא אמור להיות חופש אבל זה גם לא ביג דיל בפני עצמו (במישור הזה, לצדדים נראה לי בעיה). הבעיה היא שזה יכול לגרום לבלאי מואץ של גלגלי השיניים ואז החופש יגדל וזה יכול לגרום לקפיצה או מכה בתחילת תנועה או האצה חזקה. אשמח לשמוע ממי שמבין יותר או שיש לו ניסיון עם מקרה כזה

    Sent from my A0001 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רעשים מכיוון הוריאטור
    על ידי Oriroz2 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-06-2016, 10:01
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 13:05
  3. Skyteam T-rex 125 רעשים ומכות בגיר
    על ידי Qsz2410 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 13:23
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 14:51
  5. רעשים מכיוון המשקף רוח
    על ידי nba188 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO