 
			
			וזה דבר רע? או שאני מפספס פה משהו...
הגלגל אמור להסתובב בחופשיות סביב הציר שלו, זו המטרה. אמור להיות שם כמה שיותר חופש.
לגבי ההתנגדות מהוריאטור, גם זה לא ברור לי -
כשהקטנוע כבוי והגלגל האחורי באוויר, הוא אמור להסתובב חופשי מבלי שהוריאטור יזוז, מאחר והקלאץ' מנותק.
עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
האם זו הכוונה?
במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.
 
			
			כן גם אני הבנתי את זה מתוך דבריו, כנראה ישנו חופש קטן בגלגלי השיניים עד שמתחילים לקבל התנגדות מהגיר זה באמת מורגש כשמסובבים את הגלגל האחורי עם היד,
לי זה קורה בעיקר כשאני רוצה לקשור את הקטנוע ומסובב את הגלגל ידנית כדי לא להעביר את השרשרת איפה שיש את הוונטיל.
נראה לי שזה בסדר גמור אבל כדאי באמת שמבינים ממני יגיבו מתוך ידע ..
 
			
			 
			
			ליתר דיוק, לא אמור להיות חופש אבל זה גם לא ביג דיל בפני עצמו (במישור הזה, לצדדים נראה לי בעיה). הבעיה היא שזה יכול לגרום לבלאי מואץ של גלגלי השיניים ואז החופש יגדל וזה יכול לגרום לקפיצה או מכה בתחילת תנועה או האצה חזקה. אשמח לשמוע ממי שמבין יותר או שיש לו ניסיון עם מקרה כזה
Sent from my A0001 using Tapatalk