וזה דבר רע? או שאני מפספס פה משהו...
הגלגל אמור להסתובב בחופשיות סביב הציר שלו, זו המטרה. אמור להיות שם כמה שיותר חופש.
לגבי ההתנגדות מהוריאטור, גם זה לא ברור לי -
כשהקטנוע כבוי והגלגל האחורי באוויר, הוא אמור להסתובב חופשי מבלי שהוריאטור יזוז, מאחר והקלאץ' מנותק.
עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
האם זו הכוונה?
במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.



ציטוט ההודעה בתגובה