ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
עכשיו אני מבין שאולי ההתנגדות שאתה מתייחס אליה היא של הגיר והפעמון שמעט מקשים על הסיבוב, ואז החופש שיש לך כנראה נובע מחופש קטן בגלגלי שיניים של הגיר.
האם זו הכוונה?
במקרה הזה, אני לא יודע כמה חופש אמור להיות שם אם בכלל, כדאי לבדוק בספר.
כן גם אני הבנתי את זה מתוך דבריו, כנראה ישנו חופש קטן בגלגלי השיניים עד שמתחילים לקבל התנגדות מהגיר זה באמת מורגש כשמסובבים את הגלגל האחורי עם היד,
לי זה קורה בעיקר כשאני רוצה לקשור את הקטנוע ומסובב את הגלגל ידנית כדי לא להעביר את השרשרת איפה שיש את הוונטיל.
נראה לי שזה בסדר גמור אבל כדאי באמת שמבינים ממני יגיבו מתוך ידע ..