מבין לליבך תאמין לי. אנשים לא מבינים ש1000 שקל הפרש במחיר הביטוח יכולים להיות מאוד משמעותיים.
אתה דיי נעול על האופציות שכתבת או שפתוח גם לאופציות נוספות?
אוהד, כרגע אני מעוניין ב-300 סמק וההתלבטות היא בין נינגה 300 או ימאה r3 .
ירדתי מהקטנוע , פחות רלוונטי כרגע .
יצא לי לקרוא בפורום קצת וראיתי תגובות שיש בעיה בשוק של ה-300 בגלל העלות ביטוח אז עדין יש תהתלבטות בין ה250 ל300 , החשש שלי שאני באמת יסופק ממנוע 250 מהר מאוד ואז ארצה לעלות .
אז איכשהו ה300 מרגיש לי כבחירה נכונה יותר אך כמובן שיש שיקול של מכירה עתידית .
אשמח אם חברי הפורום יוכלו לתת את דעתם לגבי בחירת מנוע 250 או 300 (ללא התייחסות לנושא הביטוח )
פשוט אין הבדל בין 250 ל300, יש, אבל הוא זעיר ברמה כלכך גבוהה, שהזמן שיקח לך עד שתהיה חייב להגדיל נפח צפוי להיות אותו הזמן.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
הוצע לי בסוכנות מסוימת בתל אביב נינגה 250 2015 יד 1 6000 קמ ב25000 שח + 600 שח על תיווך . האופנוע עדין תחת אחריות .
האם יש ממה לחשוש ? כמובן שאקח אותו לבדיקה .
רצוי תמיד לקחת לבדיקה במקום ניטראלי ( שלא קשור למוכר).
לגבי הנתונים נשמע נהדר ( לא יודע לגבי המחיר) 6000 קילומטר זה סביר לדעתי.
בהצלחה
יש כמה סתירות בצרכים שלך וכדאי שתתן לכך את דעתך:
אתה רוצה אופנוע חדש 2016
אתה רוצה לחסוך כמה שאפשר (הלו? ירידת ערך למשל?)
נסועה מכובדת, רק לעבודה וחזרה כ 1800 ק״מ בחודש, ללא טיולים וכיוצ״ב
מחפש אופנוע נוח- אבל פוזל לכיוון הספורטיביים.
ולכן- אופנוע חדש יעלה יותר, אופנוע ספורטיבי פחות נוח לרכיבה ממושכת
בגלל הנסועה הגבוהה כדאי שתתן דעתך למרווח הטיפולים והעלות שלהם.
בנוסף, תבדוק עלויות של הציוד הנלווה, כדוגמת קסדה, כפפות, מעילים, נעלי/מגפי רכיבה וכיוצ״ב.
המלצתי: תבדוק את האופציה של אופנועי ספורט-תיור בני שנים ספורות.
יתכן ואופנוע 500 בן שנים ספורות המתאים לרשיון A1 כדוגמת cb500x ודומיו יכול להיות מדוייק עבורך.
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW F800 GSA