
נכתב במקור על ידי
Tribalmistyc2
לא מתקלקל ולא משנה עלות חלפים..
בוא נעשה השוואת עלויות זריזה בין ER5 לבין ה SH300.
כמה עולה רצועה והדברים הנלווים אליה בהונדה אל מול סט שרשרת וגלגלשים סטנדרטיים לER?
האם להונדה יש בחירה בין רצועות כאלה ואחרות בהשוואה סט גלגלי שיניים ושרשרת ל ER?
איפה יהיה משתלם יותר לכוון מרווחי שסתומים?
אם הנקודה לא ברורה,
לטווח ארוך אופנוע פשוט (ואמין) יהיה יותר זול להחזיק מקטנוע פרמיום - sh300 ובברלי.
נ.ב.
נסיעות מנהליתיות לעבודה חזרה זה לא אומדן אמיתי לתקלות.
דבר עם שליח שעשה 12000 ק"מ על כל 6000 ק"מ שעשית.