שישי שמח
היום התקנתי והתחדשתי במצבר ליתיום -
http://www.carpimoto.it/en-il/44235_...ry-mmyt14s.htm
הרבה זמן שקלתי מצברי ליתיום במיוחד לאור העובדה שהyuasa שלי כבר החל להראות את גילו, הבעיה שלי הייתה שבעוד טכנולוגית lifepo4 מוכרת ונפוצה היום, אין יצרן גדול במציעים (שזה מוזר).
עד שראיתי את הסוללה מבית magneti marelli , חברה איטלקית ידועה ובעלת שם שמייצרת בין השאר את המנועים החשמליים של מערכת הkers בלה-פרארי.
איך בחרתי את הדגם הספציפי הזה? יש טבלה שמראה מה תואם גם לפי האופנוע וגם מה תואם את המצבר הרגיל שמותקן באופנוע, ככה שמקבלים תאימות ב100%.
דבר ראשון שמקבלים את החבילה (משלוח fedex) שחושבים שהיא ריקה, המשקל המוצהר הינו 895 גרם , שקלתי את שני המצברים , קיבלתי 850 גרם למצבר שרכשתי ו4.8 למצבר הישן , המשקל אמור להיות די מכוייל וההבדל ברור ומדהים.
המצבר ליתיום קטן כמובן מהמצבר הרגיל, בחבילה מקבלים סט ברגים חדש וסט ספייסרים מספוג עם דבק להתאמות בתא האחסון של המצבר, למנוע תזוזות של העסק.
כמו כן מקבלים מהמוכר carpimoto , הצהרה חתומה בעט (כלומר מישהו חתם אישית) המצהירה נתוני בדיקה שהמצבר תקין וטעון במלואו, התאריך זהה לתאריך האיסוף על ידי fedex , כלומר רגע לפני ששלחו עשו את הבדיקה, כמו כן על המצבר עצמו יש מד בדיקה, כפתור ו3 נורות שמראה את מידת הטעינה של המצבר.
אחרי החיבור , פתחתי סוויצ והתנעתי , התנעה במכה אחת הרגישה לי יותר חלק מהרגיל אבל במקרה שלי התחלתי להרגיש שהקיים כבר מראה את גילו.
בסופו של דבר הורדתי כמעט 4 קילו ממשקל האופנוע שזה תמיד טוב.
חווית קנייה שלי : פה קצת נשארתי עם טעם מר בפה, כאשר עושים את ההזמנה אין מחיר סופי , מישהו מהצד שלהם בודק ונותן מחיר סופי שלאחריו מחליטים אם רוצים לשלם, המשלוח 20 יורו בפדאקס (אין אופציה אחרת) שזה סופר סביר במיוחד שמדובר בפחות משבוע עד שמקבלים,
אבל... המשלוח חובר לעלות המוצר ופדאקס עושים תהליך מכס מלא, ככה שיצא לי מס קנייה ומעמ פלוס העמלות הידועות לשמצה שלהם , תוצאה סופית 720 שקל.
קצת גבוה ממה שציפיתי אבל נראה לי שעדיין בסדר.
אני מציע , לבדוק מולם אם אפשר לא להצהיר על עלות המשלוח או לחלופין ללכת לספק אחר שמוכן לשלוח דרך הדואר הלאומי.
בסהכ רכישה מוצלחת שלי
