honda cbr600rr
קודם כל חיפשתי בפורום ומצאתי מספר שרשורים שנוגעים לנושאף אבל לא באופן או בכיוון שלי.
ואם ישנו שרשור שנגע בדיוק בזה ולא מצאתי אותו, סליחה מראש ואשמח לקישור.
אז ככה.. יש לי A1, ולמרות שיש עוד מספר שבועות עד שאוכל לגשת להגדלה לA, אני כבר חושב על הכלי בקטגוריה זו.
כיום אני רוכב על CB500X (כלי מצוין ואני מאוד אוהב אותו), אז בטח פה כבר חשבתם שזה הכיוון גם לבא וישר תמליצו על ורסיס, XT, DL, או אחרים בסגנון. אבל אני רוצה דווקא ספורט. מה לעשות, מרגיש שפספסתי את הקבוצה הזאת בגלל שעליתי על 2 מאוחר וישר הלכתי על על הX. שוב, מאוד אוהב את הכלי שלי והוא עושה בדיוק מה שחיפשתי כשקניתי אותו, פשוט הלב רוצה את הספורט. וגם יעזור לי בהמשך לנסיעות לעבודה ובסופ"ש.
קראתי ודנתי בנושא עם אנשים בעלי ניסיון רב וידע. מה שיצא הוא שאני לא אקפוץ ישר על מנוע ליטר עם 200 כ"ס, כי אני עוד לא מוכן לזה (ויש צדק בדברם).
הבדלי הכוחות הם שמיים ופלוטו (בשבילי הוא עדיין כוכב). אז ירדתי ל600 סמ"ק. וגם צמצמתי את זה ל4 כלים.
honda cbr600rr, suzuki gsxr600, kawasaki zx636r, yamaha yzfr6.
מבחינת מחיר הם יחסית קרובים אחד לשני: קוואסאקי וימאהה שווים ב99,985.
הונדה ב102,900. והכי יקר בהבדל רציני (יחסי) סוזוקי ב107,895.
גם הכוח של כולם קרובים כשסוזוקי הכי חלש עם 105, הונדה עם 118, ימאהה עם 129 וקוואסאקי עם 131.
ועוד ועוד פרטים טכניים. זה לא מה שמפריע לי להחליט. בגלל שאני עדיין מוגבל, אני לא יכול לעשות נסיעת מבחן (מה גם מטרו בעיתיים בעניין של "אין כלים למבחן"). מעבר לזה כל חברה עם המגע האישי שלה והבעיות שלה.
ראיתי גם הסבר בדיוק בין 4 הכלים המדוברים ע"י cyclecruzer אשר השווה בין אמינותם (לCBR600RR מעולם לא היה ריקול ולאחרים היו. בעיקר לGSXR שכל שנה קיבל ריקול) והביצועים על המסלול וכמה טובים לכביש.
אז אחרי שבלבלתי לכולם את השכל עם הכתבה הזאת, אני רוצה לשמוע מבעלי הניסיון את דעתם על הכלים.
הטוב והרע.
תודה מראש לכולם.
Cbr600rr +1
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
תעשה סיבוב על אחד כזה לפני שאתה קונה, הם לא הכי נוחים להתנייד איתם ביום יום, לפעמים אני מביט בהם ברמזור ומרחם עליה עם הישיבה המקובצת הזאת.
אל תפסול נייקדים, ביחס לcb500x הם יתנו לך הרגשה ספורטיבית לא פחות ובנוסף נוחות יומיומית סבירה.
הם גם זולים משמעותית.
תודה על התגובות המהירות.
מעריך את דעתכם.
shushu, למה שערום יהייה נוח יותר מעם פיירינג? הערומים, אם כבר, פחות נוחים בגלל שאין להם שום הגנת רוח. תנוחת הישיבה בשניהם זהה (ביחס לאותו הדגם כמו cbr500r ו-cb500f). וכמובן שלעשות סיבוב מבחינתי זה חובה. בגלל זה מטרו קצת מפתיעים עם הטענה שאין כלים לרכיבת מבחן. לא כל אחד יקנה אופנוע בלי שהרגיש איך זה לרכב עליו. למרות שאת הcb500x קניתי ללא רכיבת מבחן. אבל זה היה סיכון שלקחתי בהסתמך על רכיבה שעשיתי על kawasaki er5 של חבר. לא אותו הכלי, אבל נתן לי אינדקציה לגבי איך אדוונצ'ר בשבילי. ואני שמח שהוא מתאים לי. אבל יותר לא אקנה ללא רכיבת מבחן.
עניין הנייקדים זו סתם תפיסה של המון אנשים, אני אישית מעדיף את התנוחה הספורטיבית שאיתה אפשר להנות משני העולמות (למעשה זה פקטור מכריע בעיניי לבחירת אופנוע) , גם שפוף במהירות גבוהה (אידיאלי מבחינת מיגון רוח ושליטה כנל לגבי האווירודינאמיות), וגם זקוף לנסיעה עירונית (ומי שטען שלא ניתן לשבת זקוף - שיוכיח לי אחרת).
I Love Sporty 😍
אגב, הונדה עשו את ה600 שלהם עוד יותר נינוח לשימוש היומיומי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
על מה רוכב?
לדעתי שווה לך לבדוק את הmv agusta f3 675 יש עליהם מבצעים דיי יפים ואם אני זוכר המחיר נע סביב ה100 אלף ש"ח. לדעתי מבחינת מראה אין פה בכלל תחרות וגם מבחינה טכנולוגית האגוסטה רמה אחת מעל.
ממליץ על ההונדה.
הr6 לטעמי הוא יחסית קרבי, בעיקר בתנוחה.
הzx636 הוא גדול ומרווח, עלי הוא פשוט גדול מידי ולכן אני לא אמליץ עליו (אבל אולי אצלך זה ייתרון?)
gsxr, אחלה של אופנוע, אבל בגלל שכבר 3 חברים שלי נהרגו עליו, אני מפחד (נכון, בשבילם זה היה אופנוע a1 ראשון, אבל עדיין, רגש מוביל)
cbr600rr.....
הונדה זה הונדה, ואני מת על עונדה
רציתי גם לתת לך את התירוץ שלא היה לו ריקול, אבל כבר מצאת את זה לבד.
מאוד ידידותי וסלחן אבל לא פראייר או חלבי.
קח נסיעת מבחן, לטעמי אתה יכול בכיף להתחבר אליו.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
מחיר של 123000, עוד קצת וקונה ליטר. איך עד עכשיו אין להם אתר? הקישור דרך הפייסבוק לא עובד. (לפחות לי משום מה לא עובד)
זה ההסבר שמצאתי ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=qguznTUk12c
אם בא למישהו לצפות.
תודה על התגובות והדעות. מה שבטוח כוון שיש עוד קצת זמן עד אז, בטוח שאמצא כיוון ואקח את תגובותיכם לשיקול.
צריך להתחיל לחסוך בטירוף בשביל הקניה.
נ.ב.
מסתבר שלא הוספתי את הפרטים הקטנים האלה בפתיחת השרשור.
גובה 188 ומשקל 195
נערך לאחרונה על ידי oradul; 06-02-2016 בשעה 09:35. סיבה: נ.ב.
אני חושב שאתה מקובע על העובדה שפאן מקבלים רק באופנועי ספורט ואתה טועה.
יד 2 מלא באופנועי ספורט של אנשים שחשבו כמוך ומוכרים את ה r6 המפואר שלהם עם 1900 קילומטר כי הוא לא מתאים להם.
תעשה כמה נסיעות מבחן על נייקדים ואז תחליט.
השבוע רכבתי על מונסטר 821 אני מבטיח לך שאחרי סיבוב על אחד כזה החיוך המפגר לא ימחק לך מהפנים.
אופנועים זה עולם גדול אל תסגר על נישה אחת כשאתה בכלל לא מכיר עדין את השניה.
לעניות דעתי אופנוע ספורט לא יתן לך את מה שאתה מחפש.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
אם אתה הולך על משומש - קנה את זה שתמצא במצב הטוב ביותר ובמחיר המתאים.
אם אתה הולך על חדש - אל תקנה לפני רכיבת מבחן.
בכל מקרה, מומלץ עבורך רכיבת מבחן. אתה לא באמת יודע איך זה לרכב על 600 ספורטיבי ויכול להיות (בהתחשב בעובדה שכרגע אתה על סגנון אדוונצ'ר) שאחרי רכיבה של שעה תחליט שזה לא בשבילך. את זה אני אומר מניסיון: קניתי (בזמנו) פייזר 1000 כי רציתי כלי יותר ספורטיבי והייתה לי הזדמנות. אחרי 3-4 חודשים החלפתי אותו - פשוט לא התחברתי לסגנון הרכיבה הזה.
אחרי כמעט שנה וחצי על cbr600rr בתור כלי יומיומי יכול להגיד לך שהשד לא נורא כל כך ותנוחת הרכיבה לא שוברת את הגב יתר על המידה, מה ששובר זה העניין שיש לך כל כך הרבה כוח שאתה לא יכול לנצל אותו בכבישים שלנו בארץ בשעות העומס.
R6 חושב שהתנוחה שלו הרבה יותר מידי קרבית ואם זה כל יומיומי זה בסוף ישבור אותך.
ה636 בעיני מתאים כמו ההונדה, יפיוף עם מומנט נהדר ותמיד הייתה לי חיבה גדולה אליו.
ג'קסר, למען האמת אין לי ניסיון אישי עליו, לכן לא יכול לתת עליו את חוות הדעת שלי האישית שלי.
אם אתה קונה חדש, תדרוש נסיעת מבחן ואל תקנה אם לא נותנים לך.