עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568

    מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.

    אהלן.
    אחרי החלפת האגזוז האופנוע עושה בק פיירים לעיתים.
    הבנתי שפאוור קומנדור אמור לסדר את הבעיה ולעלות הספק.
    אבל בשיטוט באייבי ראיתי כמה אפשרויות:
    זה אחד, בוסטר פלאג. לא כל כך הבנתי מה זה עושה http://m.ebay.com/itm/BoosterPlug-Ho...117?nav=SEARCH

    אפשרות שניה היא הפאוור קומנדור הרגיל, ששם יש הבדל בין גרסאות 3-5. מה השוני בכלל?

    ויש עוד אופציה של buZZ
    http://m.ebay.com/itm/08-15-HONDA-CB...128?nav=SEARCH
    , בכללי, כמה נותן עוד פאוור קומנדור בכלל, והאם שווה להשקיע?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    למה מלכתחילה לא להשקיע במערכת יעודית לאופנוע שלך?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איזה אופנוע יש לך?
    איזה אגוז התקנתה?
    מה עוד שינתה?
    המחשב ניהול המקורי אמור להיות די ויותר לשינויים מינורים כמו אגוזוז, אלא אם הוא מהדורות הראשונים או משהוא השתבש בו.
    מוצרים כמו פאוור קומנדר הם בעצם מבטלים את הלמידה העצמית של המחשב ודוחפים לו דלק לפי סלד וטמפרטורה ללא התחשבות בחיישן חמצן, זה בעצם להגדיר מפה להזריק לשרוף ומה יוצא אני מרוצה.

    מחשב מקורי לרוב בודק מפה , מסריק, שורף מודד מה התערובת(ענייה או עשירה) מתקן בהתאם .
    באקפיירים נובעים מכמה סיבות בוא נתחיל מהקל לכבד.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    האופנוע הוא cb1000r ויש לו אגזוז ליאו וינצ עם מייד פייפ.
    טרבל, המערכות ששמתי הם יעודיות לדגם של האופנוע.
    יש בק פיירים בעיקר בסגירת גז, שנוסעים ללא משתיק. ובהתנעה קרה יש גם ריח של דלק. יש גם פילטר רב שימושי במקום הרגיל.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    חשוב לציין שהם לא בק פיירים חריפים כמו יריה, אלה כמו רעש עמום.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קודם כל בק פייר - רעש עמום - לא בהכרח מעיד על בעיה מה גם שההשפעה של ה db killer קטנה.
    דבר שני,בעניין הקומבינות שאתה רוצה לחבר למערכת ניהול מנוע - אתה אומר שקנית מערכת יעודית ומערכות יעודיות עובדות בשיטת plug n play או מגיעות עם תוספות בשביל לעבוד - אם קנית מערכת משומשת יכול להיות שלא קיבלת את כל הערכה.
    במידה ויש לך את כל מה שצריך,יכול להיות שמדובר בערכה שלא תוכננה כמו שצריך למנוע שלך,יש לא מעט מערכות בשוק שחופפות למספר דגמים או שדורשת שינויים נוספים (שאמורים להיות מצויינים בהוראות התקנה).

    ריח דלק על מנוע קר - מערכת פליטה לא משפיעה על התנעה קרה ברמת מערכת ניהול מנוע,היא כן משפיעה ברמה פיזיקלית ועשויה להחמיר על מנוע קר בגלל שהערובת עשירה אבל,בגדול מעט ריח של דלק על מנוע קר זה בסדר.

    הפיצוצים מתי מתרחשים?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תאפס את ה ecu ותן לו ללמוד מחדש זה ישתפר.
    או שאתה יכול לתת לו כמה מחזורי הנעה מהנעה קרה לחלוטין עד שהמאורר נדלק ללא נסיעה וללא לגעת בגז כלל זה ישפר לך את הסרק.

    ועוד שאלה לא הרסתה את החיישן למבדה בהחלפת המיד פייפ במקרה?
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    קודם כל תודה על התגובה,אבל טיפה סדר בבלאגן.
    האגזוז הוא יעודי לאופנוע וככה גם המייד פייפ,עם זה אין בעיה.
    לא קניתי עדיין שום דבר,אני פשוט מסתקרן ממה שהמערכות הללו עושות בכלל,והם אכן plug n play ומשם לפחות בפאוור קומנדור המוכר,צריך לבחור את המפה שמתאימה.
    הבוסטר פלאג, והמערכת ניהול של בז, היא שונה ואני לא מכיר אותה,כי נראה משם שמערכת מתאימה את עצמה עצמאית ולא לפי מפות שמורידים.
    ובקשר לפיצוצים,אז זהו שפה אין חוקיות.
    בהתנעה קרה,המנוע פולט אדי דלק,על מנוע חם לא, לעיתים אחרי משיכת הילוך וסגירת גז בבת אחת,מופיע בק פייר מגמגם,לא יריה.
    שאני שם את הdb קילר התופעה נעלמת כמעט לחלוטןי

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תאפס את ה ecu ותן לו ללמוד מחדש זה ישתפר.
    או שאתה יכול לתת לו כמה מחזורי הנעה מהנעה קרה לחלוטין עד שהמאורר נדלק ללא נסיעה וללא לגעת בגז כלל זה ישפר לך את הסרק.

    ועוד שאלה לא הרסתה את החיישן למבדה בהחלפת המיד פייפ במקרה?
    איך מאפסים?
    לא לא החיישן שם.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מאפסים על ידי ניתוק המצבר וחיבור הטרמינלים אחד לשני (של הצמה לא של המצבר),פתח סוויץ תוך כדי.
    אם יש אזעקה אולי כדאי לנטרל אותה - יש אזעקות שמתחילות לעבוד כשמנתקים את המצבר (גיבןי).
    שוב,הdb killer שם בגלל עניינים בירוקרטיים ולא אמור להשפיע על המנוע - לפחות על הנייר.
    בק פייר ומנוע של מוציא מספיק כוח לנוכח השינוי לא בהכרח קשורים.
    יש 2 אופציות,
    אחת - המערכת שקנית קקה וחוץ מפוזה לא מוסיפה שום דבר.
    שניה - המערכת ניהול מנוע לא מכוילת או לא יכול להתכייל לשינוי שעשית וזה יכול להיות בגלל זיוף של אחד החיישנים בכניסה או ביציאה מהמנוע.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ממש ממש ממש ממש ממש לא מקצרים בין הפלוס למינוס במחשבים חדשים אתה מסתכן בשריפת חצי מערכת החשמל שלך.
    פשוט נתק ללילה את המצבר וזהוא זה על בטוח. שים לב שאחרי איפוס אתה עדיין תצטרך ללמד אותו מחדש .אז ככה הוא ילמד ממפות ברירת מחדל ולא ממפות קיימות מותאמות לתנאים קודמים אז תהליך הלמידה אחרי איפוס מהיר יותר.

    שוב לא שואל אם הלמבדה שם שואל אם הוא בטעות לא נפגע בהעברה? החיבור שלו תקין? הכל טוב איתו?

    אני חושב שהאופציה השנייה של טריבל הנכונה וזה כי:
    יש 2 סוגי מערכות ניהול מנוע בעולם חלק לולאה פתוחה (מזריק מה יוצא אני מרוצה ללא שום למידה) שזה השיטה הישנה יותר או המתאימה למרוצים ומסלול כי מעלים על דיינו במסלול מכוונים למסלול מסויים ודלק מסויים ואין שום צורך בלמידה כי זה כבר מכוייל להכי הרבה הספק לפי התנאים. הבעיה מתחילה בכביש כי בכביש התנאים משתנים תמיד ומפה אחת תהווה פשרה גדולה מידי.

    יש מערכות לולאה סגורה (מזריק בודק מה יצא לומד לפי זה ושמור מפה חדשה לעתיד לבוא, המפה תמיד מתעדכנת ולומדת) שזה השיטה הנפוצה החסכונית והטובה לתנאים משתנים כמו שיש בכביש הציבורי.

    עכשיו pc הוא בעצם הופך את ההזרקה הקיימת ללואה פתוחה וזהו.
    בוסטר פלאג וכו.... בעצם משאירים למידה עם כיוונונים למה זה טוב? אם אתה יודע שלשם זיהום אוויר ומבחנים הכלי עובד על תערובת ענייה בסלד 5000 אתה אומר בעצם למחשב הנוסף תמיד להוסף x אחוזים על פני המקורי.
    בעצם יוצא מצב של מפה על גבי מפה האחת עם ערכים מדוייקים שהמחשב המקורי לומד ומזריק והשנייה של המחשב צד ג שבעצם משנה באחוז קבוע את הערכים .
    זה קצת מסובך אבל ככה זה עובד בעצם.

    אני שוב הייתי הולך מהקל לכבד תתחיל בלאפס מחשב מקורי ולרכב קצת אם מסתדר ברהה אם לא תבדוק למבדה כי נגעתה בו ויש סיכוי שהוא נפגע.
    או פילטר אוויר הרב פעמים סתם לך בליכלוך ושמן את החיישן כמות אוויר או טמפרטורת אוויר אז . תחזיר מקורי ושטוף חיישנים בספריי מגעים או ניקוי קרבורטור

    עוד בעיה שנזכרתי שקשורה ספציפית לCB1000 המערכת חשמל שלו מאוד חלשה ואם המצבר לא בשיאו (והם מתים מהר מאוד בדגם שלך) אז זה גורם לאנומליות בהזרקה
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 07-02-2016 בשעה 10:56.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    המנוע עובד חלק חוץ מהקטע של האדי דלק בבוקר,מרגיש חזק ובריא,בסגירת גז אחרי משיכה של ההילוך,או נסיעה בהילוך ראשון על טורים גבוהים גורמת לרעש כמו גמגמום מהאגזוז,אבל לא משפיע בנסיעה.
    מטרת השרשור הייתה באמת להבין את ההבדלים בין המערכות,ונחיצותם לאחר החלפת אגזוז,האופנוע נוסע נהדר בלי קשר.
    ואלכס אתה צודק,המצבר טיפה עייף בהתנעה

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ממש ממש ממש ממש ממש לא מקצרים בין הפלוס למינוס במחשבים חדשים אתה מסתכן בשריפת חצי מערכת החשמל שלך.
    פשוט נתק ללילה את המצבר וזהוא זה על בטוח. שים לב שאחרי איפוס אתה עדיין תצטרך ללמד אותו מחדש .אז ככה הוא ילמד ממפות ברירת מחדל ולא ממפות קיימות מותאמות לתנאים קודמים אז תהליך הלמידה אחרי איפוס מהיר יותר.
    אני ממש ממש ממש ממש לא מבין את הבהלה בקביעה שלך - קיצור של הטרמינלים כשהמצבר מנותק פורקת,בין היתר,את הקבלים שיש במחשב ניהול ופה בעצם האיפוס שלו - פריקת מתח.

    לא מוצא הקשר למחשבים חדשים או ישנים.
    אם תרצה לפרט למה אתה חושב ככה אני אשמח.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אדי דלק בהתנעה קשורים למבנה האגזוז זרימה חופשית גם.
    יש לך ביפנים הרי צמר פייברגלס הוא סופג לחות ואדי דלק לא שרופים, ואז בבוקר עד שההזרקה מתחילה לעבוד במעגל סגור (בערך כשהגזים מגיעים למעל 250 מעלות) המערכת עובדת על ברירת מחדל של מעגל פתוח משמע תערובת סופר עשירה כדי שיעבוד טוב עד שיתחמם ומשם חוזר למעגל סגור ומתייצב.
    מתח נמוך במערכת גורם לעסק לעבוד יותר זמן על מעגל פתוח כי החימום בלמבדה לא עובד טוב (אין מספיק מתח) והטעינה בcb1000 חרא בלשון המעטה.

    אז הכל ביחד נותן לך את האדי דלק , זה לא יסתדר לחלוטין אף פעם אז כל עוד עובד אל תיגע יהיו תקופות כשיהיה לך מצבר חדש יותר יעבוד טוב יותר ועם הזמן הביצועים ירדו

    כל זה בנחה שכל החיישנים תקינים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני ממש ממש ממש ממש לא מבין את הבהלה בקביעה שלך - קיצור של הטרמינלים כשהמצבר מנותק פורקת,בין היתר,את הקבלים שיש במחשב ניהול ופה בעצם האיפוס שלו - פריקת מתח.

    לא מוצא הקשר למחשבים חדשים או ישנים.
    אם תרצה לפרט למה אתה חושב ככה אני אשמח.
    היום לטובת חיסכון בחיווט ואפקטיביות גם על המינוס עובר מידע וגם על הפלוס משמע ב 2 גידים אפשר להעביר גם מתח וגם תקשורת בין רכיבים וככה חוסכים גידים. אם במערכת הספציפית שלו הגידים של המתח משמשים רק למתח זה יפרוק קבלים מהר מאוד והכל יעבור חלק. אם זה משמש גם לתקשורת זה יכול לשרוף את המערכות.

    כדי לא לקחת סיכון עדיף פשוט לנתק מצבר ולתת לפריקה העצמית לעשות את העבודה שלה
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 07-02-2016 בשעה 11:41.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש מצוי ויש לדעתך.
    אני יכול לעלות לכאן כמה לינקים שאומרים כן לקצר בדגמים חדשים - נגיד 2005 ואילך אבל,אם אכן,אתה יודע שזה המצב בדגם הזה יש סכנה בקיצור הטרמינלים אני מתנצל שהטעתי את פותש.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 19:16
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:25
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12
  5. דוודים, סעפת ומה שביניהם - קצת סדר בדברים?
    על ידי 338cal. בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 20:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO