מאפסים על ידי ניתוק המצבר וחיבור הטרמינלים אחד לשני (של הצמה לא של המצבר),פתח סוויץ תוך כדי.
אם יש אזעקה אולי כדאי לנטרל אותה - יש אזעקות שמתחילות לעבוד כשמנתקים את המצבר (גיבןי).
שוב,הdb killer שם בגלל עניינים בירוקרטיים ולא אמור להשפיע על המנוע - לפחות על הנייר.
בק פייר ומנוע של מוציא מספיק כוח לנוכח השינוי לא בהכרח קשורים.
יש 2 אופציות,
אחת - המערכת שקנית קקה וחוץ מפוזה לא מוסיפה שום דבר.
שניה - המערכת ניהול מנוע לא מכוילת או לא יכול להתכייל לשינוי שעשית וזה יכול להיות בגלל זיוף של אחד החיישנים בכניסה או ביציאה מהמנוע.