אדי דלק בהתנעה קשורים למבנה האגזוז זרימה חופשית גם.
יש לך ביפנים הרי צמר פייברגלס הוא סופג לחות ואדי דלק לא שרופים, ואז בבוקר עד שההזרקה מתחילה לעבוד במעגל סגור (בערך כשהגזים מגיעים למעל 250 מעלות) המערכת עובדת על ברירת מחדל של מעגל פתוח משמע תערובת סופר עשירה כדי שיעבוד טוב עד שיתחמם ומשם חוזר למעגל סגור ומתייצב.
מתח נמוך במערכת גורם לעסק לעבוד יותר זמן על מעגל פתוח כי החימום בלמבדה לא עובד טוב (אין מספיק מתח) והטעינה בcb1000 חרא בלשון המעטה.
אז הכל ביחד נותן לך את האדי דלק , זה לא יסתדר לחלוטין אף פעם אז כל עוד עובד אל תיגע יהיו תקופות כשיהיה לך מצבר חדש יותר יעבוד טוב יותר ועם הזמן הביצועים ירדו
כל זה בנחה שכל החיישנים תקינים
היום לטובת חיסכון בחיווט ואפקטיביות גם על המינוס עובר מידע וגם על הפלוס משמע ב 2 גידים אפשר להעביר גם מתח וגם תקשורת בין רכיבים וככה חוסכים גידים. אם במערכת הספציפית שלו הגידים של המתח משמשים רק למתח זה יפרוק קבלים מהר מאוד והכל יעבור חלק. אם זה משמש גם לתקשורת זה יכול לשרוף את המערכות.
כדי לא לקחת סיכון עדיף פשוט לנתק מצבר ולתת לפריקה העצמית לעשות את העבודה שלה