בקיצור, לא לקנות ורסיס מתחת לשנתון 2014
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
מסתבר שאברי צדק! נקודה לחברה הרעים.
בקיצור, לא לקנות ורסיס מתחת לשנתון 2014
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
איתי, לא מסכים עם המסקנה שלך.
אפשר לקנות וורסיס בשנתון נמוך מ-2014 אם המחיר מגלם בתוכו החלפת השסתומים או שאילו כבר הוחלפו.
בסה"כ אני מבין שאנשים בד"כ מרוצים מהוורסיס למעט הבעיה הספציפית הזו.
לי נודע בדיוק לפני חודש וחצי, שer6f שמכרתי אותו לבחור שלפעמים רואה אותו במפגשים וכאלה, שאחרי חצי שנה הלך לו מנוע עליון בגלל בעיית נפילת השסתומים, אומנם הבחור הודה שהוא "אנס" את האופנוע באופן קבוע על טורים גבוהים ולכן לא התפלא שזה קרה לו. מצד שני אני יכול להעיד על עצמי שאני דיי חזיר עם יד ימין וגם עם הer6 הייתי ככה ומעולם לא הייתה לי בעיה.
זה נראה לי כמו להיכנס למיטה חולה. אופנוע שעבר טיפול מונע או טיפול משקם, ובכן, התעסקו לו במנוע. אופנוע שטרם נבדק או נדבק - יומו יגיע.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
מצטער, אבל גם כאן אני חייב לא להסכים.
מנוע הוא אחד ממכלולי האופנוע ודווקא כזה שקל לתיקון, בניגוד לשלדה, למשל. אני ממש לא רואה שום סיבה לבעיה אם מכונאי שיודע את העבודה פותח ראש מנוע, מחליף שסתומים, על הדרך גם מנקה את שאר חלקי הראש, משחיז משטחים אם צריך וסוגר עם אטם ראש מנוע חדש. זה לא מסובך למכונאי טוב והסיכוי שמשהו יקרה קטן. אם כל שאר מכלולי האופנוע במצב טוב והתיקון הלא מסובך הזה (וגם לא זול) מגולם במחיר וזה האופנוע שאני רוצה לא הייתי מהסס.