יש הבדל בין דוקאטי 2009 לבימר f800 2013.. ברור שהכף מוטה לכיוון הבימר שיותר חדש, למרות אותו הקילומטרז'.
יש הבדלים במחיר?, כי על פניו הגיונית שכן
צהריים טובים,
לאחרונה הצפתי את הפורום במספר שאלות לגביי אופנועים כאשר ההתלבטות העיקרית הייתה בקניית אופנוע בנפח ביניים (600-800) מוגבל ברישיון.
הכלים שבדקתי היו: גלאדיוס 2015, ק.ט.מ דיוק 690r 2013, יאמהה mt07 2015, דוקאטי מונסטר 696 2009 ולאחרונה גם ב.מ.וו f800r 2013.
לאחר שהבנתי שאת שלושת הראשונים לא ניתן להגביל/לפתוח באופן חוקי וכשר למהדרין נשארתי עם המונסטר והב.מ.וו, ככה שההתלבטות היא בין שני הכלים האלו - אני אציין שהאופנוע צריך לשמש גם את חברה שלי, 1.75 מטר, ניסיון מועט על אופנועים (וולף 250/סיביאר 250) אופי הנסיעות יהיה בעיקר עירוני, כאשר פעם בשבוע האופנוע יעשה את קו באר שבע - ירושלים (הלוך חזור). שנינו לא משוגעים, אין ווילי וכו׳ (כרגע לפחות), הנסיעות של שנינו פחות או יותר רגועות.
על פניו הב.מ.וו נראית הבחירה הנכונה, הדבר היחיד שמטריד אותי הוא ששני הכלים עשו את אותו הקילומטרז׳ (46 אלף), שמעתי מבחור כאן בפורום שעזר לי מאוד שהכלים האלו גומעים קילומטרים והמנוע נשאר פיקס.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא- כמו כן אם למישהו היה ניסיון עם הדוקאטי איך הוא מבחינת תחזוקה שוטפת, חלפים וטיפולים.
תודה, ובתקווה שהפוסט הבא שאעלה יהיה עם האופנוע החדש![]()
יש הבדל בין דוקאטי 2009 לבימר f800 2013.. ברור שהכף מוטה לכיוון הבימר שיותר חדש, למרות אותו הקילומטרז'.
יש הבדלים במחיר?, כי על פניו הגיונית שכן
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בהתייחס לנתונים ובאופן כללי להתאמת הכלים לדרישות הייתי הולך על הבמוו.
Tracer 900
ממליץ לך גם לבדוק היסטורית טיפולים וטיפולים עתידיים ועליות של כל טיפול, כולל תחזוק, מחיר וזמינות חלקים במקרה של רכיב שהולך לעולמו.
וכן גם אני חושב שהבמוו ייתן לך הרבה יותר תמורה לכספך.
ואני יוסיף למה הבמוו על פני המונסטר הזקן לרוכב חדש: Abs הבמוו מגיע עם abs טוב מאוד
והכלי הרבה יותר צפוי ומתון שלטעמי לרוכב מתחיל זה עדיף.
הכלי זריז ויכול לתת לך להשחיז בטכני בכיף אם כי משדר יותר סולידיות ויותר מתון ביחס למונסטר
המונסטר הרבה יותר ספורטיבי בהרגשה ופחות צפוי וגם אני לא בטוח שניתן לפתוח אותו בצורה "כשרה" תבדוק מול ליגל לפני
בקשר לדוקאטי ממה שאני מכיר מבדיקות מול חברים ושאלות בליגל (רציתי לקנות מונסטר 696 חדש ל70אלף קמ שלי בשנה, אמרו לי במוו זה בהמשך הרחוב) 50 אלף למונסטר זה כבר די מכובד וסביב ה 60-70 מתחילים להרגיש בלאי בכלי.
הישיבה של המונסטר מין מעל הכביש כזה והכלי מרגיש ממש זריז ובועט
ה800 שלי כבר על 140 אלף והוא חי ובועט ללא בעיות מיוחדות (למעט המחלות ילדות של דגמים עד 2009) ואבא שלי על 100 אלף עגול גם ב800 שלו ללא בעיות
זה הנסיון האישי שלי
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הכל יחסי כשאני הייתי בדילמה מה לקנות אחרי ה250 הלכתי לעשות סיבוב על ה696 והבמוו 800 גיטי אחד אחרי השני
ה696 הרגיש לי אישית הרבה יותר בועט מה 800גיטי שחולק את אותו המנוע בידיוק עם ה800אר
היום שניהם מרגישים לי סבבה וטואטנו מרגיש לי בועט . בגלל זה אמרתי לי אישית הרגיש
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אסף, נו אתה לא מכיר את סטרלוק?!
הוא מהלל ומשבח את ב.מ.וו בכל הבט, אחרי שיקנה יוסאנג, הם יהפכו להיות האופנוע הכי טובים אצלו.
בלי לפגוע מר סטרלוק, אני באמת מכבד אותך.![]()
בפעם האחרונה שבדקתי, סטרלוק לא מנסה למכור לו את האופנוע שלו, והוא מהיוזרים היותר אמינים בפורום - אמנם הוא דבק בבווארים בקנאות שלא היתה מביישת אף חרדי בדיון על הקצבאות - אבל בניגוד לחרדים, המידע שהוא מגבה את האמירות שלו הוא קונקרטי, ואם אני אי פעם אקנה בימר, הוא הבנאדם הראשון שאני אלך אליו.
ומה הבעיה ביוסאנג? אופנועים אסייתים הם הכי אמינים כי מייצרים אותם איפה שכל החלקי חילוף נמצאים.
חבר דווקא מכר מונסטר 696 עם 58 אלף,וחוץ מדיסקים לא היה שום בלאי בבדיקה,דוקאטי של היום זה לא דוקאטי של לפני עשר שנים,וגם האמינות שלהם מוכחת.
יכול להיות שהכלי שלך הוא על 140 וזה מכובד,אבל מצד שני זה קילומטרז שגם ויסטרום מגיע די בקלות.
אני חושב שבכלל בשנים האחרונות אפילו לקטנוועים אין בעיה להגיע ל100k בלי בעיה(ועל זה יעיד הגגרנד דינק 2008 של שליח שעובד איתנו,שהוא כבר ב115 אלף על אותו מנוע..)
וסטרלוק על תשכח,שאתה עושה הרבה מעבר למשתמש הממוצע,בזה שאתה מכיר את המחלות ומונע אותם לפני (משהו עם אטם משאבת מיים ?)
לפותש,דעות זה טוב, abs זה חשוב, אבל בסוף מה שמנצח זה הריגוש שהכלי נותן לך,ואת זה רק אתה יכול לדעת אחרי נסיעת מבחן.
אני הייתי לפני התלבטות בין cb1000 לmt09 לmt יש abs ומנוע מגניב,אבל זה לא עשה לי מה שההונדה בלי האיביאס והשנתון הנמוך יותר עשה לי.
טוב, אז אם משווים כלי מחברת 'פרמיום' לכלי מחברת 'פרמיום' (פרמיום = עלות חלקים וטיפולים יקרה, לא רק איכות הכלי עצמו..), ופה אכן יש השוואה כזו, אז כמו שנאמר הייתי הולך על הבימר.
וה f800 באחזקה יהיה יותר אמין בכללית לאורך זמן ויותר זול לאחזקה מהדוקאטי.
למה?, כי הבימר 800 מנועי טווין ויחסית פשוטים וגם שאר הכלי סביב המנוע, זה לא ה k למשל שאם היינו משווים בינו לבין הגדולים של דוקאטי אז אולי עלויות האחזקה היו משתוות..
ויש לך את האלכסים אם אתה במרכז, אין צורך לרוץ רק לחברה לטיפולים. האלכסים לא פחות מקצועיים ואף במקרים לא מעטים יותר, באיזשהו שלב אתה יכול להביא חלקים שייבאת עצמאית והם יתקינו, והמחיר יותר שפוי בעיקר בטיפולים גדולים.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
ניצן אטם משאבת מים קיים רק בסינגלים 650 הישנים (עד 2007) לא אקטואלי ל800 טוין בכלל
ב800 2007 היה דגם קלאצ פחות טוב ששונה ב2008
וב2009 שיפרו סלילים עם מגנט
כל זה לא אקטואלי לדגם 2013
נ.ב אצלי החלפתי לקלאצ' משודרג והרוב החליפו מזמן לכזה גם.
למעט ה140 אלף שלי אצל 2 חברים יש כלים עם 200 אלף ו160 עדיין נוסעים מעולה ללא בעיות מיוחדות
כולם 2007 .
מאידך מכיר 2 עם היפר מוטרד שסביב ה70 מתחילות הצרות .
משאבת קלאצ שהולכת
צינור קלאצ שמתפוצץ
סלילים
מצבר
דוקאטי כלים מעולים אבל זה כלים של פנאי ופחות מתאימים לקילומטראזים גבוהים.
בפול גז היה את הבחור שלקח דוקאטי לטיול באלפים ולבסוף התיאש מהתקלות ושכר במוו.
זה לא שהדוקאטי רעים הם כלים עם יעוד שונה אם המטרה זה סופשים וכיף חד משמעית דוקאטי. באר שבע - ירושליים כמה פעמים בשבוע חד משמעית במוו
עכשיו בקשר לאלכסים הם מעולים והם יכולים לעשות דברים שלמרכזי אסור לבצע מאידך כלים חדשים יחסית הייתי הולך למרכזי לטובת עידכוני גירסא שהאלכסים לא יכולים לבצע .
נגיד ה800 שלי מ2007 ועדיין מקבל עידכונים פה ושם אז מידי פעם כדאי לעבור לעשות עידכון
בקשר לאמטי 09 אל מול הסיבי זה ברור שתבחר בסיבי . הסיבי הוא כלי הרבה יותר מושלם האמטי 09 מכיל מנוע טוב שילדה סבבה וזהו כל השאר חסכו עליו לטובת מחיר נמוך.
הסיבי מאידך הוא אופנוע מאוזן בהרבה יותר עם מכללים הרבה יותר טובים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עכשיו בקשר לויסטרום הוא אכן יכול לעשות 200 אלף בכיף וזה מנועים מוכחים ואמינים.
אבל דורשים המוון תחזוקה וזה יקר והכלי עצמו לא מתקרב לרמת האיבזור, המכללים והטכנולוגיה שיש אצל הנאצים או האיטלקים
אחרי שתרכב עם מערכות ברמבו בבלימה , בולמי זאקס/מרזוקי/אוהלינס
מערכות הזרקה וניהול מנוע של בוש מהדורות המתקדמים וabs של בוש מהדורות האחרונים אתה מבין עד כמה זה עושה את ההבדל אפילו כשהברזל הוא אותו ברזל
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast