ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
ואני יוסיף למה הבמוו על פני המונסטר הזקן לרוכב חדש: Abs הבמוו מגיע עם abs טוב מאוד
והכלי הרבה יותר צפוי ומתון שלטעמי לרוכב מתחיל זה עדיף.
הכלי זריז ויכול לתת לך להשחיז בטכני בכיף אם כי משדר יותר סולידיות ויותר מתון ביחס למונסטר


המונסטר הרבה יותר ספורטיבי בהרגשה ופחות צפוי וגם אני לא בטוח שניתן לפתוח אותו בצורה "כשרה" תבדוק מול ליגל לפני

בקשר לדוקאטי ממה שאני מכיר מבדיקות מול חברים ושאלות בליגל (רציתי לקנות מונסטר 696 חדש ל70אלף קמ שלי בשנה, אמרו לי במוו זה בהמשך הרחוב) 50 אלף למונסטר זה כבר די מכובד וסביב ה 60-70 מתחילים להרגיש בלאי בכלי.

הישיבה של המונסטר מין מעל הכביש כזה והכלי מרגיש ממש זריז ובועט



ה800 שלי כבר על 140 אלף והוא חי ובועט ללא בעיות מיוחדות (למעט המחלות ילדות של דגמים עד 2009) ואבא שלי על 100 אלף עגול גם ב800 שלו ללא בעיות
זה הנסיון האישי שלי
חבר דווקא מכר מונסטר 696 עם 58 אלף,וחוץ מדיסקים לא היה שום בלאי בבדיקה,דוקאטי של היום זה לא דוקאטי של לפני עשר שנים,וגם האמינות שלהם מוכחת.
יכול להיות שהכלי שלך הוא על 140 וזה מכובד,אבל מצד שני זה קילומטרז שגם ויסטרום מגיע די בקלות.
אני חושב שבכלל בשנים האחרונות אפילו לקטנוועים אין בעיה להגיע ל100k בלי בעיה(ועל זה יעיד הגגרנד דינק 2008 של שליח שעובד איתנו,שהוא כבר ב115 אלף על אותו מנוע..)
וסטרלוק על תשכח,שאתה עושה הרבה מעבר למשתמש הממוצע,בזה שאתה מכיר את המחלות ומונע אותם לפני (משהו עם אטם משאבת מיים ?)

לפותש,דעות זה טוב, abs זה חשוב, אבל בסוף מה שמנצח זה הריגוש שהכלי נותן לך,ואת זה רק אתה יכול לדעת אחרי נסיעת מבחן.
אני הייתי לפני התלבטות בין cb1000 לmt09 לmt יש abs ומנוע מגניב,אבל זה לא עשה לי מה שההונדה בלי האיביאס והשנתון הנמוך יותר עשה לי.