ההארלי מוכר בגלל אסטרטגיית שיווק מדהימה, שנלמדת בבתי ספר למנהל עסקים.
חברה מדהימה פורצת דרך שעיצבה את הדרך לאופנועים אחרים,
(בניגוד לדברי המאסטר) ששיווקה לצבא האמריקאי את
כל הצרכים המלחמתיים שלו במשך מלחמת העולם השנייה.
ונשארה בתודעה למעלה ממאה שנה, בעוד חברות אחרות פשוט קרסו עם היבוא
ממזרח.
החברה נמכרה בשנות השיבעים לאנשים שגרמו לה להתדרדר לשפל המדרגה עד שנכדיהם
של המייסדים קנו את החברה והביאו אותה למה שהיא היום.
האופנוע מיודע קודם כל לשוק האמריקאי וזהו בעצם המדד היחידי בו הוא נמדד, מי שינסה
להדביק לו פרשנות אחרת ייכשל ויכשיל.
חברה שהמניות של רק בעלייה מזה שלושה עשורים למרות המשבר הכלכלי בארה"ב,
חברה שמוכרת במיליונים ומוכרת לכל ילד בכל העולם, כנראה עושה משהו נכון, אפילו שאברי
לא חושב ככה...


 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה