ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
אני התכוונתי למחיר של האופנוע שהוא מוכר
יחסית לתמורה שמדווחים המחיר נשמע מאוד משתלם , אבל הרכבה וטיונינג , יכול להעלות את העלות משמעותית.

מה שאני מאוד אוהב בסיפור הזה שאתה עולה קטגוריה בלי התוספת של הביטוח
מעניין אם אפשר למצוא \ לעשות קיט שיגיע לסמ"ק גבוה יותר , 350-400.
1. זה לא חוקי.
2. ממש ממש לא.
280 זה בוכנה קלה והרכבה קשה, 3 רינגים.
290, הרבה מדווחים על וויברציות.
309, הגבול העליון ביותר שמישהו העיז להגיע.

מעבר לזה, לא יתאים לבלוק, ייצור בלאי מטורף לשאר החלקים.
זה אולי יעבוד, אבל אמינות של מכוניות מיאוץ.

בנוסף ל400 של חלקים, צריך שמישהו ירכיב את הדבר הזה, הוניג, כול הפירוק של המנוע, הרכבה מחדש.
Pcv
המהדרין יוסיפו auto tune, בנוסף למודול הצתה ומודול חמצן (ריתכת חיישן חמצן לסעפת?)

אם אתה עושה את כול זה בפחות מ4500, אני רוצה שניים!!


Sent from my H60-L12 using Tapatalk